کد خبر 1221008
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
ادعای رئیس باشگاه اسپورتینگ لیسبون درباره جذب رونالدو

رئیس قهرمان جدید لیگ برتر فوتبال پرتغال در خصوص جذب دوباره کریستیانو رونالدو به هواداران این تیم اطمینان داد.

به گزارش مشرق، فدریکو وارانداس، رئیس باشگاه اسپورتینگ لیسبون می‌گوید کریستیانو رونالدو در نهایت به تیم نخست دوران بازیگری‌اش باز خواهد گشت.

اخیراً با اظهارنظری که مادر کریستیانو رونالدو درباره تمایلش به بازگشت این ستاره پرتغالی به اسپورتینگ لیسبون انجام داد، شایعات فراوانی درباره پیوستن ستاره 36 ساله یوونتوس به قهرمان جدید لیگ برتر پرتغال مطرح شده است. با اینکه ژرژ مندز، مدیربرنامه‌های رونالدو این موضوع را رد کرد، فدریکو وارانداس اطمینان دارد که رونالدو به سبزوسفیدپوشان پایتخت پرتغال ملحق خواهد شد.

رئیس باشگاه اسپورتینگ در این خصوص به شبکه اس‌ای‌سی نوتیسیاس پرتغال گفت: من فکر می‌کنم که رونالدو در نهایت به اسپورتینگ برمی‌گردد. کریستیانو جزو اولین نفراتی بود که بعد از قهرمانی ما در لیگ، برای من پیام تبریک فرستاد. البته الان این امر امکان‌پذیر نیست چون او یک سال دیگر با یوونتوس قرارداد دارد و من هم می‌دانم که او می‌خواهد همچنان برای قهرمانی در لیگ قهرمانان تلاش کند. مسلماً بازگشت او به اینجا به خودش بستگی دارد. رونالدو علاوه بر اینکه بازیکن فوق‌العاده‌ای است یک هوادار دوآتشه اسپورتینگ هم هست.

رونالدو تا پیش از پیوستن‌اش به منچستریونایتد در سال 2003، برای اسپورتینگ لیسبون بازی می‌کرد. او در 6 فصل حضورش در اولدترافورد سه بار قهرمان لیگ برتر انگلیس، یک بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و یک بار هم برنده توپ طلا شد. او سپس در سال 2009 راهی رئال مادرید شد و با این تیم هم 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، دو قهرمانی در لالیگا و 4 توپ طلای دیگر برد و به بهترین گلزن تاریخ باشگاه و لیگ قهرمانان اروپا هم تبدیل شد. کاپیتان تیم ملی پرتغالی سال 2018 به یوونتوس پیوست و با این تیم نیز دو قهرمانی در سری A کسب کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس