کد خبر 1221485
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
بورس نمایه

خالص سفارشات فروش سهام پنج هزار و ۵۵۵میلیارد تومان می‌رسد. «محصولات غذایی و آشامیدنی» کم اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف فتوسا به ۲۸.۵درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۳۸۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش پنج هزار و ۹۴۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به پنج هزار و ۵۵۵میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وآیند»، «تپکو» و «سمگا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک آینده حدود ۲۵۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «فتوسا»، «وسپهر» و «فگستر» در نوبت انتظار است.

بیشتر بخوانید:

نقشه بورس امروز براساس ارزش معاملات+جدول

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۳۶۰میلیارد تومان (۹۳درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر هزار و ۳۵۵میلیارد تومان (۲۳درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۶نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۷۱نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف تولید و توسعه سرب روی (فتوسا) به ۲۸.۵درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«محصولات غذایی و آشامیدنی» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۶۱۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «انبوه سازی، املاک و مستغلات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۵۰۰میلیارد تومان می‌شود.  همچنین در طرف دیگر معاملات «بیمه و صندوق بازنشستگی به جز تامین اجتماعی» با تقاضای ۱۹۵میلیارد تومانی همراه شد.

این جدول حدود ۲۳درصد از ۶هزار و ۳۲۵میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع ۴۱۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۵۴۵درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۶هزار و ۷۳۵میلیارد تومان خواهد رسید.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام+جدول

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام+جدول

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    1 0
    به این میگن اقتدار ملی
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
      0 0
      وقتی شش ماه تمام روزی 5 درصد مثبت 5 می شد چرا ساکت بودید؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    0 0
    اوج مدیریت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس