کد خبر 1226411
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹
جلیلی

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: بسیار مهم است که شوراهای شهر و شهرداری ها با بخش‌های دولتی هماهنگ و هم افزا باشند و این موضوع در کلان شهرها و به ویژه شهر تهران اهمیت بسیاری دارد.

به گزارش مشرق، سعید جلیلی پس از ضبط برنامه تلویزیونی با تاکید بر ضرورت هماهنگی بین شوراهای شهر و شهرداری ها با دولت اظهار داشت: یکی از بحث های مهم برای اداره شهرها به ویژه کلان شهرها این است که شوراهای شهر و شهرداری ها در یک سو و دولت در سوی دیگر، مانند دو بال یک حرکت باشند و با هم هماهنگی داشته باشند.

وی بیان کرد: دولت باید از فرصت شوراهای شهر و شهرداری ها به بهترین شکل استفاده کند و در دولت ما، هماهنگ کردن شوراهای شهر و شهرداری ها با بخش‌های دولتی حتماً دنبال خواهد شد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: بسیار مهم است که شوراهای شهر و شهرداری ها با بخش های دولتی هماهنگ و هم افزا باشند و این موضوع در کلان شهرها و به ویژه شهر تهران اهمیت بسیار زیادی دارد.

جلیلی ادامه داد: اگر شهرداری‌ها یک تصمیم و دولت یک تصمیم بگیرد و این تصمیمات با هم متعارض باشند، حتماً به ضرر مردم، کشور و آن شهر خواهد بود و این دو باید حتماً با هم هماهنگ و هم‌افزا باشند.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری با انتخابات شوراهای شهر همزمان است، لازم است که مردم توجه لازم را به این مسئله داشته باشند و هر چقدر میزان هماهنگی و هم افزایی بین این دو بیشتر باشد و در انتخاب مردم بیشتر تجلی پیدا کنند، حتماً نتایج آن موفقیت‌آمیز تر خواهد بود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: هنر دولت در این است که بتواند از آنچه که می‌خواهد پیش بیاید، پیشی بگیرد و دولتی که پیش‌بینی درباره تولید و مصرف کشور نداشته باشد، نمی‌تواند برنامه‌ریزی مناسبی در زمینه توزیع داشته باشد.

جلیلی بیان کرد: لازمه تنظیم بازار این است که دولت برای تولید، مصرف و توزیع کالاها پیش بینی و برنامه لازم را داشته باشد.

وی افزود: گاهی اوقات می بینید که در فلان محصول کشاورزی یک سال تولید زیادی وجود دارد که روی دست کشاورز می‌ماند، اما سال دیگر در همان محصول کشاورزی با کمبود مواجه می شویم و نقش دولت این است که برای کشت، مصرف و توزیع الگو و برنامه داشته باشد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با توجه به فناوری های جدید ارتباطی و دولت الکترونیک، می‌توان از این سازوکارهای بسیار خوب برای توزیع کالاها استفاده کرد و می‌توان توزیع را به شکلی انجام داد که هم کرامت مردم حفظ شود، هم مصرف کنندگان و تولیدکنندگان لطمه نبیند و هم بازار، وضعیت ثابت و آرامی داشته باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    0 0
    دار و دسته روحانی بین یک دوگانه گیر کردند از یک طرف نمیخوان قدرت و قوه مجریه دست رقیب بیافته و با چنگ و دندان میخوان تلاش کنن که این کابوس براشون واقعیت نشه و از طرف دیگه از وحشت آینده، دلشون میخواد رئیسی رئیس حمهور بشه چون میدونن که اگر رئیسی انتخاب نشه و برگرده قوه قضائیه دست از سر تک تک شون برنمیداره و از ذره ذره فساد هاشون باید جواب پس بدن- نظر شما چیه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس