کد خبر 1226965
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴

به گزارش مشرق صفحه اینستاگرامی امین توکلی نوشت: «ابراهیم»، مستند انتخاباتی خوش ساخت آیت الله رئیسی، تلاش دارد تصویری شفاف از شخصیت آیت الله بازنمایی کند.

 کارگردان برای انتقال فهم خود از شخصیت ایشان، نشانه گذاری های مفهومی زیادی در جای جای مستند داشته است؛ اما شاید بتوان دال مرکزی آن را در دایره مفاهیمی چون "مردم باوری"، "مردم خواهی" و "مردم داری" و در یک جمله، *پای کار مردم* بودن خلاصه کرد.

«ابراهیم» تلاش دارد بگوید «اولویت اول» زندگی آیت الله پیگیری «مسائل مردم» است و به دیگر بیان رئیسی *مرد همیشه در میدان* حل مشکلات مردم است؛ چه آن زمان که تولیت آستان قدس بود و چه آن گاه که ریاست قوه قضائیه را پذیرفت.

کارگردان برای اثبات این ادعا دال های شناوری را نیز به استخدام در آورد؛ مفاهیمی که ویژگی های مدیریتی او را بازنمایی می کند.

رئیسی به روایت «ابراهیم» مدیری پرتلاش و قاطع است که به دنبال انجام «کارهای نشدنی» می گردد و تلاش دارد با «احیای فرصت ها» و «آزادسازی ظرفیت ها»، مشکلات مردم را مرتفع کند.

رئیسی مدیری است که: امکانات اختصاصی را به امکانات عمومی بدل می کند. حاشیه ها را به پای مسائل اصلی مردم ذبح نمی کند. درعین حال که رازدار مردم است، افشاگر فساد مفسدان است.

همزمان که سید محرومان است، کابوس مفسدان نیز است و به قدری در کارش جدیت و صداقت دارد که رقیبان را نیز به اعتراف وا می دارد.

 در پایان «ابراهیم» می خواهد بگوید مردم با کاندیدایی طرف هستند که کارنامه قابل قبولی برای تحقق شعارها و اجرای برنامه هایش دارد.

 روحانی شوخ طبعی که با همه سخت کوشی ها و تلاش هایش *برای مردم*، همچنان خود را «مدیون شهدا » و خانواده هایشان می داند.

پای کار مردم؛ دال محوری مستند اول رئیسی

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    0 0
    تعریف از خود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس