رئیس سازمان بسیج مستضعفین غلامرضا سلیمانی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر مردم ایران به فرمان امام (راحل) لبیک نمی‌گفتند شاهد مقابله مردم فلسطین با رژیم صهیونیستی نبودیم و شرایط دیگری در حال رقم خوردن بود.

به گزارش مشرق، سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح جبهه خرمشهرها در بابلسر اظهار کرد: بسیار خرسندم که در ایام آزادی خرمشهر در محضر دلسوزان انقلاب اسلامی در برنامه رونمایی طرح جبهه خرمشهرها حضور پیدا می‌کنم.

وی با اشاره به عملیات الی‌بیت‌المقدس و آزادی خرمشهر گفت: این عملیات شاهکار نظامی جمهوری اسلامی ایران بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز پیروزی مردم مظلوم فلسطین مشاهده می‌کنیم، افزود: اگر مردم ایران به فرمان امام (راحل) لبیک نمی‌گفتند شاهد مقابله مردم فلسطین با رژیم صهیونیستی نبودیم و شرایط دیگری در حال رقم خوردن بود.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه مصر به عنوان کشور مقتدر جهان عرب در مقابل مستکبرین زانو زد اما انقلاب اسلامی مسیر تدام سیطره زورگویان خاتمه داد، بیان کرد: مقاومت ملت ایران در دوران انقلاب مقدس و پس از آن کار بزرگی انجام داد، سنگرهای کلیدی جهان چه به لحاظ جغرافیا و گفتمان توسط اسلام تسخیر شد که مسیر آزادی خرمشهر و عملیات الی‌بیت المقدس بوده است.

وی با بیان اینکه جهان اسلام مسیر تشکیل دولت جعلی رژیم صهیونیستی را نتوانست قطع کند چرا که جهان اسلام در مسیر ضعف و تزلزل قرار داشت، یادآور شد: مسئله ملیت و تشکیل ملت که از شاکله اصلی یک کشور است در رژیم صهیونیستی قرار ندارد و مردم آن از سراسر جهان هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در گذشته آرزوی حتی سنگ پراکنی بر آسمان رژیم صهیونیستی را داشتیم اما اکنون حمله نظامی هوایی در رژیم داشتیم الان به صورت متداول صورت گرفت و فرودگاه‌های آنها تعطیل شد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه نیروهای آمریکایی مقر رژیم صهیونیستی را ترک کردند و به مردم اجازه خروج ندادند، افزود: به‌خاطر پناهگاه‌ها آمار کشته‌ها پایین است، مسیر الی بیت‌المقدس از خرمشهر نصرت الهی را نصیب مردم فلسطین کرد، شرایط مهیا شود پایان رژیم صهیونیستی رقم خواهد خورد به فرمان امام راحل.

وی در ادامه با اشاره به تلاش لشکر ۲۵ کربلا در دوران جنگ تحمیلی ادامه داد: از اصلی‌ترین یگان‌های عملیات بیت‌المقدس، لشکر ۲۵ کربلا مازندران بود، مقاومت لشکر ۲۵کربلا در هفته اول عملیات و در ادامه عملیات، در رسیدن به مرز بین‌المللی، محاصره و آزادی خرمشهر موجب شد پرچم مقدس ایران اسلامی را بالا نگه داشته شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه این طرح پرچم خرمشهرها را به نام بابلسر برافراشته نگه داشته است که همگام با نیازهای انقلابی اسلامی است، افزود: آن عملیات آزادی منطقه خرمشهر بود این آزادی تمدن اسلامی (طرح خرمشهرها)، بسیج برای مردم، به اذعان مردم و بزرگترین تشکیلات جهان است، ما افتخار داریم حامی و امانت‌دار مردم، امام راحل و مقام معظم رهبری باشیم.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه ما نیاز به تشکیلات مردمی برای ایجاد تمدن اسلامی داریم، خاطرنشان کرد: با محوریت جوانان و روحیه جهادی برای حرکت مردم ایران با رویکرد تحول جبهه خرمشهرها صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه روش‌ها و سیستم‌ها در کشورها وجود دارد که به مانند بت کسی نمی‌تواند به سمت آن بروند، یادآور شد: این سیستم‌ها نباید به گونه‌ای باشد که مردم از سیستم جدا شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مردم در تمام امور باید سالار خود باشند، افزود: بسیج ملت ایران بسیج همه‌ مردم است به گونه‌ای که تمام مردم در کنار هم قرار بگیریم، سلول‌های آن محلات و هسته آن مساجد هستند و نقطه پیشرونده آن امامان مساجد هستند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه خداوند انسان را گونه‌ای آفرید که اجتماعی زندگی کنند به نیازهای یکدیگر پاسخگو باشند، افزود: ملت ایران به ندای رهبر انقلاب لبیک گفت و بسیج پیشگام شد، نظام اسلامی، تکیه بر مردم دارد، دولت اسلامی مردم است و اولویت اول نظام اسلامی مردم است و این نباید فراموش شود.

وی با اشاره به کمک به نیازمندان و کمک مومنانه، خاطرنشان کرد: مردم باید با تشکیل ستادهای تحول محله، تغییر از وضع موجود به وضع مطلوب جامعه را اداره کنند که خوشبختانه در بابلسر در حال اجرا است، امیدواریم به مانند یک الگو در تمام ایران این طرح اجرا شود، سازمان بسیج از طرح جبهه خرمشهرها حمایت می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: اصل و اساس نظام جمهوری اسلامی الگو امام راحل برای اعتلای جهان اسلامی تکیه بر مردم است، مردم از مکتب اسلام و مذهب تشیع رشد و نمو کردند و این طرح قابل پیاده‌سازی در تمام کشورهای اسلامی جهان است.

سردار سلیمانی افزود: خداوند چنین فرصتی را برای در مسیر قرار گرفتن انقلاب اسلامی داده است و کار بزرگی است و در مقایسه با کار نظامی طرح سخت‌تری است، بسیار با ظرافت، پیچیده، با وقت گذاشتن تفضلات الهی شروع به باریدن می‌کند، سایر شهرستان‌های مازندران  این طرح را اجرا خواهد کرد و خرداد ماه سال آینده بررسی و تجزیه و تحلیل خواهد شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    0 0
    تا زمانی که ایران تسلیحات اتمی ندارد شکست کلی اسرائیل خیالبافی است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس