کد خبر 1221047
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
افشاگری عجیب مدیر آکادمی پیکان: برای محرومیت ما از قوانین امنیتی استفاده کردند/ رئیس کمیته انضباطی با شیرازی نسبت خانوادگی دارد

مدیر آکادمی باشگاه پیکان گفت: هیات فوتبال برای محروم کردن ما از ماده‌ای استفاده کرده که مربوط به مسائل امنیتی است.

به گزارش مشرق، سیامک رحیم‌پور درباره صدور دستور موقت توسط کمیته انضباطی هیأت فوتبال تهران و محرومیت یک ماهه‌اش اظهار داشت: با توجه به نسبتی که رئیس کمیته انضباطی با شیرازی رئیس هیأت استان دارد، در این ماجرا ذی‌نفع است و حق دخالت نداشته است. در واقع باید معاون کمیته انضباطی هیأت ابلاغیه این محرومیت را امضا می‌کرد.

وی ادامه داد: شکایت خود را به همه جا می‌بریم زیرا باید پیگیر موضوع باشیم. موضوع جالب برای من این است که هیأت فوتبال هیچ اهمیتی به آکادمی نمی‌دهد. خودم هیچ قراردادی در هیأت ندارم و کارتی برای من صادر نشده است. مانده‌ام چگونه محروم شدم؟ طبق ماده 8 آئین نامه آکادمی ها، امضا مکاتبات توسط رئیس یا مدیر آکادمی انجام می‌شود و بند 30 ماده 6 آیین نامه هیات تمام مکاتبات را با رئیس هیات می‌داند؛ درحالیکه دبیرکل فدراسیون و دبیر هیات ها مسئول اجرایی هستند و باید مکاتبات با آنها انجام شود.

مدیر آکادمی باشگاه پیکان تصریح کرد: باید مدرکی از من موجود باشد که طبق آن مرا محروم کنند. تناقض دیگری که وجود دارد این است که طبق آیین نامه هیأت، مدیرعامل تمام اسناد و مدارک را امضا می کند اما طبق آیین نامه آکادمی‌ها، تمام اسناد و مدارک باید با امضای مدیر آکادمی باشد. وقتی از من هیچ امضایی در هیأت وجود ندارد و کارت و قراردادی هم ندارم، برای چه مرا محروم کردند؟ دبیر هیات هم به جای شکایت از ما باید به وظایف خودش عمل کند.

بیشتر بخوانید:

اتفاقی عجیب در غفلت فدراسیون فوتبال/ هیات تهران شاکیانش را محروم کرد! +نامه

رحیم‌پور خاطرنشان کرد: برخی دوستان دیگر به عنوان مربی یا سرپرست در آکادمی فعالیت می‌کنند. آیا ماجرای ما از بازی استقلال و پرسپولیس بالاتر بود؟ برای آن مسابقه دستور موقت صادر نشد اما با استناد به بند یک ماده 100 ما را محروم کردند؟ آیا کار امنیتی انجام دادیم یا فقط شیرازی را نسبت به وظایف و عملکردش مطلع کردیم. خودمان نمی‌دانیم. شاید داعشی‌های مقیم مرکز و حومه هستیم که از آن بی خبریم. بند یک ماده 100 درباره مسائل امنیتی است اما دوستان برای محرومیت‌مان به همان استناد کردند.

افشاگری عجیب مدیر آکادمی پیکان

وی اضافه کرد: باید پرونده را به مراجع بالاتر ببریم. طرف مقابل ما هیأت فوتبال است و استقلال نیست. راهی جز این هم نداریم. نمی‌توانیم به کمیته استینافی که زیر مجموعه شیرازی است، برویم. اگر ارکان قضایی از مجمع هیأت رأی می‌گرفتند و زیرمجموعه رئیس هیأت نبودند، می‌توانستیم بگوییم که استقلال دارند و طبق آن رأی دادند اما اکنون اساسنامه هیأت تغییر نکرده و مانند قبل اعضای ارکان قضایی را انتخاب می‌کنند.

مدیر آکادمی باشگاه پیکان تصریح کرد: وقتی فیفا به فدراسیون تأکید کرد تا زمان تغییر اساسنامه حق برگزاری انتخابات را ندارد، عبدالکاظم طالقانی (رئیس سابق کمیته امور استان‌های فدراسیون) نباید اجازه برگزاری انتخابات هیات را می‌داد. اکنون هم باید طهمورث حیدری (رئیس فعلی کمیته امور استان‌های فدراسیون) بخواهد اساسنامه هیأت تغییر کند.

رحیم پور ادامه داد: بیش از سه ماه است هیأت جدید تشکیل شده، اما اساسنامه تغییر نکرده است. باید اساسنامه را تغییر داد تا ارکان قضایی از اعضای مجمع رای بگیرند. هیأت‌ها تابع تمام قوانین و مقررات فیفا و فدراسیون هستند و اساسنامه‌شان باید منطبق باشد. البته ما به این نتیجه رسیدیم که باید اعضای مجمع شیرازی را مورد سوال و استیضاح قرار بدهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    0 0
    گردن کلفت بازیکنان گران قیمت و ادعای مظلومیتی که گوش فلک و کر کرده، الان بابای مذبور دقیقا بابای کیه؟!
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    0 0
    تو فدراسیون چه خبره؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس