کد خبر 1222439
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
گردهمایی کودکان تهرانی به یاد کودکان مظلوم فلسطین

عضو شورای عالی سیاسی یمن در نشست کمیته ویژه جمع آوری کمک برای ملت فلسطین در صنعا، اعلام کرد: فلسطین در خط اول دفاع از امت عربی و اسلامی است.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، نشست کمیته ویژه جمع آوری کمک برای ملت فلسطین به ریاست «محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن برگزار شد.

الحوثی در این نشست گفت: مساله فلسطین موضوعی متعلق به همه مسلمانان است و مردم یمن به دعوت «عبدالملک الحوثی» لبیک گفتند و به یاری ملت و آرمان فلسطین شتافتند.

بیشتر بخوانید:

یمن، هدفی برای متجاوزان سعودی بخاطر حمایت از فلسطین و مخالفت با اسرائیل

عضو شورای عالی سیاسی یمن در ادامه به تحسین پایداری و جانفشانی ملت فلسطین پرداخت و گفت: فلسطین در خط مقدم دفاع از امت عربی و اسلامی است.

در این نشست «خالد خلیفه» نماینده جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین و «احمد برکات» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شرحی از روند تحولات نبرد شمشیر قدس و دستاوردهای آن پرداختند و این پیروزی را به مثابه پیروزی برای محور مقاومت دانستند.

تجمع مردم صعده در حمایت از فلسطین و جمع آوری کمک

همزمان تجمعی در محکومیت اقدامات و حملات صهیونیست‌ها به فلسطینی‌ها، در مناطق «باقم»، «قطابر» و «رازح» در استان صعده برگزار شد.

شرکت کنندگان در این تجمع همبستگی کامل خود را با ملت و مقاومت فلسطین ابراز داشتند و در جریان این تجمع، کمک‌هایی برای ملت و مقاومت فلسطین جمع آوری شد.

در این تجمع بر موضع ثابت ملت یمن در حمایت از فلسطین و آرمان آن تاکید و اعلام شد: موضع ملت یمن در قبال آرمان، ملت و عملیات دلاورانه مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی در نبرد شمشیر قدس، ثابت است.

شرکت کنندگان در این تجمع تاکید کردند که مساله فلسطین یک موضوع اصلی و مرکزی برای امت اسلامی بوده و خواهد بود.

تجمع کنندگان از ملت‌های اسلامی خواستند که حمایت بیشتری از مقاومت فلسطین و رویارویی آن با دشمن صهیونیست داشته باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پیمان IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    1 0
    حمایت از فلسطین و ارمانهای فلسطین خواسته همه مسلمین عالم است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس