به گزارش مشرق کیانوش جهانپور رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت در توئیتی نوشت: بدن برخی افراد می‌تواند کم و بیش فلزات بخصوص آهن را به خود جذب کند و این موضوع هیچ ربطی به واکسن ندارد، هیچ نکته منفی یا توانایی مثبتی هم محسوب نمی‌شود. خطایی که یوتیوب و برخی شبکه های مجازی انجام دادند حذف این تصاویر در ماه‌های اخیر بود.

یقینا واکسن شاهراه رهایی از کروناست!

واکنش جهانپور به خبر آهن‌ربایی شدن بدن پس از واکسیناسیون

واکنش جهانپور به خبر آهن‌ربایی شدن بدن پس از واکسیناسیون

این موضوع ناشایع نیست، ممکن است حتی خود شما هم چنین باشید بدون اینکه ارتباطی به واکسن زدن شما داشته باشد، ممکن است برخی ازین تصاویر فیک باشد ولی این قاعده عام نیست، چه واکسن زده باشید از هر نوعی چه نزده باشید این موضوع ممکن است در مورد شما یا برخی اطرافیان صادق باشد، واکسن بزنید.

چنانکه بسیاری از کسانی که واکسن کرونا زده اند چنین موردی را ندارند و اما چه بسیار که واکسن نزده اند و چنین اند، فایزر و مدرنا و آسترزنکا و سینوفارم و اسپوتنیک هم ندارد، اراجیفی هم که می شنوید زاییده اذهان بیمار و مالیخولیایی است، راه نجات بشر از کرونا و مکافات آن واکسن است.

واکنش جهانپور به خبر آهن‌ربایی شدن بدن پس از واکسیناسیون

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    4 0
    مگه بده بصورت رایگان یک آپشن جدید پیدا کنیم؟
    • IR ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
      3 2
      جناب جهانپور: یقینا واکسن شاهراه رهایی از کروناست! من میگم: یقینا واکسن‌های مشکوک، شاهراه بیچارگی ملت‌هاست! از جمله ایران عزیز که آسترازانکایی که خود اروپاییها میخان دور بندازن رو آوردن ایران، به من و شماها میزنن! راحت باشید، هرکی دلش خواست بره شاهراه!
    • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
      2 0
      نه هر واکسنی اينطوری نیست گفتن واکسن استرازنكا اينطوريه شمایی که هرچی فحش بلدی بملت می دی یه کلمه بگو مگه استراز نکا ممنوع نبود را واکسن بریتانیایی وارد کردین؟!
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    8 0
    بچه خر می کنی ؟! بله بدن بعضی افراد اینطوری هست . خودمان هم می دانستیم از قدیم هم فیلمهاش در اینترنت بوده . ولی این افراد تعدادشان بسیار بسیار نادر است . الان اکثر کسانی که واکسن زده اند اینطوری اند و این اصلا طبیعی نیست
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    19 0
    جهانپور . داری به مردمی که حقیقت را می گویند فحش اراجیف گو و بیمار و مالیخولیایی می دهی ؟!
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    4 0
    ایکاش نوبت واکسن ما جوانان بشود تا بدنمون آهنربایی شده و سر چهارراه قشق چنگال به بدنمون متصل کنیم و از طریق این نمایش پول در بیاوریم. انشاءالله.
  • ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    2 3
    هیچ ربطی به واکسن نداره بدن برخی افراد میتونه کلید جاسوییچی میخ اهن آلات تیر آهن بیل و ماله را بخود جذب کند مثل روحانی که ۸ سال پیش یک کلید بهش چسبیده بود. همین چیزی که ما میگوییم درسته ساکت بشید برید خونتون اینطرفا پیداتون نشه
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    7 1
    بله یوتویوب و بقیه شبکه های اجتماعی یهودی دستشون با شما تو یک کاسه هست ماله بکشید دولت جهان وطن یهود ...
  • US ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    1 0
    در واکسن ها جیوه یا سرب هست یا نیست ؟
  • DE ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    1 6
    فقط افراد کندذهن و ساده لو این چرندیات را باور می‌کنند شما یک آهن ربا بردارید و به قاشق و چنگالهای خونه بزنید می‌بینید که اکثرا آهنی نیستند و از آلیاژهای آلومینیومی و یا کروم و مس ساخته شدند. دلیل چسبندگی به بدن هم به خاطر رطوبت پوست هست.
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    1 0
    مردم فریبی با پز علمی کافی است دروغ گویان باید محاکمه شوند ..
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    5 1
    بی شک اون تفکر و کسایی که این بیماری رو به همه نقاط دنیا انتشار دادند، ابایی ندارند که طریق واکسن کرونا به اهداف شومشون برسند. به خاطر این بود که رهبری عزیز اوردن واکسن انگلیسی و usa را ممنوع اعلام کردند. صحبتهایی در مورد میکروچیپ بیل گیتس و دستکاری ژنتیکی مطرح هست. "تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها"

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس