کد خبر 1226468
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱
اسکوچیچ: از نتیجه راضی هستم/ از پس آب و هوا برآمدیم

سرمربی تیم ملی ایران از پیروزی ۳ بر یک تیمش مقابل هنگ کنگ اعلام رضایت کرد.

به گزارش مشرق، دراگان اسکوچیچ پس از پیروزی ۳ بر یک تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ در چارچوب انتخابی جام جهانی گفت: از نتیجه بازی برای شروع این مسابقات خیلی راضی هستم. شرایط آب و هوایی هم سخت بود. از پس این موضوع به خوبی برآمدیم.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: با تیمی مسابقه می‌دادیم که اکثر بازی را در یک سوم دفاعی بازی کرد. بازی را برای ما سخت کرده بودند و یک مقدار ضد فوتبال بازی کردند. بازی را با نتیجه خوبی تمام کردیم. به نفرات کلیدی استراحت دادیم که فشار همه مسابقه روی آن‌ها نباشد.

وی خاطرنشان کرد: تنها چیزی که از آن رضایت نداشتم، دریافت گل از هنگ‌کنگ بود. نباید چنین گل‌هایی را دریافت کنیم و باید تمرکز خودمان را حفظ کنیم. ما اطلاعات کمی از روش بازی هنگ‌کنگ داشتیم چرا که مدت‌هاست بازی نکرده بودند. برتری خودمان را در طول مسابقه حف کردیم و شانس‌های خوبی داشتیم و هر کس که بازی را دید، می‌فهمید که کدام تیم دست بالاتر را دارد.

اسکوچیچ درباره اینکه با توجه به اینکه بازی آخر تیمش هم در همین ورزشگاه است، چه برنامه‌ای دارند، گفت: فکر می‌کنم که زمان کافی برای بهتر کردن این زمین وجود نداشته باشد. انتظار داشتم که شرایط مسابقه برای همه تیم‌ها یکسان باشد. ما با عراق در این زمین بازی می‌کنیم اما تیم‌های دیگر در این زمین بازی نمی‌کنند. هر چه باید می‌گفتم را گفتم. ما در هر دو نیمه فشار را روی محوطه جریمه حریف حفظ کردیم اما هر دو منطقه کیفیت خوبی نداشت. چاره‌ای نداریم و باید روی کار خودمان تمرکز کنیم.

این سرمربی کروات با بیان اینکه از الان تمرکز او روی بازی با بحرین است، اظهار کرد: بازی با هنگ‌کنگ تمام شد. ما به بحرین فکر می‌کنیم. سعی می‌کنیم بازی به بازی پیش برویم. باید به اندازه کافی باهوش باشیم و تمرینات ریکاوری را انجام دهیم و تورنمنت را به خوبی تمام کنیم.

وی در واکنش به اینکه تیمش رفته رفته هماهنگ‌تر خواهد شد چرا که در گذشته فقط با سوریه بازی کرده است گفت: بازی‌ها را با هم یکی نمی‌کنیم. هر بازی داستان متفاوت خود را دارد. تمرکز ما روی بازی با بحرین است. فعلا فقط به این بازی فکر می‌کنیم. ما تیم خوبی داریم و به قدرت خودمان ایمان داریم. می‌دانیم چطور از موانع رد شویم و مشکلات را حل کنیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    4 1
    قابل توجه آقای اسکوچیچ : بحرین هم نظیر این تیم هنگ کنگ به فوتبال "چرک" روی میاورد و استفاده از فرصتها در ضدحمله و از سوی دیگر هم داور مسابقه به سمت بحرین میزبان " غش" خواهد کرد و احتمالا سعی در ده نفره کردن تیم ایران خواهد کرد. پنالتی هم تحت هیچ عنوان برای ما نخواهد گرفت !
  • دددددد IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    5 1
    بازی خیلی کند و آهسته بود طوری که بیشتر بازیکنا بیشتر راه میرفتن این طور بازی کردن با تیمهای قوی تر مشکل ساز خواهد بود. نیمه ی دوم کمی بهتر شد. من نمیدونم چرا مهاجمان انقد ضعیف هستن
  • امیر IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    5 1
    خدایی که تیم محمود فکری بار فنیش از تیم اسکوچیچ بیشتر بود
  • راستین IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    6 1
    اولین گل هنگ کنگ بعد ۵۶ سال نگه میداشتیم همین ۳ گل رو
  • مجتبی IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    6 3
    بایدم این اقا راضی باشه. چون تیم ملی کشورش نیست و فقط اومده پول بگیره و فردا پس فردا میزاره میره . تیم رو میدادن دست یک مربی ایرانی خیلی بهتر از این بود
  • GB ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    1 5
    وقتی منقار زشت اسیا رو میذاری تو دروازه معلومه ازین گلای خنده دار میخوریم
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    2 3
    مدافعان و دروازه بان پرسپولیسی باعث این افتضاح شدند ک طلسم گل نخوردن از هنگ کنگ شکسته بشه،گل مفت،ادمین بچاپ لطفا
  • بازنشسته IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    3 2
    بقول گزارشگر ۳۰ توپ را گل نکردند ،بدترین بازی را انجام دادند باین تیم هیچ امیدی نیست ؟
  • مهشید IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    1 1
    اولین گل تاریخ رو از هنگ کنگ خوردیم‌ .با این وضع نمیشه با عراق و بحرین بازی کرد حیف ای بازیکنا
  • محمود عبدالهی IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    0 0
    علی قلی‌زاده بازیکن خوبی هست ولی در پاس دادن تردید دارد گردش توپ را متوقف می‌کند و باعث کند شدن بازی تیم ملی می‌شود باید این مساله را برطرف کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس