کد خبر 1222002
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
«غلامی» در یک روز دو کارت زرد از مجلس گرفت

نمایندگان مجلس شورای اسلامی دومین کارت زرد را به خاطر عملکرد ضعیف وزارت علوم در استفاده از ظرفیت اساتید و دانشجویان برای حل مشکلات کشور به«منصور غلامی» دادند.

به گزارش مشرق، در ادامه جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی بررسی سوال مصطفی میرسلیم نماینده تهران از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت. این سوال در مورد عملکرد وزارت علوم در استفاده از سرمایه عظیم دانشجویان و ۸۰ هزار عضو هیئت علمی بود.

بیشتر بخوانید:

وزیر علوم از مجلس کارت زرد گرفت

در ادامه جلسه غلامی وزیر علوم گزارشی از استفاده وزارتخانه های انرژی، دفاع و نفت از ظرفیت وزارت علوم ارائه داد اما میرسلیم این گزارش را کافی و جامع ندانست و خطاب به او، گفت: توان مدیریتی وزارت علوم تنها به اداره این وزارتخانه منحصر شده نه مدیریت علم و فناوری در کشور و استفاده از سرمایه انسانی. خود را فریب ندهید.

بیشتر بخوانید:

سوال از وزیر علوم در دستور کار نمایندگان

در ادامه اعلام شد، میرسلیم از پاسخ های وزیر علوم قانع نشده و پاسخ های غلامی به رأی نمایندگان مجلس گذاشته شد و وکلای ملت با ۷۵ رأی موافق، ۱۲۷ رأی مخالف، ۱۴ رأی ممتنع از مجمع ۲۴۹ نماینده حاضر در مجلس، دومین کارت زرد را در جلسه روز سه شنبه به وزیر علوم دادند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    7 0
    آخ مرسی که یه نیشدر حداقل به ایشون زدین. هرچه استاد خوب و مومن بود دار و دسته های اینا تو دانشگاه بایکوت کردن. اصلا یه فرمانروایی راه انداختن تو وزارت علوم که خدا میدونه!!!!!!!!
  • مجید IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    5 0
    این مجلس هم که فقطکارت بازی بلده ؟؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس