کرباسچی مطرح کرد؛ ۵ گزینه حزب کارگزاران برای انتخابات ریاست جمهوری

دبیرکل حزب کارگزاران گفت: تمایل قطعی دوستان ما در کارگزاران حتماً این است که در انتخابات از آقای همتی حمایت کرده و برای ایشان تبلیغ کنیم و برنامه‌های ایشان را برای مردم در انتخابات توضیح دهیم.

به گزارش مشرق، چندی پیش این خبرگزاری گزارش داده بود که اعضای شاخص حزب کارگزاران سازندگی در جلب نظر بزرگان اصلاحات به سمت عبدالناصر همتی فعال شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

حمایت رسمی حزب کارگزاران از همتی در انتخابات

غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران طی یادداشتی که در اختیار رسانه ها قرار داده تاکید کرده است: ما در کارگزاران سازندگی به دنبال این هستیم که مجموعه اصلاح‌طلبان با استفاده از سلاح رأی وارد صحنه انتخابات شوند.

دبیرکل حزب کارگزاران تاکید کرده است: تمایل قطعی دوستان ما در کارگزاران حتماً این است که در انتخابات از آقای همتی حمایت کرده و برای ایشان تبلیغ کنیم و برنامه‌های ایشان را برای مردم در انتخابات توضیح دهیم.

او رفتار انتخاباتی اصلاح طلبان در خصوص مجلس یازدهم انتقاد کرده و گفته است: اگر در انتخابات مجلس یازدهم تصمیم درستی از جانب این دوستانی که کنار کشیدند، گرفته می‌شد و به‌درستی درباره حضور در انتخابات  تصمیم می‌گرفتند، امروز ترکیب مجلس یازدهم این نبود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شيخ مصلح الدين سعدى IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    0 0
    كورى دگر عصا كش كور دگر شوز
    • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
      0 0
      احسنت مثل چسب قطره اى بود
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    0 0
    باز مثل انتخابات قبلی به کس دیگه رای ندی ؟بیچاره اونکه رو حمایت تو حساب باز کنه!
  • DE ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    0 0
    کرباسچی: از همتی حمایت می‌کنیم .او ادامه دولت روحانیست و داریم برایش در وین چانه زنی میکنیم که هَزار وُ پانصد تحریم لق شود و بازدن شُک به جامعه شانسمان را امتحان کنیم./شما همهتون از سر تو ته کرباسچید منظور شما همه تون از سر و ته یه کرباسچید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس