کد خبر 1225002
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱
اصلاح طلبان

اقبال برخی اصلاح‌طلبان به سمت عبدالناصر همتی افزایش یافته و احزابی همچون حزب کارگزاران سازندگی، مجمع نیروهای خط امام و حزب ندای ایرانیان ظرفیت‌های خود را برای کمک به همتی روانه ستاد وی کرده‌اند.

به گزارش مشرق، فضای انتخاباتی با معرفی کاندیداهای انتخاباتی از سوی شورای نگهبان حالت جدی تری به خود گرفته است و ۷ نامزد احراز صلاحیت شده در حال شناساندن بهتر خود و برنامه هایشان به مردم از طرق مختلف هستند.

طیف تندرو جریان اصلاح‌طلب پس از نتایج احراز صلاحیت‌ها اعلام کرده بود که در انتخابات نامزدی ندارند و مشارکت غیرفعال را دنبال خواهند کرد و تلاش دارد تا بدنه جریان اصلاحات را برای اتخاذ رفتاری مشابه سال  ۹۰ و ۹۸ با خود همراه کند.

طبق اخباری که از اعضای نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان (ناسا) کسب شده، بهزاد نبوی در جلسات این نهاد خطاب به برخی از اعضا گفته که اکنون سکوت پیشه کنید و نگویید می‌خواهیم انتخابات را تحریم کنیم و یا اینکه شرکت نمی‌کنیم و نامزد نداریم؛ بلکه باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

پیگیری‌ها حکایت از این دارد که در نهاد اجماع ساز اصلاح‌طلبان تنها حزب اتحاد ملت ایران به دنبال تحریم انتخابات است و بقیه اعضا تمایل به شرکت در انتخابات دارند.

بهزاد نبوی نیز در جلسات این نهاد مکرراً تاکید می‌کند که صبر و سکوت پیشه کنید و باید ببینیم فضا بعد از مناظرات و نظرسنجی ها چگونه می‌شود.

محسن مهرعلیزاده نامزد اصلاح طلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز امروز نامه‌ای به بهزاد نبوی رئیس جبهه اصلاحات ایران نوشته و از او خواست که به او اجازه داده شود تا برنامه‌اش را به اعضای نهاد اجماع‌ساز ارائه کند.

از آن سو، اقبال برخی اصلاح‌طلبان به سمت عبدالناصر همتی نیز افزایش یافته و احزابی همچون حزب کارگزاران سازندگی، مجمع نیروهای خط امام و حزب ندای ایرانیان ظرفیت‌های خود را برای کمک به همتی روانه ستاد وی کرده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    1 1
    هشت سال بس نبود چقد باید بخورید
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    1 0
    خوبه بذارین اصلاحات هم نفسی بکشه این جماعت کلا در حال زهر ریختن هستن اگه یه مدت زیاد بگذره و کاری نکنن میشه فتنه ۸۸!
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    0 0
    خیالتون راحت اصلاحات نیست خودتون به جون هم افتادید. هیچکدومتون هم به نفع اون یکی کنار نمیرید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس