انتخابات

پس از اعلام اسامی نهایی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، رسانه های معاند فاز جدیدی از هجمه به حجت الاسلام والمسلمین رئیسی را کلید زده‌اند.

سرویس سیاست مشرق - سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ هم‌زمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد. در ستون  «صندوقچه انتخابات» به بررسی روزانه اخبار و حواشی انتخاباتی و رصد رسانه‌های داخلی و بررسی رسانه‌های معاند می‌پردازیم.

********

ضرغامی: برنامه‌هایم را به مدیران آینده می‌دهم

«سید عزت الله ضرغامی» از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری که صلاحیت وی توسط شورای نگهبان احراز نشد، طی توئیتی اعلام کرد:«بخش‌هایی از طرح مسکن، برنامه‌های بدون بودجه، اصلاح نظام بانکی، نظام مالیاتی، گمرک، تجارت خارجی و نظام یارانه‌ها در همینجا منتشر شده است. با تشکر از دو سال تلاش شبانه‌روزی مشاوران و کارشناسان و تیم‌های اقتصادی‌ام، به‌تدریج بقیه‌ی طرح‌های آماده شده را برای مدیران آینده، ارائه خواهم کرد».

به نظر می‌رسد ضرغامی با این توئیت، به نظر شورای نگهبان تمکین کرده است.

حمله بی وقفه BBC علیه رئیسی/ آیا تکلیف از جهانگیری ساقط شده است؟

آیا تکلیف از جهانگیری ساقط شده است؟!

«اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهور و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، پس از عدم احراز صلاحیت توسط شورای نگهبان در پیامی اعلام کرد:«من به قصد گشایش در زندگی مردم، توسعه ایران و آغاز مرحله نوینی از اصلاحات وارد عرصه انتخابات شدم. به رغم میل و مصلحت شخصی، با توکل به خداوند بزرگ از قبول مسئولیت شانه خالی نکردم و آبرو و تجربه ام را که متعلق به مردم است، تقدیم ملت کردم».

جهانگیری در ادامه تاکید کرد:«اکنون تکلیف از من ساقط است و پایان فعالیت‌های انتخاباتی خود را اعلام می‌کنم و از اقشار مختلف مردم و نخبگان و فعالان سیاسی و آشنا به مسایل کشور به ویژه از همفکران و جوانان و شخصیت‌های دلسوز و احزاب و تشکل‌های سیاسی و صنفی که در این روزها برای کاستن از رنج مردم و کمک به ترسیم آینده ای بهتر و امید بخش برای ایران در همه جای کشور مشتاقانه و دلسوزانه به میدان آمدند و به اینجانب اعتماد و ابراز لطف داشته اند، کمال تشکر و قدردانی را دارم».

حمله بی وقفه BBC علیه رئیسی/ آیا تکلیف از جهانگیری ساقط شده است؟

آقای جهانگیری به گونه ای موضعگیری کرده که گویا سالها از قوه مجریه و دولت دور بوده و تازه قصد کرده تا برای رفع مشکلات مردم در صحنه حاضر شود!

این در حالی است که وی 8 سال به عنوان نفر دوم دولت مشغول به کار بوده و همچنان در این پست ارشد دولتی مشغول به کار است و تکلیف از او ساقط نشده است.

جهانگیری در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری 96 وعده های فراوانی داد و تاکید کرد که اگر وی و یا روحانی در انتخابات پیروز شوند، وضعیت به گونه ای خواهد شد که دیگر هیچکس سرِ گرسنه بر بالین نخواهد گذاشت و هیچ کارتن خوابی نیز وجود نخواهد داشت.

آقای جهانگیری بجای رفع تکلیف از خود اتفاقا باید در زنگ حساب دولت، درباره کارنامه خود و فرجام وعده های انتخاباتی به افکارعمومی پاسخگو باشد.

حمله بی وقفه بی بی سی علیه رئیسی

پس از اعلام اسامی نهایی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، رسانه های معاند فاز جدیدی از هجمه به حجت الاسلام والمسلمین رئیسی را کلید زده اند.

در همین رابطه بی بی سی فارسی- رسانه حامی تحریم و جنایت علیه مردم ایران- در گزارشی نوشت:«تا اینجای کار، برای محافظه‌کاران، ابراهیم رئیسی نامزدی وحدت بخش است: او گذشته و آینده جمهوری اسلامی را به هم پیوند می‌زند. نامزدی که به سرکوب مخالفان در دهه شصت شهره است».

حمله بی وقفه BBC علیه رئیسی/ آیا تکلیف از جهانگیری ساقط شده است؟

سایت ضدایرانی «ایران وایر» نیز با ادعای تبلیغات زودهنگام رئیسی برای انتخابات، در مطلبی نوشت:«نفوذ بر گرایش افراد جامعه، برانگیختن احساسات و به حرکت واداشتن اندیشه‌های ویژه و خوراندن اطلاعات هماهنگ و جهت‌دار به مخاطبان، برای رسیدن به مقاصد خاص، شکل و فرمی از تبلیغات ناسالم رسانه‌ای است که معمولا در گزارش‌های رسانه‌های حکومتی دیده می‌شود؛ ولی وقتی این فرم از تبلیغات رسانه‌ای با «نفرت‌پراکنی» آغشته می‌شود، می‌تواند تعصب گروهی را علیه جریان مخالف برانگیزد. تعصبی که می‌تواند بساط گفت‌وگو، ارائه استدلال و اقناع استدلالی را جمع و اعمال سیاست حذفی را مشروع جلوه دهد».

این رسانه ضدایرانی در ادامه نوشت:«با توسل به شعارهای فریبنده، تبلیغات زودهنگام ابراهیم رئیسی کلید زده شده است».

باید همزیستی مسالمت‌آمیز را با اصلاح‌طلبان تجربه کنند

«علیرضا علوی تبار» عضو طیف تندرو اصلاح طلب در یادداشتی در سایت مشق نو با عنوان «پنج نگاه به انتخابات» نوشت:«هسته اصلی قدرت در ایران، به‌گونه‌ای طراحی کرده بود که انتخابات ریاست‌جمهوری از نظر نتیجه قابل پیش‌بینی و از نظر شور و اشتیاق، کسل‌کننده باشد...از میان وقایع تأثیرگذار در جریان انتخابات دو مورد اهمیت و تأثیرگذاری بیشتری دارند. نخست نامزد شدن یک اصلاح‌طلب پیشرو و خواهان اصلاحات ساختاری (جناب آقای مصطفی تاج‌زاده) و دیگری نام‌نویسی یک خانم اصلاح‌طلب که از حمایت و پشتیبانی اکثریت اصلاح‌طلبان نیز برخوردار شد (سرکار خانم زهرا شجاعی). هر دو اتفاق از این لحاظ اهمیت داشت که تأکید مجددی بود بر تمایز گفتار سیاسی اصلاح‌طلبان پیشرو».

حمله بی وقفه BBC علیه رئیسی/ آیا تکلیف از جهانگیری ساقط شده است؟

علوی تبار در ادامه نوشت:«مقابله ملی با افراطی‌گری. تجربه مجلس یازدهم و ترکیب راهیافتگان آن، بسیاری را نگران خطری کرده که ممکن است با غلبه یکپارچه جریان راست افراطی، کشور را تهدید کند. از نظر آن‌ها جریان راست افراطی توسط ترکیبی از «خیال‌پردازی»، «مشاوره نفوذی‌ها» و «منافع مادی» پنهان شده در پشت «شعارهای ایدئولوژیک» هدایت می‌شود».

وی در این یادداشت تصریح کرد:«اگرچه شما ممکن است چند سال با برچسب «بدون حمایت مردمی» یا «اقلیت» بودن مورد حمله قرار گیرید اما همگان درمی‌یابند که حذف شما ممکن نیست و باید همزیستی مسالمت‌آمیز را با اصلاح‌طلبان تجربه کنند. معرفی یک نامزد واحد اصلاح‌طلب و حمایت فعال از او، می‌تواند این خواسته را به‌خوبی تأمین نماید. البته در میان این گرایش جمعی نیز هنوز امیدوارند که اگر اصلاح‌طلبان فعال عرصه انتخابات شوند و بتوانند همراهان خود را قانع کنند، پیروزی هم ممکن خواهد بود، به‌ویژه ضعف‌های متعدد رقبای انتخاباتی اصلاح‌طلبان و شناخت منفی که اکثر مردم از آن‌ها دارند. می‌تواند زمینه‌سازی چنین پیروزی (هرچند با فاصله‌ای نه چندان زیاد) گردد».

تکذیب انصراف قاضی‌زاده هاشمی از انتخابات ریاست‌جمهوری

یکی از افراد نزدیک به قاضی‌زاده هاشمی نوشت:«دکتر قاضی‌زاده هاشمی که طبق خبرها تأیید صلاحیت هم شده‌اند، با قوت در انتخابات حضور خواهند داشت؛ اسیر خبرسازی‌ها نشوید».

حمله بی وقفه BBC علیه رئیسی/ آیا تکلیف از جهانگیری ساقط شده است؟

وی تصریح کرد:« اکانت "فیک" خبر "فیک" می‌دهد تا پروژه نخ‌نماشده تشویش اذهان عمومی برای ایجاد انحراف را پیش ببرد.دکتر قاضی‌زاده هاشمی که طبق خبرها تأیید صلاحیت هم شده‌اند، با قوت در انتخابات حضور خواهند داشت؛ اسیر خبرسازی‌ها نشوید».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 77
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 24
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    27 89
    فضا علیه رییسی بسیار متشنج بود که‌با این اعلام کاندیدا بدتر هم شد این قضیه به ضرر رییسی شد متاسفانه
    • IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      49 10
      آقای رئیسی نیومده برای خودش حاشیه امن درست کنه، زده به دل خطر و مهم اینه مشکلات کشور حل بشه، حالا هرکس هر چی میخواد بگه. مگه ما چند بار عمر میکنیم. بگذارید بعد از سالهای طولانی مدیریت ناکارآمد، یکبار دولت از نفوذ و فساد و مانع‌تراشی های عمدی پاکسازی شود.
    • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      42 3
      تایید بکنند میگید چرا تایید کرده، تایید نکنند میگید چرا تایید نکرده! شما جماعت حتی نمیدونید با خودتون چند چندید. فضا همیشه بر علیه کاندیدای اصلح متشنج بوده، این چیز جدیدی نیست. مهم ما هستیم که بفهمیم چی به صلاحمونه. حالا هم که شورای نگهبان کار رو برامون راحت تر کرده. دیگه چی میخوایم؟؟
    • محمد IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      28 6
      نگران نباش دوست عزیز مطمئن باش ایشون برگزیده هستن به امید خدا از همین الان ایشون رو رئیس جمهور بدونین
    • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      31 1
      ضمن آن که واقعاً تأسّف آور است که در بین اصلاح طلبان تقریباً نمی توان کسی را یافت که پاک دست باشد و به کشورش به نحوی خیانت نکرده باشد تا بتواند از صافی شورای نگهبان قانون اساسی بدون نیاز به حکم حکومتی بگذرد، اما باید از شورای نگهبان نیز تشکر کرد که این بار اجازه نداد همچون چند دوره قبل افراد معلوم الحالی فقط به صرف هیجانی کردن و دوقطبی کردن انتخابات نامزد رئیس جمهوری شوند و پس از آن که با حمایت عوامانه و فریب کارانه رسانه های معاند و چهره های هنرگند داخلی و خارج نشین، با سرقت اندیشه و رأی ملت بر قوه مجریه حاکم شدند و گندکاری های شان همه جا را گرفت؛ حامیان شان مدعی شورای نگهبان شوند که اگر می دانستند که این شخص مناسب نیست پس نبایست تأییدش می کردند! خب، در این دوره این شورا همین کار را کرد!!!!!
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      15 1
      مهمترین برکت اقدام شورای نگهبان علی لاریجانی که شانس رای هم نداشت بخاطر موارد قانونی رد شد. صادق لاریجانی به قانون اعتراض کرد و ظاهرا خودش هم در آینده رد میشود. میشود گفت پرونده لاریجانیها برای همیشه بسته شد. تبریک به مردم شریف ایران
    • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      30 1
      BBC نجس اگر از کسی تعریف کند باید ترسید. هجمه و حمله این انگلیسیها ی خبیث دلیل بر صحت عمل شورای نگهبان و سلامت آقای رئیسی است. پست هی۰ نگرانی نداریم.
    • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      5 0
      این حمله قبل از احراز صلاحیت با شعار رای بی رای از هفته های گذشته شروع شده بود و مفسدین اقتصادی پول هایشان را روانه شبکه های معاند کرده اند تا انتقامشان را از آقای رئیسی بگیرند.
    • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      3 1
      آقایان لاریحانی و جهانگیری از بانیان وضع موجود، می دانستند رد صلاحیت می شوند بخاطر همین اعتراضی نکرده اند، فقط با رد صلاحیتشان فضا را برای رئیسی آلوده کنند.
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    70 21
    اصلاح طلبها را ملت درزباله دان تاریخ خواهدریخت زورنزنید می آمدید رای بهتون نمیدادیم باچ زبونی حالیتون کنیم
    • محمد IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      16 3
      با زبون مجلس انقلابی
    • احمد IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      21 2
      تاجزاده الان خونش نشسته با خودش میگه، ای بابا!! نشسته بودیم با سعید سعید حجاریان و حاج عباد و خاتمی ها و حسن خمینی کلی برنامه ریزی کرده بودیم. آشنا توییت می زد. آخوندی تئوریهای اقتصادی میداد، جواد ظریف و عباس عراقچی هم که از بیرون داشتن کارها رو مرتب می کردن و با کدخدا هماهنگ می کردن. مسعود پزشکیان به ترکها و کردها جو میداد. اسحاق رو برای خط شکنی می فرستادیم انتحاری بزنه همه رو بترکونه. کلی مالیات از رقاص و مطربها نگرفتیم. کلی کانال خریده بودیم. کلی ربات ردیف کرده بودیم. کلی دهباشی به خدمت گرفته بودیم. همش به باد رفت!!
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    26 24
    آقای ضرغامی هزینه دو سال تلاش شبانه‌روزی مشاوران و کارشناسان و تیم‌های اقتصادی‌ تان برای کاندیدا شدن امروزتان از کجا تامین شد؟ دو سال خواب ریاست جمهوری دیدید یعنی؟
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    64 13
    bbc غلط کرد رسانه جعلی
  • جاویدایران NL ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    24 13
    یه مطلب جالب! گویا امروز آملی لاریجانی حمله شدیدی کرده علیه رد صلاحیت برادرش! پس بیخود نبوده میگفتن لاریجانی و مخصوصاً دخترش برای انگلیس جاسوسی میکرده، وگرنه چرا یک شخصیت سیاسی در حد لاریجانی با پست و‌مقام مهمی که داشته بیاد بخاطر یک صلاحیت حرفهایی بزنه که تند باشه!!؟؟ دم خروس معلوم نمیشه آیا؟ من هم انتقاد کردم از شورای نگهبان اما انتقاد من که یه مردم عادی هستم با شخصیتی مثل لاریجانی یکی نیست که، لاریجانی باید میفهمیدشحصیت سیاسی هست و باید بدونه چی به زبان میاره، چراشخصیت های سیاسی ما اینجوری میشن؟؟ چرا آخرش خائن میشن؟؟؟؟؟ یم مردسیاسی بخاطر ردصلاحیت برادرش ریزش میکنه براحتی؟؟ قبلاً طرف برادرش با پسرش یا دخترش از مجاهدین خلق میشدن جلوی خواهر و برادر و بچه خودشون می ایستادن چون خیانت میدونستن حتی میگفتن برادر و خواهر و فرزندم هست که هست حالا که خائن شده باید اعدام بشه، اما حالا بخاطر یه رد صلاحیت طرف داره ریزش میکنه!!!!!!! نمونش بچه خود آیت الله جنتی. برای همین بود که همش میگفتم حیف نظامی با لیاقتمون نبود که رد صلاحیت بشه؟؟ منظورم سعید محمد هستش، سعیدمحمد خیلی خوب بود، نظامی بود سرباز کشورش بود، فدایی کشورش بود چون نظامی بود و نظامی جان بر کف میشه که رفته نظامی شده اگرجزاین بود راحت طلب میشد بجای نظامی بودن. اماسیاسیون ما اصلاً درست حسابی نیستن، یادمون نرفته موسوی و کروبی آخرش چی شدن، اینهاهم زمانی تاییدصلاحیت شده بودن، احمدی نژادم‌داریم میبینیم چی شده، کی فکرشومیکرد اون احمدی نژادبشه این احمدی نژاد!! حیف سعید محمد که نشد بشه رئیس جمهور
    • IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      23 1
      علت اینکه مسعولان به درد نخور ما بعد مدتی طلبکار میشن اینه که باهاشون بابت خیانتها وکم کاریها برخورد نمیشه وبعد مدتی ژست اپوزوسیون میگیرن. ودرنهایت هم جایگاه بهتری بهشون داده میشه .. این رویه باید تغییر کنه قبل اینکه ملت از این عصبانی تر بشن
    • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      22 3
      ناراحت نباش اگه رئیسی شد رئیس جمهور که قطعاً از سعید محمد استفاده میکنه
    • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      5 3
      سعید محمد پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه شریف برای انجام پروژه ها به سپاه پیوسته بنابراین اون فرد نظامی که شما تصور میکنید نیست
    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      2 0
      سعید محمد یک نابغه فدایی ولایت هست و ایشالله در دولت اقای رییسی خدمات شایسته ای خواهد داشت من هم خیلی ناراحت شدم ولی الان باید سریع از اقای رییسی حمایت کنیم ایشالله در دوره های بعدی سردار عزیز سعید محمد رییس جمهور خواهد بود
  • DE ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    28 3
    حمله بی وقفه BBC علیه رئیسی// «نفوذ بر گرایش افراد جامعه، برانگیختن احساسات و به حرکت واداشتن اندیشه‌های غربگدایی و خوراندن اطلاعات هماهنگ و جهت‌دار به مخاطبان، توسط رادیوهای بیگانه و بنگاه لگد پراکنی بی بی سی و بی بی چل و بی بی خل برای رسیدن به مقاصد شوم استعماری خاص، شکل و فرمی از تبلیغات ناسالم رسانه‌ای است که معمولا در گزارش‌های رسانه‌های امپریالیسم خبری دیده می‌شود؛ ولی وقتی این فرم از تبلیغات رسانه‌ای با «نفرت‌پراکنی» علیه اعتقادات ملت ایران آغشته می‌شود، می‌تواند تعصب تمام مردم را علیه جریان غربگدای وطنفروش برانگیزد کما اینکه اکنون اینچنین شده است. بنگاه لجن پراکنی انگلیس توانسته بساط گفت‌وگو، ارائه استدلال و اقناع استدلالی را جمع و اعمال سیاست حذفی را مشروع جلوه دهد» این روش ناجوانمردانه استعمار پیر برای تفرقه بینداز و حکومت کن تا کنون هزاران کشته و بیخانمان و میلونها آواره در جوامع ایجاد کرده است.مرگ بر استعمار و روباه مکار
  • SE ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    38 11
    شناخت منفی اکثر مردم از اصلاحات طی 32 سال چپاول شکل گرفته و خواستار پایان مدیریت چپاول اصلاحات هستند
  • IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    12 12
    خبرگزاری فارس اسامی نامزد ها رو از کجا آورد؟
    • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      10 3
      خبرنگارن زنگ‌زدن بهشون گفتن مثل معلمی که از نمرات نهایی دانش آموزان زودتر باخبر میشود
    • DE ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      10 1
      تایید صلاحیت نامزدها که پیر مغان به کس نگفت- موندم حیرون که باده فروش محله از کجا شنید@؛@ خخخ مهم اینه که رزمندگان قبلا میگفتند تا کربلا یک یا حسین دیگر وهمین هم شد کربلایی که دست صدام بود الان دست خودی هاست. حالا تا محاکمه مفسدین یک انتخاب دیگر.جناب رییسی و همکاری نامزدهای انقلابی و مردم دوست بدون پرونده و بدون ابهام.
  • من IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    24 11
    بی بی سی کیلو چنده یعنی تو اینقدر احمقی نمی دونی رئیسی حتما ریس جمهوره؟ یه نگاه به تایید صلاحیت ها بکن اگر مغز داشته باشی میفهمی.
    • IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      23 3
      آره رئیس جمهوره! به کوری چشم اونها که آرزو داشتن ایرانیها در فقر و بدبختی و مشکلات فرو برن تا بتونن به منافعشان برسند.
  • CA ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    18 26
    به نظر من تاییدات صلاحیت شورای نگهبان دیدگاه اکثریت مردم هست
    • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      3 2
      منم کاملا موافقم
  • IR ۰۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    7 14
    جهانگیری حیف شد نیومد،شور مناظره ها افتاد با نیامدنش.
  • IR ۰۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    16 2
    آخه برخی جریان ها ی غربگدا که با کاندیدا شون صحبت از مشارکت بالا می کنند،یه خودکار کاغذ به من بِدن تو کل ایران بچرخم تعداد رای اونهارو بنویسم ببینم با این شرایطی که ساختن چند نفر بهشون رای میدن؟!؟!؟! اتفاقا چه بسا برخی از فرط خوشحالی عدم صلاحیت افراد زمامدار فاقد کارایی بیشتر ترغیب به رای دادن بشن
  • IR ۰۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    9 3
    علوی تبار همین این حرف گفتی برای خودتون و اصلاح ضلالات است .خائن ونفوذی ظریف واشنایان هستند
  • US ۰۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    18 9
    مرگ بر آمریکا
    • TR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      3 7
      میخوای بری امریکا توام؟؟
  • IR ۰۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    18 9
    این یعنی دلیل حقانیت رئیسی .هرکس را بی بی سی خراب کند یعنی او درستکارترین انسان روی کره زمین است
    • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      1 0
      بله دقیقا
  • IR ۰۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    18 2
    آقای جهانگیری اکنون زمان پاسخگویی شماست .باید محاکمه شوید بخاطر عملکردتان . برادر لاریجانی اگر فرد دیگری غیر از اخوی تان رد می شد همین حرف ها را می زدید؟ بس است دیگه . لطفا بروید استراحت کنید سلام طبری را برسان خانم .... ما هنوز عاشق خمینی کبیر هستیم اما چه شده که شما و بعضی از افراد خانواده تان در زمان درد و رنج ملت و گرانی ها و فشار ها به مردم نیستید و حرفی نمی زنید اما همینکه منافع غارتگران به خطر می افتد پیدایتان می شود . تاج زاده و امثالهم شرم از خدا کنید . لطفا بروید به زندگیتان برسید بگذارید آخر عمری قیافه نحستان را نبینیم
  • مهرناز IR ۰۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    20 2
    تاملکه زوار دررفته انگلیس است " تغییری درجهت اوضاع در انگلیس مشاهده نمی شود " خوشبختانه هیج شاهزاده مناسبی ازخود به جا نگذاشت " کاخ سلطنتی انگلیس وبه دنبال او رسانه BBC " همگی باهم به درک واصل وبه تاریخ جهنمی انگلیس خواهند پیوست " همانگونه که امریکا واروپا در حال پوست انداختن هستند.
  • یوسف GB ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    16 1
    باید کسانیکه مسوًل وضعیت فعلی مملکت هستند ممنوع الخروج شوند نتوانستند فرار به جلو با کاندیدا شدن کنند آماده خروج از مملکت میشوند برای تو نوشتم مشرق مقاله ای در این مورد بنویس شجاع باش حقیقت را بنویس
    • نوزعلی IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      5 0
      درست میگوییدنظربیشترمردم همینه مقاله ای بنویسیددراین موردمشرق عزیزتاعزیزبمانی نزدخدایت وبنده درمانده ای
  • IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    1 8
    برنامه ورود رئیسی به انتخابات طراحی شده بود تا ایشون رو تخریب کنن
  • IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    15 3
    آیا تکلیف از جهانگیری ساقط شده است؟ خیر تکلیف پاسخگویی جرم ها و معاونت در جرمهای گذشته به گردن ایشان باقی است .
  • DE ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    8 1
    یا سمت خدا باش یا سمت کدخدا
    • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      0 0
      نعوذبلله
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    4 1
    آفرین که خودتون کلاه گیس را برداشتید تا مردم بفهمند کچلید من که زبونم مو در آورد از بس گفتم موهاتون واقعی نیست کلاه گیسه اما کسی باور نکرد
  • ایرانی IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    16 4
    احسنت به شورای نگهبان مقتدر.
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    9 22
    اصلاح طلب نه، افساد طلب
    • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      0 5
      دولت اصلاح طلبان در این 8 سال برای مردم چه کاری کرد؟
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    3 0
    چینی ها تولید و با دامپینگ خواباندن انگیلیسیها کار رسانه ای میکنند آمریکاییها هم تحریم مسئولین هم بی خردی
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    16 2
    اتفاقا من هرکسی را که رادیو بی بی سی بکوبد به او رای میدهم فرد مورد تایید آنها دیدید حسن بود ملت رابه چه فلاکتی دچار کرد
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    13 0
    اسحاق جون ما را به خیر تو امیدی نیست شر مرسان
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    5 0
    رییسی کاندیدا و نماد عدالت
  • الب IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    7 0
    جهانگیری بس است مال ملت خورند برو ب................
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    9 0
    جهانگیری از تکلیف ساقط شده. چون تکلیف ایشان تخریب کشور بوده که از این تکلیف ساقط شده.
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      0 0
      :) :) :) :) :) :) :) :)
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    6 0
    وقتی غوغای رسانه‌ایی و مردم فریب دشمنان در زمان انتخابات، وضعیت امروز و هدف آینده کشور را از چشم مردم ناآگاه دور کند . مجدداً فردی انتخاب می‌شود که فقط به نفع منافع دشمن حرکت کند.
  • ایرانی IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    3 14
    اصلاطلبی من یاد شعر اشک یتیم میندازه 37 سال فریب
  • a IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    2 0
    آقای رئیسی خودش هم برای تایید آقای لاریجانی چند بار سعی کردند اما شورا وقعی ننهاد ان شاالله به خیر بگذرد و نقشه توطئه گرا بر آب شود و کسی انتخاب شود که برای مردم خودمان کار کند نه بیگانگان
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    6 0
    خدا را شکر به جهانگیری رد صلاحیت دادند هشت ساله وعده ی دروغ به مردم می دهند دلم خنک شد.
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      2 1
      شورای نگهبان براساس قانون عمل کرد. دمش گرم
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    6 0
    جهانگیری شرمت باد که با مظلوم نمایی خودت را تطهیر می کنی. فقط آقای رییسی
  • علی IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    6 1
    بی بی سی عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    7 0
    اصلاح طلبان خودشيفته اند !!!تا خودشان اوضاع را تحت كنترل دارن همه چيز خوبه تا وضعيت عوض ميشه همه چيز وهمه كس زير سوالند!!!!!!
  • ح-شمسي IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    2 0
    شوراي نگهبان با رد جهانگيري به نظام ضربه زد، اگر تائيد ميشد، مردم خود او و هم پياله هايشان را رد ميكردند. جهانگيري و ودولت بي كفايت و بي لياقت روحاني كشور را نابود كردند و اقتصاد ويران، فساد، هرج و مرج، رانت و دزدي بر كشور به ارمغان آوردند. دولت هاي اصلاح طلب و بخصوص دولت بي مقدار روحاني با بهره گرفتن از وزراي نالايق و بي كفايت همچون زنگنه، آخواندي، نوبخت، واعظي، نهاونديان، جهانگيري و ... كشور را ويران نمود. اينكار شوراي نگهبان خوش خدمتي به آقاي جهانگيري بود.
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    3 0
    جهانگیری انشاالله خودت ساقط بشی اقتصادایران راساقط کردی نامردذخایر ارزی وطلا رانابودکردی نامرد عجب رویی داری کاندیدهم شدی
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    0 0
    آقای جهانگیری مسبب بسیاری از مشکلات وهمچنین دلسرد شدن مردم شما هستید شما طی 8 سال چه کردید که می خواستید رئیس جمهور هم بشوید
  • DE ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    5 0
    آیا تکلیف از جهانگیری ساقط شده است؟نه ولی ملت ثانیه شماری میکنند خودش ساقط بشه .انشاالله قبل از محکومیت در دادگاه عدل الهی یکبار هم در دادگاه عدل جمهوری اسلامی محکوم شوید.
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    3 0
    بی بی سی دروغگو...!!!
    • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      1 0
      احسنت.
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    0 0
    اگرمنظورتان ارز ۴۲۰۰ است خیلی وقت بود تکلیفتان معلوم بود
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    1 0
    BBC را از گزارشهای چند پهلو. گزارشگرانش بشناسید. ... گزارشها معلوم است از پیش نوشته شده و مجری در زمان انحراف گزارشگر از موضوع پر از دروغ و چند پهلو شاید ، وارد میشه و چرندیاتی اضا فه میکند .. حالا چرا چسبیده به جهانگیری. سرمایه دار ... یکخورده توجه. به اخبا و نحوه بیان و گزارش دهنده. توجه کنید .... نمیدونم اخبار میگه. یا. تفسیر به رای.
  • علی IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    2 4
    درود بر آيت الله رئیسی. خداقوت.
  • مهدی IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    2 13
    درود بر آيت الله رئیسی.
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    2 0
    اسحاق عزیزم چه حیف شد بغضت جواب نداد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    2 0
    اصلاح طلبها خیلی میترسند وازاینده خودنگرانند خوب میدانند که چه بلایی به کشورومردم اورده اند .بیت المال.ودارایی مردم راچپاول کرده اند.خسارتهای مالی وروحی وجانی زیادی به مردم زده اند.که باید جبران کنندوتمام دارایی که از رانت بدست آورده اندبایدبه مردم بازگردانند
  • IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    0 0
    اعتدالی ها واصلاحاتی ها در این هشت سال ،برابر هشتاد سال کشور را به عقب بردند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! علی برکة الشیطان!!!!!!!
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    1 0
    به کوری چشم بی بی سی رءیسی رورءیس جمهور می کنیم این دفعه کاخ فتنه ملکه نشانه است وقتش رسیده که خوابتون آشفته بشه
  • انرژی هسته ای IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    0 0
    بی بی سی سگ انگلیسه پاچه میگیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس