طرح عملیاتی رعد ۴ اجرا شد/ توقیف ۳۰ فروند شناور حامل قاچاق

بوشهر - فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اجرای طرح عملیاتی رعد ۴ در چند روز اخیر گفت: بیش از ۳۰ فروند شناور حامل کالای قاچاق توقیف شده است.

به گزارش مشرق، سردار احمدعلی گودرزی در حاشیه بازدید از یگان‌های مرزی بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مبارزه با قاچاق در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری با جدیت دنبال خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

رصد سه ساعته زیردریایی آمریکایی توسط پهپادهای ارتش

وی اضافه کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نامگذاری گردیده سربازان ولایت در مرزبانی با رصد و اشرافیت اطلاعاتی با جدیت در مبارزه با قاچاق در مرزهای کشور تلاش می‌کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: با تجهیز مرزبانی به امکانات و تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی و نیز شناورهای تیزرو و پشتیبانی ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت دفاع، مرزبانان با آمادگی کامل در دفاع از مرزها و نیز مبارزه با قاچاق مجاهدت می‌کنند.

سردار گودرزی تصریح کرد: با اشرافیت اطلاعاتی مرزبانان در مرزهای کشور در طرح عملیاتی رعد چهار در چند روز اخیر بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شد.

وی در ادامه تصریح کرد: بیش از ۳۰ فروند شناور حامل کالای قاچاق توقیف شده است.

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: این وسایل شامل ماشین‌های راه‌سازی خودروهای سنگین، موتورسیکلت، قطعات و لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی و… بوده که قاچاقچیان قصد ورود به کشور را داشته که با تیزبینی همکاران کشف شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس