کد خبر 1220721
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی بیش از هر زمانی استفاده از لوازم خانگی مسبب آرامش و آسایش خانوار به شمار می‌آیند و به خاطر بالا رفتن قیمت سرسام آور لوازم خانگی بهترین و راحت ترین گزینه تعمیر لوازم خانگی خواهد بود از مهم ترین تعمیرات می‌توان به تعمیر جاروبرقی، تعمیر یخچال، تعمیر ماکروفر اشاره کرد که در ادامه به قیمت تعمیر لوازم برقی در سال ۱۴۰۰ اشاره می‌کنیم.

قیمت تعمیر لوازم برقی در سال ۱۴۰۰

قیمت تعمیر جاروبرقی

قیمت تعمیر لوازم برقی در سال ۱۴۰۰

با توجه به اینکه جاروبرقی، برندها و مدل های مختلف همراه با قدرت های مختلف در بازار وجود دارد قیمت تعمیر جاروبرقی به میزان خرابی قطعات مختلف جاروبرقی و میزان تجربه متخصص جاروبرقی بستگی دارد. برای مشاهده قیمت به‌روز قیمت تعمیرات لوازم خانگی می‌توانید به سایت استاده " www.ostadeh.com " مراجعه کنید.

نوع خدمت

قیمت (تومان)

هزینه تعویض بلبرینگ جاروبرقی

۸۰،۰۰۰ تا ۱۹۰،۰۰۰

هزینه تعویض سیم پیچی موتور جاروبرقی

۱۰۰،۰۰۰ تا ۱۹۰،۰۰۰

هزینه تعویض کلکتور

۳۰،۰۰۰ تا ۸۵،۰۰۰

هزینه تعویض پروانه جاروبرقی

۵۰،۰۰۰ تا ۱۰۰،۰۰۰

هزینه تعویض ذغال جاروبرقی

۵۰،۰۰۰ تا ۸۰،۰۰۰

هزینه تعویض بوش جاروبرقی

۳۵،۰۰۰ تا ۶۵،۰۰۰

هزینه تعویض بالشتک جاروبرقی

۱۵،۰۰۰ تا ۱۱۰،۰۰۰

هزینه تعویض سیم جمع کن جاروبرقی

۱۰۰،۰۰۰ تا ۶۱۰،۰۰۰

هزینه تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی

۷۰،۰۰۰ تا ۲۰۰،۰۰۰

قیمت تعمیر برد جاروبرقی سامسونگ

۵۵۰.۰۰۰

قیمت تعویض موتور جاروبرقی سامسونگ

۴۸۰.۰۰۰ تا ۹۰۰.۰۰۰

قیمت خرطومی جاروبرقی سامسونگ

۴۰.۰۰۰ تا ۱۲۰.۰۰۰

میزان طول عمر مفید جاروبرقی ها به صورت میانگین تا ۱۵ سال می‌باشد و با توجه به اینکه جاروبرقی به مرور زمان مستهلک می‌شود و نیاز به تعمیر جاروبرقی در صورتی که مشکلات ذیل را مشاهده نمودید لازم می‌شود:

احساس بوی سوختگی، باز و جمع نشدن سیم جاروبرقی، خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی، ایجاد سر و صدای زیاد، کم شدن مکش و... را می‌توان نام برد که به چهار مورد اشاره مختصری می‌نماییم.

  1. از مهمترین خرابی هایی که نیاز به تعمیر جاروبرقی می‌باشد نامنظم کار کردن جاروبرقی است که به دلیل عدم فشار فنرهای چسبیده به پشت ذغال هاست که باعث می‌شود آرمیچر جاروبرقی گرم شود یا جرقه بزند و در برخی موارد به دلیل نیم سوز شدن کلاف‌های روی آرمیچر این اتفاق می‌افتد که با تعویض این کلاف‌ها مشکل حل خواهد شد.
  2. بوی سوختگی جاروبرقی نشان از تعمیر جاروبرقی می‌دهد که به دلیل اشکال در سیم کشی جاروقی می‌باشد در هنگام مواجه با این مشکل، از دست زدن به جاروقی اجتناب نمایید و حتی الامکان جاروبرقی را از برق بکشید و سوکت برق را چک نمایید که از جای خود بیرون نزده باشند در صورت لق بودن سوکت ها را محکم سر جای خود قرار دهید.
  3. کاهش مکش پایین جاروبرقی معمولا به دلیل پر شدن کیسه جاروبرقی می‌باشد که در صورت خالی کردن کیسه مشکل جاروبرقی حل خواهد شد و همچنین شیلنگ خرطومی جاروقی را چک نمایید که شی در آن باعث کیپ شدن نشده باشد در صورت کیپ شدن با فنرهای بلند گرفتگی را برطرف نمایید اگر بازهم مشکل حل نشد با نمایندگی تعمیر جاروبرقی در تماس باشید تا توسط تکنسین مجرب تعمیر جاروبرقی صورت پذیرد.
  4. علت سرو صدای زیاد جاروبرقی نشان از تعمیر جاروبرقی می‌دهد و در صورت شنیدن صدای زیاد جاروبرقی باید محفظه جاروبرقی را باز نمایید در صورت خرابی تسمه های جاروبرقی باید تعمیر و تعویض شوند مشکل دیگر تولید صدای زیاد جاروبرقی به فن و موتورجاروبرقی بر می‌گردد که باید توسط نمایندگی تعمیر جاروبرقی بازبینی شود.

قیمت تعمیر ماکروفر

قیمت تعمیر لوازم برقی در سال ۱۴۰۰

از مهمترین خرابی های متداول که نشان از تعمیر ماکروفر دارد می‌توان: به خراب شدن صفحه لمسی ماکروفر، گرم نکردن مواد غذایی داخل ماکروفر، عدم کار کرد فن، بسته نشدن درب ماکروفر، عدم چرخیدن صفحه گردان ماکروفر، ایجاد سر و صدای زیاد، خاموش یا روشن نشدن ماکروفر، خرابی مگنترون اشاره کرد.

خدمت

قیمت

تعمیر برد

۲۵۰.۰۰۰ تومان تا ۳۶۵.۰۰۰ تومان

تعویض برد

۹۰.۰۰۰ تومان تا ۷۴۰.۰۰۰ تومان

تعویض میکروسوئیچ

۱۰۰.۰۰۰ تومان تا ۱۹۰.۰۰۰ تومان

تعویض موتور گردان

۱۷۰.۰۰۰ تومان تا ۲۴۰.۰۰۰ تومان

تعمیر ترموستات

۹.۰۰۰ تومان تا ۵۰.۰۰۰ تومان

تعمیر لامپ مگنترون

۳۱۰.۰۰۰ تومان تا ۶۰۰.۰۰۰ تومان

تعمیرات خازن

۸۰.۰۰۰ تومان تا ۱۸۰.۰۰۰ تومان

تعمیر دیود

۵۰.۰۰۰ تومان تا ۱۹۰.۰۰۰ تومان

تعمیر ورق نسوز

۱۰۰.۰۰۰ تومان تا ۱۸۰.۰۰۰ تومان

تعمیر المنت

۱۴۰.۰۰۰ تومان تا ۱۸۰.۰۰۰ تومان

تعمیر ترانس

۲۰۰.۰۰۰ تومان تا ۳۸۰.۰۰۰ تومان

یکی از مهمترین وسایل برقی که امروز در خانه ی وجود دارد دستگاه ماکروفر می‌باشد و با توجه به سبک زندگی در هر وعده غذایی برای پختن و گرم کردن غذا، همچنین یخ زدایی مواد فریز شده به کار گرفته می‌شود که به مرور زمان نیاز به سرویس و تعمیر ماکروفر الزامی می‌شود.

در صورت مشاهده هریک از خرابی های بالا حتما با نمایندگی تعمیر ماکروفر در تماس باشد تا از با اعزام نیروی تعمیرکار، اصول تعمیر ماکروفر به کار گرفته شود.

با توجه به برندها و مدل‌های مختلف موجود در بازار و میزان خرابی ماکروفر قیمت تعمیر ماکروفر متفاوت خواهد بود.

قیمت تعمیر یخچال

قیمت تعمیر لوازم برقی در سال ۱۴۰۰

خدمت

قیمت به تومان

شارژ گاز یخچال

از ۳۸۰.۰۰۰ تا ۸۰۰.۰۰۰

رفع نشت گاز یخچال

۱۴۰.۰۰۰

شستشوی مدار یخچال

۴۰.۰۰۰

افزایش کندانسور

از ۱۴۰.۰۰۰ تا ۳۲۰.۰۰۰

عیب یابی و تعمیر ترموستات یخچال

۶۰.۰۰۰

تعویض ترموستات یخچال

از ۲۵۰.۰۰۰ تا ۳۵۰.۰۰۰

تعویض فن داخلی سرامیکی یخچال

از ۶۰۰.۰۰۰ تا ۱.۸۰۰.۰۰۰

تعویض فن داخلی معمولی یخچال

از ۱۸۰.۰۰۰ تا ۳۰۰.۰۰۰

عیب یابی و تعمیر فن یخچال

۶۰.۰۰۰

تعویض فن موتور یخچال

تا ۱۸۰.۰۰۰

رفع چکه کردن آب از یخچال

از ۱۴۰.۰۰۰ تا ۳۵۰.۰۰۰

تعویض لاستیک درب یخچال

از ۱۸۰.۰۰۰ تا ۳۶۰.۰۰۰

تعمیر آبسرد کن یخچال

از ۱۴۰.۰۰۰

رگلاژ درب یخچال

از ۶۰.۰۰۰

تعویض لولای درب یخچال

از ۱۰۰.۰۰۰ تا ۱۳۰.۰۰۰

تعویض کمپرسور

از ۹۰.۰۰۰ تا ۱۴۰.۰۰۰

با توجه به گران شدن قیمت یخچال، به صرفه ترین روش تعمیر یخچال توسط تکنسین حرفه‌ای است تعمیر یخچال شامل مدل های مختلفی می‌شود: یخچال خانگی، یخچال فروشگاهی، یخچال پرده هوا، یخچال فریزر، یخچال صنعتی، یخچال سایدبای ساید، یخچال ایستاده می‌توان اشاره نمود.

با توجه به سنگینی وزن یخچال، در هنگام تعمیر یخچال می‌توانید با تماس با نمایندگی تعمیر یخچال، از حضور تعمیرکار در محل برخوردار شوید و از تمام مراحل تعمیر یخچال نظارت نمایید و از صرف هزینه های زیاد بابت حمل و نقل جلوگیری نمایید.

از مهمترین و متداول ترین خرابی هایی که نیاز به تعمیر یخچال الزامی می‌شود می‌توان به مشکلات ذیل اشاره نمود:

صدای زیاد یخچال، یکسره شدن موتور یخچال، خراب شدن لاستیک دور درب یخچال، داغ شدن بدنه، عدم سرمای کافی در فریزر، خالی شدن گاز و گرم شدن دمای درون یخچال، روشن نشدن یخچال و... می توان اشاره کرد.

تعمیر یخچال کاری تخصصی است و برای تعمیر یخچال باید تکنسین تخصصی عیب یابی را انجام دهد و در صورت لزوم قطعه معیوب را تعمیر یا تعویض نماید از سپردن تعمیر یخچال به افرادی که مجوز تعمیر یخچال را ندارند اجتناب نمایید و تعمیر یخچال خود را به نمایندگی های تعمیر یخچال معتبر بسپارید.

برای مشاهده قیمت روز تعمیرات لوازم خانگی می‌توانید به سایت استادهwww.ostadeh.com   مراجعه کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس