نگاهی به عملکرد عضو هیئت مدیره استقلال؛ از کُری‌خوانی‌های سخیف تا دلتنگی برای «سران فتنه»

آقای وزیر! واقعا افرادی که به دلیل اختلافات متعدد توانایی حل مشکلات استقلال را ندارند چرا باید در جلسات صوری هیئت مدیره کنار هم بنشینند و یکدیگر را تحمل کنند؟

سرویس ورزش مشرق - در حالی که این روزها اخبار ورزش کشور روی مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در آسیا و اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال برای حضور در بحرین معطوف شده و نیم نگاهی هم به رقابت‌های لیگ ملت های والیبال دوخته شده است، خبر استعفای دسته جمعی اعضای هیئت مدیره استقلال به سرعت فضای مجازی را پر کرد. این استعفا در حالی صورت گرفت که اسماعیل خلیل زاده رئیس این هیئت مدیره در بازداشت به سر می برد و هنوز وزیر ورزش تکلیف استقلال را مشخص نکرده است.

دلیل اصلی اعضای مستعفی ناکارآمدی و ناهماهنگ بودن احمد مددی مدیرعامل استقلال با اعضای هیئت مدیره اعلام شده و مشخص می شود این اختلافات که از قبل هم اخباری مبنی بر وجود آن شنیده می شد و حالا به حدی بالا گرفته که رسانه ای شده است. البته وزیر ورزش روز گذشته در کیش تلویحا با این استعفا مخالفت کرد و از جلسه با اعضای هیئت مدیره استقلال خبر داد.

اما باید به آقای سلطانی فر این نکته را یادآور شد که در ماه های پایانی دولت و این وزارتخانه این کارها جوابگو نیست و باید آن زمانی که اعضا را معرفی می کرد فکر ناهمگونی و مشکلات قابل پیش بینی را می نمود تا کار به اینجا نکشد. استقلال که در سال های اخیر ضربات جبران ناپذیری از سوء مدیریت و اختلافات درونی و تعویض مکرر مدیریت و کادرفنی خورده انگار قرار نیست به ساحل آرامش برسد. هواداران این تیم که از این جنگ های مدیریتی و اختلافات قابل پیشگیری به ستوه آمده اند قطعا می دانند دود این اقدامات و اختلافات در نهایت به چشم تیم و هواداران خواهد رفت.

آقای وزیر! واقعا افرادی که به دلیل اختلافات متعدد توانایی حل مشکلات استقلال را ندارند چرا باید در جلسات صوری هیئت مدیره کنار هم بنشینند و یکدیگر را تحمل کنند؟ چرا به عنوان رئیس مجمع از روز بازداشت خلیل زاده فکری به حال تکمیل و سرو سامان دادن به هیئت مدیره استقلال نکردید؟ استقلال و پرسپولیس در این ۴ سال از نظر چیدمان مدیریتی کم قربانی نشده اند؛ آن هم قربانی مدیریت رفاقتی شما و ناکارآمدی مدیران منصوب شما!

بدون شک مقصر اول و اصلی این اختلافات و سوء مدیریت شخص وزیر ورزش و حتی معاون قهرمانی ایشان است که با ندادن پاسخ شفاف به رسانه ها و نیز کم توجهی به امورات جاری دو باشگاه علی الخصوص استقلال باعث نارضایتی شدید هواداران شده اند. کاش به جای این همه پافشاری به واگذاری دو باشگاه به بخش خصوصی (که ذاتاً کار بسیار خوب و قانونی است اما در عمل و در اوضاع کنونی یک اقدام صوری و غیر قابل انجام است) بیشتر در انتصاب مدیران دو باشگاه دقت می کردید.

استقلال که هنوز روی کاغذ شانس قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی و صعود به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا را دارد و بعد از مدت ها هواداران این تیم با نتایج اخیر به تیمشان امیدوار شده اند، باز هم در انتهای فصل ظاهرا قربانی اختلافات درونی و مشکلات خودساخته شده و اگر زود به داد این تیم نرسید نتایجی بهتر از نتایج فصل قبل عاید آبی ها نخواهد شد و کارنامه درخشان! جناب وزیر و معاونین و مدیران منصوب ایشان درخشان تر خواهد شد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • احمد IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    50 2
    این وزیر پرسپولیس هست نه وزیر ورزش وجوانان ایران.
    • سوهان روح کیسه IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
      4 23
      نعل وارونه نزن خودتون هم خوب میدونید بابا مسعود متعلق به شماست، سعی نکنید با این ترفند نخ نما سالها ناکامیتون تو لیگ و آسیا رو لاپوشانی کنید
    • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
      8 2
      گز جان قبل مسعودجانتون کاپیتانتون(محمد نوری) تو سجده شکر بقا بود.
    • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
      10 1
      چند وقت پیش دو نفر از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس سر اسپانسر بحثشون شد، وزیر سریع هر دو را دعوت کرد به دفترش و مسئله را حل کرد اما در چنین وضع بی سر و سامان استقلال سکوت مرگباری داره؟!
  • امید IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    21 1
    به امید به پایان رسیدن حکومت بابا مسعود در وزارت ورزش. آمین
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    18 1
    این وزیرم میره
    • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
      9 1
      دولت روحانی به هرکی نساخت به لنگ بدجور ساخت امسال هم برای پنجمین بار تو هشت سال اخیر قهرمان میشن بعد خودشون رو مظلوم هم جلوه میدن وتازه جالبه صدا و سیما رو هم تحریم میکنن !!!! واقعا جالبه
  • محمدامین IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    22 2
    جالبه اون وقت هوادارن پیروزی با پررویی میگن وزیر استقلالیه!!
    • رضا IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
      7 0
      می گویند برای دستگیری یک دزد در حالی که او را تعقیب می کردند فریاد می زدند آی دزد! آی دزد! و دزد هم برای رد گم کنی همراه بقیه داد زد آی دزد! آی دزد!
  • حمید IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    13 1
    وقتی به بعضی‌ها میگیم "بابا مسعود" بهشون برمیخوره!
  • رضا IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    7 1
    استقلال محبوب 85 میلیون ایرانی است بزرگتر از بابا مسعود هم نمی تواند این تیم مردمی را نابود کند. به قول حافظ: ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست.... عرض خود می بری و زحمت ما میداری!
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    1 8
    یه سوال از استقلالی ها. مگه همتون الان برای مهدی فنونی زاده غش نمی کنید و با تیکه هاش مزه پرونی نمی کنید؟ خوب همین مهدی فنونی زاده تو لایو اینستاگرام کلی برای خلیل زاده غش کرد و گفت رفیق خودمون هست و هتل و ... اینا. خوب حالا وزیر که عشق شما رو منصوب کرد به ریاست هیات مدیره می شه پرسپولیسی ؟ خودتون با منطق خودتون با خودتون چند چندین؟
    • محمدامین IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
      5 1
      مرد حسابی هوادران استقلال ده ها بار تجمع کردن که خلیل زاده برکنار بشه ولی اب از اب تکون نخورد با ما راجب منطق سخن نگو.
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    7 1
    بابا مسعود هم که رفتنیه میخوام ببینم فصل بعد هم لنگ قهرمانه یا نه
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    8 0
    واقعا بابا مسعود سر همه ی تیم ها رو برید تو این پنج سال حتی تیم ملی ....... فقط میخوام ببینم بعد از بابا مسعود باز هم پرسپولیس پنج بار متوالی قهرمان لیگ میشه و باز هم فینال اسیا میره یانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس