اسحاق جهانگیری

اسحاق جهانگیری درحالی در اشاره به اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان گفته "این ردّ ‌صلاحیت‌ها گران تمام می‌شود"! که این موضع‌گیری دقیقا شبیه به موضع‌گیری منافقین و امثال نتانیاهو علیه ایران است.

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. ۷:۳۰ هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

تنها نامزد اصلاح‌طلب منم!

اولین ضربه مهرعلیزاده به همتی

اولین ضربه مهرعلیزاده به همتی! / ورود مجلس و قوه قضائیه به تخلف ارزی روحانی

ستاد انتخاباتی محسن مهرعلیزاده معاون رئیس دولت اصلاحات و نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اخیرا در یک اطلاعیه از این گفت که مهرعلیزاده تنها نامزد اصلاح‌طلب حاضر در انتخابات است!

به گزارش مشرق، در این بخش از اطلاعیه ستاد مهرعلیزاده می‌خوانیم: ستاد انتخاباتی دکتر محسن مهرعلیزاده، به عنوان تنها نامزد انتخاباتی اصلاح طلب تایید صلاحیت شده، با اعتقاد به قانون اساسی و اصول و مشی و منش اصلاح طلبی، معتقد است علیرغم همه محدودیت‌ها و گلایه‌ها می‌توان حماسه‌ای دیگر از جنس دوم خرداد آفرید و دولت سوم خاتمی را تشکیل داد. آنچه اهمیت دارد خواست و اراده ملت و حیات و تاثیر تفکرو جریان اصلاح طلبی است و افراد جز نقشی برای نمایندگی این جریان و اراده مردم را ندارند."[۱]

*این جملات خالی از خردمندی در حالی است که علاوه بر آقای مهرعلیزاده، آقای همتی هم یک نامزد اصلاح‌طلب است.

همتی که از اعضای حزب کارگزاران است همچنین در نزد اصلاح‌طلبان نیز گویا از پذیرش بیشتری نسبت به مهرعلیزاده برخوردار است. [۲]

اگرچه این گمانه‌زنی‌ها در حالی است که اصلاح‌طلبان تا این لحظه رسما اعلام کرده‌اند که دست به تحریم انتخابات می‌زنند و بعید است به سمت حمایت رسمی از چهره‌هایی مثل مهرعلیزاده یا همتی حرکت کنند.

ما همچنین قضاوت درباره لزوم تشکیل "دولت سوم خاتمی" را بر عهده مخاطبان محترم می‌گذاریم.

***

یک دلیل ساده برای بی‌صلاحیتی اسحاق جهانگیری

اولین ضربه مهرعلیزاده به همتی! / ورود مجلس و قوه قضائیه به تخلف ارزی روحانی

اسحاق جهانگیری، فعال اصلاح‌طلب و معاون اول رئیس‌جمهور روحانی که صلاحیت او برای نامزدی در انتخابات احراز نشد، اخیراً در اظهاراتی که روزنامه آرمان ملی آنها را منتشر کرده در اشاره به فهرست نامزدهای تأیید صلاحیت شده گفته است:

"بعدازظهر دوشنبه یکی از مقامات امنیتی با حضور در دفترم اطلاع داد که چنین تصمیمی گرفته شده و من با کمال آرامش به او گفتم که من شخصا از این تصمیم خوشحال هستم، ولی حتما برای کشور این ردّ ‌صلاحیت‌ها گران تمام خواهد شد! "

او می‌افزاید: وقتی در میان همه کاندیداها به سابقه خودم مراجعه می‌کنم از هر منظر خودم را صاحب‌صلاحیت‌تر از بقیه می‌دانم."[۳]

*اخذ این موضع که "ردّ صلاحیت‌ها گران تمام می‌شود"! موضع یک مسئول در نظام جمهوری اسلامی نیست.

البته از آقای جهانگیری که دستش تا مرفق در گرانی‌های موجود، در تصمیم نابخردانه "آبان ۹۸" و در سیاه‌نمایی عامدانه از فضای کشور با گفتمان "شرایط ته درّه" آلوده است؛ چندان هم انتظار نمی‌رفت که موضعی غیر از این اتخاذ کند!

این نظر عجیب ابراز شده در حالی است که هزاران شهید گلگون‌کفن در این راه شهید شدند که گردی بر دامن نظام اسلامی ننشیند و هیچ چیز برای نظام اسلامی گران تمام نشود. چه رسد به مخالفت با تصمیمات نهادهای قانونی کشور.

لازم به ذکر است که این اظهارات جهانگیری همچنین به خوبی اثبات می‌کند که او چرا پس از مناظرات خود در انتخابات سال ۹۶ از چشم نظام افتاد و نقش واسطه بودن میان اصلاح‌طلبان را نیز از دست داد...

در بحث صلاحیت‌داری جهانگیری بیش از همه داوطلبان دیگر بسنده می‌کنیم به این جمله مشهور سعید لیلاز، هم‌حزبی آقای جهانگیری که زمانی در اشاره به یکی از عملکردهای دولت آقای روحانی گفته بود: اختیاراتی که آقای خامنه ای به روحانی و سران سه قوه داده اگر به چوب داده بود تا الان یک کاری کرده بودند.

***

ورود مجلس و قوه قضائیه به تخلف ارزی روحانی

اولین ضربه مهرعلیزاده به همتی! / ورود مجلس و قوه قضائیه به تخلف ارزی روحانی

حجت الاسلام نصرا... پژمانفر رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در یک مصاحبه با خبرگزاری رسا گفته است:

"اخیراً مسئله مداخلات ارزی رئیس جمهور که موجب تضییع حقوق عمومی و بیت المال شده است را مورد بررسی قرار داده‌ایم و قوه قضاییه نیز به آن ورود کرده است؛ ما در صدد آن هستیم که این باور در جامعه ایجاد شود که قانون هیچگونه مصونیتی برای افراد قائل نیست و تخلفات آنها عبور نمی‌کند."[۴]

*این مسئله بسی جای خوشوقتی و مباهات دارد که نهادهای نظارتی و قضایی کشور وارد تخلفات برخی مسئولان کشور ولو در جایگاه‌های بلندپایه شوند.

اما بیان این نکته ضروریست که ارائه گزارش کار به مردم و بیان فرجام این پرونده‌ها و پیگیری‌ها یک ضرورت اصلی‌تر است که در صورت عدم تحقق آن می‌توان اینطور تصور کرد که سخنانی از قبیل آنچه که آقای پژمانفر گفته‌اند یک شوآف بی‌فرجام بیشتر نبوده است.

طی ماه‌های گذشته برخی فعالیت‌ها در مجلس شورای اسلامی مثل نامه‌نگاری با قوه قضائیه در بحث تخلفات صورت گرفته در بورس [۵] و یا پیگیری سوء مدیریت‌های عباس آخوندی در دوران وزارت مسکن صورت گرفت که البته هنوز گزارشی از فرجام آنها به مردم ارائه نشده است.

بیان این هشدار ضروریست که اثر سوء انجام کارهای شعاری و انتخاباتی در زمینه‌ خط قرمزهایی مثل فساد و یا تخلفات قانونی؛ بسا که از خود فساد بیشتر است.

***

1_ mshrgh.ir/1223717

2_ mshrgh.ir/1222191

3_ https://www.armanmeli.ir/fa/main/print/314996

4_ rasanews.ir/002rG8

5_ https://www.tasnimnews.com/fa/news/1399/10/29/2435106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 58
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 18
  • DE ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    50 6
    جهانگیری: یکی از مقامات امنیتی بهم گفت رد صلاحیت شدی و من با کمال آرامش به او گفتم که من شخصا از این تصمیم خوشحال هستم، ولی حتما برای کشور این ردّ ‌صلاحیت‌ها را گران تمام میکنیم فکر کردید. واقعا وقتی در میان همه کاندیداها به سابقه خودم مراجعه می‌کنم از هر منظر خودم را صاحب‌صلاحیت‌تر از بقیه می‌دانم. هم داداچ داری کرده ام هم ۱۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰ دلار را دادم چند نفر هم ۶۵ تن طلا حاتم بخشی کردم تازه منشی خودم را هم نمیتونستم عوض کنم اصلا من چَکاره بیدم. مردم شاهد باشید تازه ۸ سال آواربرداری کردم.
    • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      22 4
      8 سال ریاست جمهوری روحانی با معاون اولی جهانگیری برای ملت ایران خیلی گران تمام شد مردم بیچاره شدند.
    • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      21 1
      جهانگیری اگر راهکار حل مشکلات را بلد بود چرا در 8 سال گذشته به روحانی ارائه نکرد ؟!
    • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      19 1
      تاراج کنندگان بیش از 50 میلیارد دلار ارز 4200 تومانی باید محاکمه بشوند.
    • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      13 5
      اقای مهرعلیزاده با عنوان کردن دولت سوم خاتمی داره میگه خودش صاحب هیچ تفکر ایده و عملکردی از خودش نیست حداقل میگفت دولت سوم اصلاح طلبان ... رئیسی پایانی بر عصر پلشتی و فساد، به امید آینده روشن
    • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      2 3
      خخخخخخخ آخ جون دعوا بین سرطان اصلاحات شاید هم جنگ زرگری بینشان باشه اینا خیلی مارمیلکن به جون عمو بایدنشان.....
  • IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    16 50
    انگار شما فقط خردمندید. چرا نمی گوئید آقای جلیلی گفته بود اگر آقای رئیسی بیاید من نمی آیم.
    • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      34 10
      باور کردنی نیست که طرفداران اصلاح طلبان تهوع آور تاب کمترین شکست را ندارند حال آن که این فرقه کمترین صلاحیت و بیشترین بی اخلاقی را توأمان داراست!!!
    • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      20 6
      اندکی صبر ...
    • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      23 7
      قالیباف گفته بود نه جلیلی
    • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      14 7
      آقای جلیلی به نفع آقای رییسی کنار خواهد رفت. ایشان ابتدا بنا نداشت که با حضور آقای رییسی کاندید شود ولی وقتی دید لشگری از اصلاح طلب ها ثبت نام کرده اند برای حمایت از تنها کاندید جهه انقبلا (آقای رییسی) وارد کارزار انتخباتی شد. اینکه ایشان را کاندید پوششی بنامیم یا نه، مهم نیست. مهم این است که اصول گرایان همه با هم و با یک صدای واحد در انتخابات شرکت کرده اند، برنامه هایشان را هم در اختیار کاندید نهایی خود قرار می دهند
  • حمید 10 ساله از تهران IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    27 6
    وقتی در میان همه کاندیداها به سابقه خودم مراجعه می‌کنم از هر منظر خودم را صاحب‌صلاحیت‌تر از بقیه می‌دانم. بله ما هم میگوییم نقشه خائنانه تو نه در میان این کاندیداها بلکه در تاریخ 300 ساله کشور در حیف و میل ذخائر ارزی کشور بی نظیر است و منتظر باش
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    29 6
    جهانگیری هوس کرده بره پیش داداشی؟ ببین مدارا و رافت اسلامی چقدر اینا رو پررو کرده که یه مقام متخلف و بی کفایت داره برای کشور خط و نشون میکشه! البته اگه به رئیسش نگاه کنین که گفت دست به برادرم بزنین اعلام جنگ میکنم میشه فهمید اینا قداره کش ها چه موجوداتی هستن و باطنشون چیه.
  • نكته گو IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    22 4
    اين گفتار جهانگيري او می‌افزاید: وقتی در میان همه کاندیداها به سابقه خودم مراجعه می‌کنم از هر منظر خودم را صاحب‌صلاحیت‌تر از بقیه می‌دانم."مثابه اين ضرب المثل است خود گوئي وخود خندي .عجب مرد هنرمندي....
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    10 5
    جناب آقای پژمان فر حرفی بزنید که بهش عمل بشه
    • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      2 0
      نقش مجلس و قوه قضاییه را هم در دور قبل و سه قوه را در سالهای بعد بررسی نمایند
  • سید IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    17 4
    قطعاً رشد اشخاص بی صلاحیتی همچون مرعشی و جهانگیری و خانواده هاشمی در صحنه سیاسی و اقتصادی کشور جز به واسطه حمایت های هاشمی رفسنجانی که هم استانی و یا خویشاوند نامبردگان بود، نمی توانست اتفاق بیفتد و این نشان می دهد که اگر تقوا و پارسایی در مسئولان ما حاکم نباشد، با وجود آن که در قرن پانزدهم هجری هستیم، هنوز هم رفتار قبیله ای در ایشان دیده می شود!!
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    27 7
    عملکرد شورای نگهبان مورد تایید مردم است. در مترو و تاکسی که صحبت مردم را میشنویم، همه می گویند اگر جهانگیری تایید صلاحیت میشد یک جای کار ایراد داشت. اصلاح طلبها بروند 8 سال با خیال راحت دلارهای باد آورده جهانگیری را بشمارند!!!
    • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      5 20
      عجب الان ملاک درست یا غلط بودن عملکرد شورای نگهبان رو در مترو و تاکسی جستجو میکنید عجب منطق کارشناسی
    • داود IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      7 0
      باز مردم بهتر میفهمند بهتر از اینه یه نفر تو لند کروزش از پشت شیشه دودی امار نشاط و رضایت مردم را بگیره اتفاقا اگر پای صحبت مردم بشینی میفهمی شعور سیاسیشون خیلی بیشتر از افرادیست که الان در وزارت خانه ها نشسته اند.
  • سعید IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    18 4
    اصولگرایان به هوش باشند، طرف مقابل رقابت انتخاباتی را دست کم نگیرید، و این را بدانید برای اینکه آنچه در 8 سال گذشته خلاف واقع انجام داده اند یا همان از شاکله های خلاف قانون و همچنین پایمال شدن بیت المال رهایی یابند مثل "بحث تخلفات صورت گرفته در بورس، کیسه سر گشوده ارز نیمایی که میلیون ها دلار بی حساب و کتاب به یغما برده شده است و یا پیگیری سوء مدیریت‌های عباس آخوندی در دوران وزارت مسکن، دست بردن روحانی به مداخلات ارزی و تضییع حقوق بیت المال و...." را تاوان آنرا پس ندهند و دستهای آلوده شده این جناح اصلاح طلبان بیشتر از این رو نشود، به هر ترفند و حیله ای اگر شده در مقابل انتخابات پیش روی به دنبال رای آوری یا گل آلود گردن جریان انتخابات خواهند شد. و ما به افتخار می گوییم قسم به به قطرات بهای خون شهدا با خط و مشی آرمان های اصلی انقلاب و دوشا دوش مقام معظم رهبری جهت تحقق اصل و اصول معماری انقلاب ایستاده ایم.
    • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      13 3
      گل گفتی داداش . ناز نفست . ما پشتیبان ولایت فقیه هستیم. به امید پاک سازی بدنه دولت از سرطان بدخیم اصلاحات
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    7 15
    نه مهر علیزاده نماینده اصلاحطلبهاست نه مهر علیزاده!
  • حکیم IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    17 3
    آقای جهانگیری ، برای اینکه میزان صلاحیت خودشو ببینه ، لطف کنه ۲۰ دقیقه بدون بادیگارد بین توده مردم ، فقط قدم بزنه... با نقص عضو هایی که احتمالا براش پیش میاد متوجه میشه کدوم نواحی، بیشتر صلاحیت از خودش بروز داده
    • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      2 3
      دماغش خیلی صلاحینت داره
    • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
      2 1
      فقط جهانگیری؟
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    14 4
    همتی و مهر علیزاده و بقیه به اصطلاح اصلاح طلبها کلهم اجمعین نسبت به منافع خودشون و جیبشون و منافع دشمنان ایران اصلاح طلب هستند اما نسبت به منافع کشور و مردم افساد طلب هستند ای خدا خوارشان کناد
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    15 5
    جهانگیری باعث و بانی گرانی در کشور هست اون وقت برای شورای نگهبان اعلام گران تمام شدن میکنه!
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    5 8
    اظهار نظر افراد از جمله جهانگیری (برای کشور این ردّ ‌صلاحیت‌ها گران تمام خواهد شد!) را تفسیر به رای نکنید شاید مقصود گویند چیز دیگه ای باشه. از آخرت بترسید
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    10 4
    نه دیگه اگه مهرعلیزاده رای بیاره میشه دولت پنجم خاتمی وروحانی
  • CA ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    2 1
    خوبه که جهانگیری و شورای نگهبان متقابلا از یکدیگر تشکر کرده اند! اما سوال اینه که معاون اول وقت ریاست جمهور چطور در عین بی صلاحیتی در راس امور احرائی کشور قرار دارد؟!!!
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    11 1
    فاجعه مدیریت مقامات دولت تدبیر و امید خیلی فراتر از آن است که بایک رد صلاحیت جبران شود تنها با تشکیل دادگاه صالحه پس از روشن شدن جنایات این باند نفوذی باید همه آنها مجازات شوند این کمترین خواسته ملت ایران از نظام اسلامی است
  • محسن NL ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    4 0
    مشرق محترم، شما خودتان رسانه هستید و بسیار بیشتر از امثال بنده در جریان خبرها و رویدادها قرار دارید. حتماً می دانید که اصلاح طلبان صریحاً اعلام کرده اند که دو کاندیدایی که با عنوان اصلاح طلب حضور دارند، از طرف آنان (اصلاح طلبان) معرفی نشده اند و کاندیدای آنان به حساب نمی آیند. بنابراین ، این آقایان (مهرعلیزاده و همتی) هر ادعایی کنند از طرف خودشان است و ارتباطی به اصلاح طلبان ندارد. ان شاالله شما هم بیش از این انصاف و تقوا داشته باشید و حرفها و ادعاهای یک شخص را به حساب یک جناح و جریان نگذارید.
    • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      0 0
      ازخودش که نگفته نقل قول کرده شنونده یاخواننده بایدعاقل باشه .این یعنی شروع بازی اصلاح طلبان.
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    9 1
    ببینید پول مفت وثروت باد آورده چقد توهم توشون ایجاد کرده... این نظام آخرش بدست نزدیکترین آدماش ضربه خواهد خورد مردم هم که همیشه ضربه میخورن
  • کارمند ساده IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    5 1
    آقای پژمان فر؛ پس آخوندی که 300 صنعت وابسته به صنعت پیشران اقتصاد ایران که صنعت ساختمان است را تنها به این دلیل که مسکن مهر مزخرف است را خوابانید , چه می شود؟!. و آیا حقوق و مزایا ی وزارتی ایشان به این تعلق گرفته که تمام افتخارش به نساختن حتی یک خانه است و هزارا غلط دیگر , چه می شود؟ و آیا بی حرمتی و بی ادبی به ساحت زنان و رسانه جلو دوربین توسط ایشان , چه می شود؟ و آی بی کاری هزاران کارگر ساده ساختمانی و دکتر و مهندس این رشته ( مسکن ) را چه می شود؟ و هزاران چیز دیگر احتمالا باید مدعی العموم به آنها قبل از شما رسیدگی می کرد ؟!. پس چرا نکرده تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل.... بدرود
  • زبل خان IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    8 2
    اون مقام امنیتی کی بوده که واسه خود شیرینی زودتر خبرش کرده؟؟؟یا شاید جهانگیری خواسته بگه من همه جا آدم دارم
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    5 3
    جالب است صلاحیتش برای ریاست جمهوری تایید شده است
  • بی نام IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    10 2
    ای خدا توآبروشون رو بردی ولی نفهمیدند پس شرشون روکم کن
  • مجتبی از زنجان IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    0 1
    هر کی رییس جمهور شد باید برای ایران بجنگه فقط خواهش عاجزانه یک خواهش ایران یک تقسیمات جدید کشوری احتیاج نیاز داره افزایش استان ها80تا 90تا و اینکه نام های پسوند نژادی روی نام استان ها حذف بشه مثلا تقسیمات کشوری کشورهای جهان البته تقسیمات هر کشوری فرق می کنه و اینکه همه جا مشکلات هست مثل هند و روسیه چون تنوع نژادی زیادی دارند و..
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    4 0
    جهانگیری با این حرفش سهم مخواهد
  • میثم IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    5 0
    منتظر محاکمه روحانی،جهانگیری، همتی ، دژپسند، نهاوندیان، آشنا و ظریف هر کسی که در بوجود آوردن وضع فعلی نقش داشتند هستیم. تا برای آیندگان عبرت شود که افراد هیچ مصونیتی در قبال کارهای خود ندارند و در نظام جمهوری اسلامی مسئولین باید پاسخگو باشند . و در برابر ملت خاضع و خاشع و مطیع قانون باشند
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    5 0
    آقا اسحاق : خودم را با صلاحیت تر از هر نامزدی می دانم ! برای نادانی همین تو را بس که از خودت تعریف کنی . امام علی (ع) اینم مثل رئیس فعلیش می خواست از همون روز اول با تعریف از خودش بیاد سر کار و تا 8 سال بعد هم همچنان از خودش تعریف کنه !
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    6 0
    اقای جهانگیری شما نمی توانید یک بقالی را اداره کنید به فکر ریاست جمهوری هستید تو همه چی دولت اصلاحاتی تون گند زده رو که نیست عه
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    2 4
    درست مثل موضع‌گیری شما علیه برجام که همان موضع‌گیری ترامپ و نتانیاهو و بن‌سلمانه.
  • یه پسر IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    5 1
    ضرب المثل بز گر از سرچشمه آب میخوره مصداق مهر علیزاده است... اعتماد دوباره به اصلاح طلبان=نابودی #نه_به_اصلاحات
  • محمدایوب IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    5 0
    آقای پژمانفر. شکایت چند صد هزار نفری مردم به اصل 90از .... ومحاکمه او به دست فراموشی یا معامله سپرده نشود. مردم از مجلس انقلابی. انتظار دارند. برای یک بارهم شده ابر کلاهبرداران محاکمه شوند.
  • ر ل IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    2 1
    آقای مهرعلیزاده "انتحاری اصلاحات" هستند که قرار هست خودش رو بعنوان نماینده علنی اصلاحات(که میدونه با این نام رای نمیاره) بندازه جلو تا نماینده پنهان اصلاحات(آقای همتی) با لطایف الحیلی رای بیارند و از روش رد بشه
  • شهریار IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    5 1
    ورود اسحاق ب جمع مزدوران.بالاترین نشان و درجه اصلاح طلبان مزدوریه.
  • مجتبی از زنجان IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    4 1
    آخه مهرعلیزاده و ریاست جمهوری از این بهتر رد صلاحیت شدند مثل جهانگیری-سعید محمد-ضرغامی-احمدی نژاد-آخوندی و.... اما این تایید شد
    • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      2 0
      شماکه بقول ماجنوبیاگتره ای تاییدصلاحیت کردی.جهانگیری کلامسئول گرانیه حالامیخواداین گران به معنی افزایش قیمت باشه یابه معنی سنگین وسخت.اصلش باگرانی حال میکنه.آخوندی رونمیدونم چرااصلاکاندیدشدوقتی نفرین اینهمه ایرانی که امکان خونه دارشدن روازشون گرفت پشت سرشه.درمورداحمدی نژادکه ایراداتش اظهرمن الشمسه گفتن نداره.سعیدمحمدوضرغامی وقتی خودشون مشکلی ندارن شماداری؟
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    2 2
    خیانتها و اشتباهات سهوی و عمدی این دولت طی ۸ سال باعث بدبختی ملت ایران شده من در عجبم که چرا طی این چندسال یکی از این نابخردانه محاکمه و خلع ید نشدند آیا عباس آخوندی سزاوار دادگاه نبود . اسحاق جهانگیری سزاوار دادگاه نبود . سلطان سکه اعدام شد چرا قیمت سکه ارزان نشد آیا کسی که اعدام شد نوچه سلطان سکه نبود بهرحال این رییس جمهور چون خودش آدم ضعیفی هست آدمهای ضعیف تر از خودش را آورده که از او حرف شنوی داشته باشند بعنوان یک ایرانی که امیدم ناامید شده انتظار دارم دادگاه عدل الهی برپا شده و تک تک این افراد پای میز محاکمه دیده شوند
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    1 1
    خخخخخخخ آخ جون دعوا بین سرطان اصلاحات شاید هم جنگ زرگری بینشان باشه اینا خیلی مارمیلکن به جون عمو بایدنشان.....
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    0 1
    خخخخخخخ آخ جون دعوا بین سرطان اصلاحات شاید هم جنگ زرگری بینشان باشه اینا خیلی مارمیلکن به جون عمو بایدنشان.....
  • AU ۰۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    0 1
    مهرعلیزاده با ادعای اینکه رقیب میخواهد مشارکت مردم را کاهش دهد تا یک پیروزی در یک انتخابات بی‌رونق بدست آورده و منافع ملی را فدای منافع خود کند، عملا ضمن تناقض گویی و زدن حرف بی منطق و دلیل دارد به این واقعیت که مردم او و جریان پشتیبان او را نمیخواهند و برای رأی آوردن آنها پای صندوق نمی آیند اعتراف میکند. چقدر زشت و حقیرانه است که کسیکه نامزد انتخابات است در دوران تبلیغات انتخاباتی به این نتیجه رسیده باشد و حتی علنا اعتراف کند که مردم مرا نمیخواهند و به من رأی نمیدهند.
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    1 3
    اصلاحات نمی میرد
    • DE ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      0 0
      اصلاحات نمیمیرد فقط اصلاحطلبهاش میمیرند
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    0 0
    همانطور که دوران بزن و در رو تمام شد باید دوران بخور و رد رو هم در این مملکت تمام بشه. تا بعضیا برای رسیدن به قدرت و صندلی ریاست خودکشی نکنن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس