لاریجانی و جهانگیری

سخنگوی شورای وحدت از برگزاری جلسه انتخاباتی با رئیسی خبر داد و گفت: در این جلسه بر آمادگی شورای وحدت در سراسر کشور برای حمایت از ایشان به عنوان گزینه ارزشی، انقلابی، فسادستیز و عدالتخواه تاکید شد.

سرویس سیاست مشرق - سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ هم‌زمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد. در ستون  «صندوقچه انتخابات» به بررسی روزانه اخبار و حواشی انتخاباتی و رصد رسانه‌های داخلی و بررسی رسانه‌های معاند می‌پردازیم.

********

فائزه هاشمی: ریاست جمهوری لاریجانی به نفع کشور است

«فائزه هاشمی» فعال سیاسی اصلاح طلب و از دستگیرشدگان فتنه ۸۸ در مصاحبه با خبرآنلاین گفت: «آقای رئیسی دو سال است که به قوه قضاییه آمده و به نظرم تمام مدت برای ریاست جمهوری کار کرد. از سویی من اعتقاد ندارم اینطور که به نظر می آید قوه قضاییه را هم متحول کرده باشد، چون من خودم دائم در دادگاه ها هستم و این چیزهایی که ایشان می گوید را خیلی نمی بینم، مثلا الان رای دادگاه برای دانشگاه به نفع من داده شده است اما قوه قضاییه انقدر اقتدار ندارد چون دانشگاه آزاد از همفکران خودشان است و حاضر نیست به آن رای تمکین کند و من را به دانشگاه راه دهد؛ من را پشت در دانشگاه نگه می دارد و نمی توانم وارد دانشگاه شوم».

فائزه هاشمی: ریاست جمهوری لاریجانی به نفع کشور است/ پزشکیان: نسخه ندارم اما می‌دانم نسخه را از چه کسی باید گرفت

هاشمی در ادامه گفت: «پس نباید فکر کنیم که آقای رئیسی آنجا تحول زیادی ایجاد کرده است، من آقای لاریجانی را معتدل تر و منطقی تر و مدیرتر می دانم تا آقای رئیسی، یعنی فکر می کنم آمدن آقای لاریجانی بیشتر به نفع مملکت باشد تا آمدن آقای رئیسی».

فائزه هاشمی پیش از این از لاریجانی با عنوان «اصولگرای عاقل» نام برده بود و تاکید کرده بود که لاریجانی گزینه خوبی است چون از کلمه فتنه استفاده نکرد.

فائزه هاشمی: ریاست جمهوری لاریجانی به نفع کشور است/ پزشکیان: نسخه ندارم اما می‌دانم نسخه را از چه کسی باید گرفت

پزشکیان: نسخه ندارم اما می‌دانم نسخه را از چه کسی باید گرفت

«مسعود پزشکیان» نماینده مجلس و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در مصاحبه با انصاف نیوز گفت: «راه نجات مملکت را در یک نگاه کلی، مراجعه به علم و متخصصین و کارشناسان می‌دانم. من نسخه ندارم اما می‌دانم نسخه را از چه کسی باید گرفت. در جلسات مختلفی که با کارشناسان داشته‌ام مسائل متعددی طرح شده است. مشکلات اصلی جامعه تورم، بیکاری، بی‌عدالتی و دعواهایی است که در داخل داریم».

پزشکیان افزود: «باید دقت کرد که رئیس جمهور بد در غیاب رای مردم خوب انتخاب می‌شود، بیایید و فریاد بزنید که بد کیست و رای نیاورد. تو اگر رای ندهی که اینها قوی‌تر می‌شوند، تو اگر نیایی که اینها پرروتر می‌شوند. باید مردم را راضی کرد که به صحنه بیایند و بعد هم در چارچوب عدالت و انصاف کاری کرد. شاید هیچوقت چنین فرصتی به دست ما و شما نیاید که بتوانیم با قدرت اینها را بیان کنیم. نگذارید این فرصت از دست برود».

فائزه هاشمی: ریاست جمهوری لاریجانی به نفع کشور است/ پزشکیان: نسخه ندارم اما می‌دانم نسخه را از چه کسی باید گرفت

لازم به ذکر است که پزشکیان پیش از این گفته بود: «از FATF سر در نمی‌آورم ولی گرانی دلار و اختلاس‌ها به خاطر عدم تصویب لوایح FATF است»!

۱۲ سال رئیس مجلس بودید؛ برای مبارزه با فساد چه کردید؟

«سعید جلیلی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: «کسی نمی‌تواند بگوید من به دنبال منافع مردم هستم اما اگر چندین سال در مجلس مسئولیت داشت، کارنامه ای در حوزه مبارزه با فساد ارائه نکند.  کسی که سه دوره و به مدت ۱۲ سال ریاست مجلس شورای اسلامی را برعهده داشته است، کارنامه خود را در زمینه مبارزه با فساد تشریح کند».

جلیلی افزود: «باید بگویند ما دوازده سال مجلس بودیم این کارها را کردیم و سال اولی که ما در موضع ریاست مجلس بودیم یا ریاست فلان کمیسیون مجلس، هر جایی که بودند، روند را به گونه‌ای طی کردیم که فساد آنقدر کاهش پیدا کرد. اگر این کاهش پیدا نکرده باشد بلکه افزایش هم یافته باشد، اوایل مسئولیت آنها مثلا فسادها صد میلیاردی باشد، اواخر مسئولیت‌شان دوازده هزار میلیاردی باشد، معلوم می‌شود جایی ایراد داشته است. باید کارنامه بدهند. با الفاظ و با تیکه به این و طعنه به آن که فساد جلویش گرفته نمی‌شود».

فائزه هاشمی: ریاست جمهوری لاریجانی به نفع کشور است/ پزشکیان: نسخه ندارم اما می‌دانم نسخه را از چه کسی باید گرفت

وی تاکید کرد: «این که من می‌گویم کشور با نمایش اداره نمی‌شود، یکی از نمایش‌ها این است که بیاییم دو تا جمله خوب درست کنیم بگوییم فعلا همه با این دو تا جمله مشغول باشند. اخیرا گفته شده اقتصاد کشور پادگان نیست، دادگاه نیست، ‌فلان نیست. خب همه اینها یا هست یا نیست. شما گزارش کار خودت را بده. هر چه که هست. همان چیزی که شما فکر می‌کنی هست. بالاخره مجلس یک وظیفه‌ای دارد. دوازده سال شما مسئولیت داشتید؛ بگویید در این دوازده سال برای مبارزه با فساد چه کرده‌اید؟».

آنها که تورم را به گردن دلال می‌اندازند آدرس غلط می دهند

«سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی» نایب رئیس مجلس و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: «عموم مردم از نحوه ایجاد تورم بی اطلاع هستند و برخی سیاسیون از این بی اطلاعی سو استفاده می‌کنند. ارائه حمایت‌های معیشتی یا بالا بردن حقوق کارمندان و در کل افزایش هزینه های دولت، اگر پشتوانه درآمدی پایدار نداشته باشد موجب ایجاد تورم خواهد شد و این در واقع دزدی از مردم برای تظاهر به خیرخواهی برای مردم است».

فائزه هاشمی: ریاست جمهوری لاریجانی به نفع کشور است/ پزشکیان: نسخه ندارم اما می‌دانم نسخه را از چه کسی باید گرفت

قاضی زاده هاشمی افزود: «مهار تورم و گرانی تنها با اصلاح رفتار دولت و تحول در سازوکارهای حکمرانی دست یافتنی است. دولت باید انضباط مالی داشته باشد و هزینه‌هایش را در محدوده درآمدش مقید کند. درآمدهای دولت باید از مالیات‌های عادلانه و شفاف تامین شوند نه از بدترین و ناعادلانه ترین مالیات یعنی ایجاد تورم. آنها که تورم را به گردن دلال یا تاجر یا سفته‌بازان می‌اندازند آدرس غلط می دهند که خود را تبرئه کنند».

ایجاد تحول در سازوکار کشورداری و توجه به فوری ترین مطالبات مردم

«منوچهر متکی» سخنگوی شورای وحدت با اشاره به دعوت آیت‌الله موحدی کرمانی رئیس جامعه روحانیت مبارز و رئیس شورای وحدت از جناب حجت الاسلام و المسلمین رئیسی برای برگزاری نشست مشترک افزود: «جناب آقای رئیسی عصر روز یکشنبه دوم خرداد در محل مرکزی دفتر جامعه روحانیت مبارز در نشست مشترک هیات رییسه جامعه روحانیت و هیات عالی شورای وحدت حضور یافت».

متکی افزود: «در این نشست صمیمی و راهبردی به بررسی شرایط جاری و موضوعات مرتبط با انتخابات ریاست جمهوری پرداخته شد... جناب آقای رئیسی در این نشست ضمن استماع نظرات و پیشنهادات مطرح شده، هدف از ورود به انتخابات را ایجاد تحول در ساز و کار کشورداری و توجه به فوری ترین مطالبات مردم عنوان کردند».

فائزه هاشمی: ریاست جمهوری لاریجانی به نفع کشور است/ پزشکیان: نسخه ندارم اما می‌دانم نسخه را از چه کسی باید گرفت

وی در ادامه گفت: «آقای رئیسی ضمن توجه و تقدیر از خدمات و دستاوردهای نظام در دهه های گذشته، بر ضرورت به کارگیری همه نیروهای ارزشی و انقلابی و ساماندهی شرایط گوناگون کشور تاکید کردند و همچنین از انسجام و فعالیتهای شورای وحدت و نقش آفرینی جامعه روحانیت مبارز در ایجاد همگرایی میان نیروهای انقلابی و ارزشی و تلاش برای برگزاری انتخاباتی پرشور و پرنشاط تشکر و تقدیر نمودند».

کاندیداهای اصلاح طلب به نفع یک نفر کنار می روند

«علی تاجرنیا» عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت گفت: «بنا بر این است که نزدیک انتخابات از فردی که در نظرسنجی‌ها مقبولیت بیشتری داشته باشد حمایت کنیم و سایر کاندیداهای اصلاحات به نفع او از رقابت کناره‌گیری کنند. عاقبت این موضوع با توجه به اینکه چند نامزد اصلاح طلب در کارزار رقابت داشته باشیم قابل تغییر خواهد بود».

تاجرنیا افزود: «تا این لحظه «علی لاریجانی» به عنوان کاندیدای اصلاح طلب به میدان نیامده و سازوکار اصلاحات را نپذیرفته، بنابراین حضور او را مؤثر بر آرایش اصلاحات نمی‌دانم. موضوع ائتلاف با لاریجانی تا این لحظه مطرح نشده است و از سوی این نامزد هم اعلام آمادگی برای چنین ائتلافی صورت نگرفته است».

فائزه هاشمی: ریاست جمهوری لاریجانی به نفع کشور است/ پزشکیان: نسخه ندارم اما می‌دانم نسخه را از چه کسی باید گرفت

وی در پاسخ به این سوال که اگر لاریجانی تمایل نشان بدهد، آیا اصلاحات بار دیگر بین باخت و ائتلاف تن به ائتلاف خواهند داد؟، گفت: «اصلاحات تجربه‌ای در دو دوره انتخاب روحانی دارد که باید این تجربه را برای ورود به انتخابات جدید مورد اتکا قرار داد. اگر قرار باشد لاریجانی کاندیدای اصلاحات باشد، از آنجا که نه او خودش را اصلاح طلب می‌داند و نه در لیست اصلاحات حضور دارد، کاندیدای نیابتی خواهد بود».

این فعال سیاسی اصلاح طلب درباره شانس اسحاق جهانگیری برای پیروزی با توجه به عملکرد دولت فعلی و حضور لاریجانی در عرصه انتخابات، تصریح کرد: «باید منتظر تأیید صلاحیت‌ها بمانیم، اسحاق جهانگیری و مسعود پزشکیان هردو از چهره‌های اصلاحات هستند و تعهد خود را نشان داده‌اند. در نهایت اقبال عمومی است که چهره منتخب را مشخص می‌کند».

فائزه هاشمی: ریاست جمهوری لاریجانی به نفع کشور است/ پزشکیان: نسخه ندارم اما می‌دانم نسخه را از چه کسی باید گرفت

مرتضی طلایی رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت در تهران شد

 منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت طی گفتگویی با اشاره به آخرین مصوبات جلسه هیئت عالی شورای وحدت که صبح روز دوشنبه  سوم خرداد در محل مرکزی دفتر جامعه روحانیت مبارز تشکیل شد، گفت: «در این جلسه مقرر شد احکام روسای ستادهای انتخاباتی شورای وحدت در ۱۰ استان شامل استان‌های سمنان، هرمزگان، گلستان، مازندران، البرز، تهران، کرمان، فارس، بوشهر و خوزستان صادر شود و بقیه احکام استان‌ها نیز طی هفته جاری صادر خواهد شد».

فائزه هاشمی: ریاست جمهوری لاریجانی به نفع کشور است/ پزشکیان: نسخه ندارم اما می‌دانم نسخه را از چه کسی باید گرفت

سخنگوی شورای وحدت در ادامه افزود: «همچنین سردار مرتضی طلایی به عنوان رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت شهر تهران بزرگ انتخاب شدند و امیدواریم همه عوامل و دست اندرکاران نسبت به برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور ایفای نقش جدی داشته باشند».

متکی همچنین با اشاره به اینکه به زودی نسبت به فهرست نهایی کاندیداهای شورای اسلامی شهر تهران  از سوی شورای وحدت تصمیم گیری می شود، گفت: «در نشست صبح امروز آخرین وضعیت انتخابات شورای شهر و لیست ۴۲ نفره موجود مورد بحث و بررسی مجدد قرار گرفت و مقرر شد به زودی نسبت به ارائه فهرست نهایی ۲۱ نفره تصمیم‌گیری شود که ان شاءالله در موعد مقتضی اسامی کاندیداها به اطلاع عموم شهروندان عزیز تهرانی خواهد رسید».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 77
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 25
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    60 6
    آقای لاریجانی همینکه این ارازل اوباش ازت حمایت می کنن یعنی مشروعیتت رو از دست دادی
    • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      13 0
      مدیران دست پرورده هاشمی و روحانی آنچنان بلایی بر سر اقتصاد کشور و معیشت مردم آوردند که مغول ها نیاوردند فائزه بهتره سکوت کند.
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      10 0
      افساد طلبان تا این مملکت را ته دره نبرند دست بردار نیستن !
    • سوخته IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      6 0
      تهوع آورند
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    44 4
    فائزه غلط کردی لاریجانی فقط بنفع خودت هست
    • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      8 0
      البته نگفته کشور ایران!!! احتمالاً منظورش کشوری است که فرزندش تابعش شده است!!!
    • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      6 0
      تا کی باید شاهد وراجی سرمایه های اسرائیل در کشور باشیم ؟!
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    17 1
    به روباهه گفتن شاهدت کیه گفت دمم.... جایی که فائزه بیاد از لاریجانی دفاع کنه باید تا ته خط رو خوند.... خوبه فائزه خودش اعتراف به سابقه درخشانش کرده که دائم تو دادگاه‌ها وله... خیلی دم تکون میدی فائزه جون هنوز زوده تو و امثالهم برای این مردم و این مملکت نظر بدید مردم خودشون عقل دارن به نظر چون تویی نیاز ندارن
  • SE ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    26 3
    با تصور رفتن آب به سمت بالا فائضه ابوعطا میخونه
    • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      2 25
      برو یاد بگیر فائزه را چگونه بنویسی بعد بیا در مورد سیاست بحث کن لعنت بر تندروها رو های اصول گرا
    • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      7 1
      خنگه، عمدی نوشته فائضه، چرا نمیگیری؟!!!
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      9 0
      لعنت بر تندروهای فتنه گر سال 88 که مملکت را به آشوب کشیدند و گرای تحریم به دشمن دادند.
  • DE ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    19 1
    فائزه هاشمی: ریاست جمهوری لاریجانی به نفع کارگزاران و اصلاح طلبکاران و غربگداهاست با بودن لاریجانی برگشتن به موروثی و شاهنشاهی ممکن است/ پزشکیان: نسخه ندارم اما می‌دانم نسخه را از چه کسی در امریکا باید گرفت
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    17 1
    فایزه بابات مرده لاریجانی نمیتونه جاشو بگیره
  • فاضلی IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    10 1
    سئوالی داشتم از آقای لاریجانی چرا در زمانیکه آمریکا ویزای تحصیلی کلیه ایرانی های ساکن آمریکا را ابطال کرد و حتی از ورود دانشمندان ایرانی به آمریکا ممانعت کرد به دختر شما نه تنها کاری نداشت بلکه شرایط کاریش را در یک مرکز تحقیقاتی دردانشگاه اوهایو فراهم کرد و چطور به خانم زهرا محقق خواهر زاده شما توسط کمیسیونر کمیسیون هسته ای آمریکا جایزه تحقیقاتی در حساس ترین بخش هسته ای آمریکا داده شده با این شرایط شما چگونه میتوانید منسب ریاست جمهوری ایران را داشته باشید
    • IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      6 0
      پاسخ : اقای علی لاریجانی متولد نجف اشرف است در عراق بنابراین ایرانی نیست.
  • کسری GB ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    14 1
    واقعا کی به این لاریجانی و اون دوتا اصلاح طلب فاسد رای میده ؟ اینا به چه امیدی اومدن تو انتخابات ؟ اگه اینا رای بیارن دیگه با کشور طرف نیستیم. با گاو دونی طرفیم.
  • NL ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    18 2
    پزشکیان قوم گرا و تجزیه طلب!
  • یاور انقلاب IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    8 0
    تمام متحولین در خانواده و اطرافیان شما میباشد ، خواهشا دست از سیاست بردار و با همپالکی هایت یعنی منافقین و بهائی ها خوش باش .
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    10 0
    فائزه هاشمی: ریاست جمهوری لاریجانی به نفع کشور است. با این جمله به یاد چه ضرب المثلی می افتید؟ کوری عصا کش کور دگر شود!!!
  • علی IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    14 0
    تو دیگه .... شو، دختر فتنه!!!!
  • IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    11 0
    یه کلام هم از ننه عروس تو چی بلغور می کنی بهرمانی
  • شهرخانی GB ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    12 0
    آقای لاریجانی وقتی که نور چشمی MI6 از شما حمایت می‌کند یعنی باید فهمید که شما بوی بد می دهی
  • NL ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    5 1
    رای من به سعید محمد، دلیل منطقی و منصفانه بیار چرا نه ولی بی انصافی اگر بدون تحقیق راجب او دروغ پراکنی کنید
  • IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    11 0
    همینکه فائزه از لاریجانی حمایت کرد کاملا مشخصه لاریجانی کیه !!!
    • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      0 0
      بگو با كيستي تا بگويم چيستي!!
  • حسام IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    6 0
    لاریجانی نماینده لیبرالیسم سرمایه داری درایران کاندیدای تحمیلی مرفهین جهار درصدی است.باید محاکمه شود نه کاندید ریاست حمهوری
  • علی IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    6 3
    لاریجانی قاتل خاموش عزت وشرف ماست لاریجانی گرگی درلباس میش است که از انقلابی بودنش رفاه پول وسرمایه وتابعیت آمریکایی برای اعضای خانواده به ارث برده وما را احمق فرض کرده باید اینبار میامود و با احمدی نژاد روبرو میشد شما را بخدا احمدی نژاد را رد صلاحیت نکند تا گردن گردنکشان را بشکند
    • IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      3 1
      دمت گرم حق مطلب را ادا کردی
    • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      1 0
      احمدي هم به صورت اين نظام مظلوم وراه شهداي حرم وشهيد سليماني چنگ زد!!!قابل اعتماد نيست!!!
  • محسن IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    5 11
    منتظراحمدی نژادیم تا درمناظرات از افسارگسیختگانی چون لاریجانی افشا گری کنه زنده باد شیر مرد دولت ایرانی دکتر احمدی نژاد
    • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      2 0
      بشین تا بیاد :):):):):)
  • IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    7 0
    مرگ بر فتنه گر
  • ایران وطن من IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    6 0
    این اصلاحات نمک میخورن و نمکدان میشکنند.اخه فائزه تو کی باشی که. داری ..... میکنی
    • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      2 0
      اصلاح طلبا بانی اصلی وضع فعلی هستند
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    6 2
    پزشکیان ! نسختو از مافیای دارو شعبه ناصر خسرو گرفتی،بدرد همون مافیای بهداشت و درمان میخوره.
  • IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    5 0
    داشتم فکر می کردم آیا جریان اصلاحات دچار تحول شده که از کسی مثل لاریجانی حمایت می کنه، یا لاریجانی دچار چنان سقوطی شده که اصلاح طلب ها حاضر اند زیر پرچمش یقه چاک کنند!!! خدا عاقبت همه مون رو ختم به خیر کنه.
  • IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    2 1
    به نظر من فقط از خبرگزاری مشرق بر میاد از این ها حمایت کنه مثل چهار سال پیش که تن به یک ننگ بزرگ داد. دستتون برای مردم رو شده.
  • IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    7 0
    فایزه خانم ملاک تحول قوه قضاییه باز کرداندن بیت المال در قضیه خصوصی سازیهای بی حساب کتاب و گرفتن حقوق کارگرانه یا راه دادن شما به دانشگاه؟
    • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      0 0
      آفرین.خیلی عالی بود
  • سید فروزان CH ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    7 0
    فائزه هاشمی گلابه از راه ندادند به دانشگاه دارد و ایشان را کلا باید به ایران ممنوع الورود کنند ،جای او در دوبی است مرکز آزادی‌های دلخواه ایشان پزشکیان برنامه ندارد میداند از کی بکیرد ،‌واضح است اروپا و امریکا
  • DE ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    5 0
    اقای پزشکیان لابد میخواد نسخه رو از اردوغان و علی اف بگیره
  • DE ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    6 0
    وقتی امثال لاریجانی و مسعود پزشکیان رو میبینم ارزو میکنم ای کاش تو کشور دیگه ای به دنیا میومدم و از ایرانی بودنم خجالت میکشم وطن فروشی هم دیگه حدی داره
  • IR ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    4 0
    همشون یا ناتوان یا فاسدند وفقط صحبتهای کلی میکنن
  • mojtaba SE ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    2 0
    واقعا اگر لاریجانی رئیس جمهور نشه و گیریم سعید محمد رئیس جمهور بشه واقعا چیکار میتونه بکنه از دست این مفت خورهای کوته بین و مخالف همه چی(آنارشیست)
  • IR ۰۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    6 0
    خانم هاشمی لطفا شما بگو به نظرت چه کسانی گزینه های خوبی هستن تا ما به اونها رای ندیم.شما نفع مملکت رو میدونید؟ نفع مملکت حضور لاریجانی و ترامپ هست؟
    • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      2 0
      دختر.... كاملا با روحيات فرعوني بعضي ها هماهنگ است!!!!
  • IR ۰۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    8 0
    انتخاب لاریجانی به نفع جیب شما هست نه کشور و مردم .
  • IR ۰۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    4 0
    امان از کید وزارت کشور مراقب باشید با تاخیر در اعلام اسامی و اغتشاشات تصنعی دنبال حکم حکومتی نباشند. یامهدی ادرکنا
  • مادربچه هاو معلم مدرسه IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    5 0
    همینکه وکیل مدافع بهائیت شیطانی، ازعلی لاریجانی حمایت کرده، دال بر عدم صلاحیت علی لاریجانی ست، بماندکه دخترعلی لاریجانی امریکاییست
  • IR ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    3 2
    اقای پزشکیان اعلا حضرت وبقیه هم ین مشکل رادارند نسخه از جای دیگر می اورند شیطان مطب داره وبه پیروانش هدیه میدهد
  • تحلیلگر ۲ IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    5 0
    لاریجانی و جهانگیری واقعا چه کارنامه ای داشتند تا حالا بخواهند برنامه هم داشته باشند! خواب غفلت بعضیها!
  • IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    2 0
    غیرجوان واقعی به نفع کشورنیست.
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    5 0
    خدایا چرا این عجوزه،جهانگیری وزردآلو...را اینقدر کریح الچهر ساختی!؟قطعا برای اینکه مردم مراقب باشند وفریب نخورند
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    4 0
    شورای نگهبان هر کاری می کنه بکنه فقط این جهانگیری رو تائید صلاحیت نکنن که واقعا خیانت به ملته.
    • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      1 0
      جهانگیری باید محاکمه بشه
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    5 0
    از دیدگاه فائزه فتنه گر، همانقدر مدیریت رئیسی برای مملکت فایده ندارد که فرماندهی سردار سلیمانی برای مقاومت و عزت
  • ریزه میزه IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    3 0
    بایدامثال فائزه خانم ازلاریجانی وجهانگیری حمایت بکند،اخه منافع اینها باهم گره خورده. ملت که ازایندو نفرجز ژست وشعارهای ظاهرا زیبا ،عمل درست وحسابی که مردم راراضی واقدامی علیه فساداقتصادی کرده باشند،ندیدند
  • رس IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    0 10
    درود بر اصلاح طلبان به امید پیروزی لاریجانی
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      4 0
      عرب جاهلی نیز تعصباتی مثل تو داشت و با این تعصباتشون بود که جهالت رو فدای همه چیز می کردند.
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    4 0
    باباش اکبر هاشمی، حسن روحانی را تحمیل ملت کرد و با فلج کردن اقتصاد کشور مردم را بیچاره کرد حالا هم خودش میخواهد لاریجانی را تحمیل ملت کند تا وضع کنونی با دولت سوم روحانی ادامه یابد اگه اشتباه نکنم لاریجانی 12 سال رئیس مجلس بوده تو این همه سال چه سودی به مملکت داشند و چه کاری به این ملت کرده؟
  • مفیدی IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    4 0
    یک دلیل خوب و قابل قبول که نیاز داشتیم برای رای ندادن به اقای لاریجانی همان تایید ایشان از طرف خانم فائزه هاشمی بود. متشکرم فائزه خانم.
    • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      1 0
      بله دقیقا
  • مهدی.م IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    7 0
    (( فائزه هاشمی: ریاست جمهوری لاریجانی به نفع کشور است)) بگو بابات از اونطرف براش آیت الکرسی بخونه. شاید فرجی شد
    • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      1 0
      آقا یادم رفت بگم : اون هایی که سندهای رکن سه ارتش شاهنشاهی رو دزدید و الان ریسمان به آسمون می بافه خواهشن برگردونن احتیاج به اسامی داریم برای منافقین در نظام اسلامی. بیاید و یکبار مردانگی کند اسامی رو بده به خدا این ملت دیگه خسته شدن از منافقین
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    1 0
    انتخاب لاریجانی ب نفع اصلاحات میباشد و اصلاح طلبان باز هم از این اقا سواری میگیرند.هدف شما اصلاح طلبان دودستی تقدیم کردن ایران ب کدخداتونه و لاپوشانی فسادهاتون که اقای لاریجانی گزینه خوبیه برای اصلاحات.
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    2 0
    اصلاح طلبان رد صلاحیت وطن فروش جماعت جاش تو زندونه چه برسه پست مهم در کشور داشته باشه
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    2 0
    خانم هاشمی از کسانی هست که معترض به قیمومیت حاکمیت برای مردم هست .بعد شخصا جای ۸۰ میلیون نفر نظر میده که ریاست جمهوری لاریجانی به نفع کشور هست
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    2 0
    مرگ بر اصلاح طلبان اصلاح طلبان و خود شیفته نژاد خائن و وطن فروش هستند و جای در بین ما ندارند
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    1 0
    فقط منتظر سخنان بي سواد ترين وبي منطق ترين فرزندان ....بوديم!!!تا لاريجاني را انتخاب كنيم!!!
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    2 0
    خدا ... و عفت رو لعنت بکنه که نتوانستند تو و مهدی را تربیت بکنند .
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    1 0
    شوراي نگهبان واقعا جهادي عمل كرد
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    1 0
    فائزه خیلی خوشی زیر دلت زده که اینطور داری از آقای لاریجانی دفاع میکنی.علی برکت الله
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    1 0
    آقای پزشکیان نسخه رو قبلا آمریکا داده اما جواب نداد مریض رو به موت هست... برو نسخه جدید بیار
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    1 0
    فائزه مثل گردوی پوک وپول خرد فقط صدا داره .محتوا شرمنده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    0 0
    تو این حزب ها بخور بخوری جریان دارد که هوش از سر آدم میبره.
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    0 0
    باید هم خاندان : دالتونها از : دالتونها حمایت بکنند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس