مجلس

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از تصویب تحقیق و تفحص از عملکرد بانک‌های دولتی و بانک‌های واگذار شده مشمول اصل ۴۴ قانون اساسی و بنگاه‌ها و شرکت‌های اقتصادی ذیل آن‌ها در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (سه شنبه ۴ خرداد) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه کلیات طرح ارتقای حکمرانی در حوزه ریال به تصویب رسید که در نهایت به طرح مالیات برعایدی سرمایه الحاق می‌شود.

وی درباره جزئیات این طرح افزود: طرح مذکور مربوط به اصلاح موادی از قانون مبارزه با قانون پولشویی است که قرار است تمامی تراکنش و گردش منابع مالی کشور تحت سیطره بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی قرار گیرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: در نشست این کمیسیون لایحه موافقتنامه پیشگیری از حوادث در دریای خزر مورد تصویب قرار گرفت. ضمن اینکه تحقیق و تفحص از عملکرد بانک‌های دولتی و بانک‌های واگذار شده در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و بنگاه‌ها و شرکت‌هایی اقتصادی ذیل آن‌ها هم به تصویب این کمیسیون اقتصادی رسید که بزودی در صحن علنی به رای نمایندگان گذاشته می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس