رئیس حماس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را به چالش کشید+فیلم - کراپ‌شده

پس از اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی درباره طرح‌ریزی برای ترور رئیس حماس در نوار غزه، رئیس حماس در غزه به منظور به چالش کشیدن ارتش رژیم صهیونیستی به آن‌ها ۶۰ دقیقه مهلت داد تا او را ترور کنند.

به گزارش مشرق، «یحیی السنوار»، عصر امروز (چهارشنبه)، پس از پایان کنفرانس مطبوعاتی‌اش درباره جنگ اخیر با رژیم صهیونیستی، «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم را به چالش کشید.

اخیرا چند مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کرده بودند که به دنبال ترور «یحیی السنوار» رئیس حماس در نوار غزه و همچنین «محمد الضیف»‌ رئیس ستاد کل «کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین هستند.

طبق گزارش منابع فلسطینی، یحیی السنوار در پاسخ به سؤالی درباره اینکه از تهدیدات وزیر جنگ رژیم صهیونیستی می‌ترسد یا خیر، تصریح کرد که هیچ دوست ندارد بر اثر حمله قبلی یا ابتلا به ویروس کرونا بمیرد بلکه تمایل دارد در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهادت برسد.

 یحیی السنوار با به چالش کشیدن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و برای اثبات اظهارت خود به وزیر جنگ این رژیم ۶۰ دقیقه مهلت داد تا او را حین پیاده‌روی به سمت خانه‌اش ترور کند.

منابع فلسطینی پس از پایان کنفرانس مطبوعاتی امروز السنوار، فیلمی منتشر کردند که این فیلم نشان داد رئیس حماس در نوار غزه به وعده خود پایبند بوده و با پای پیاده تا خانه‌اش رفته است.

طبق گزارش خبرگزاری «شهاب»، رئیس حماس در غزه در کنفرانس مطبوعاتی امروز خطاب به تل‌آویو گفت: «شما تهدید کردید؛‌ اما من در برابر رسانه‌ها حاضر شدم و با آزادی کامل و به آسانی از جایی به جای دیگر می‌روم. من حضور دارم و در دفترم کارهایم را انجام می‌دهم».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Bndboy IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    5 1
    همنشینی با مرد میدان به همه جسارت داده روحت شاد سپهسالاروطن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس