رئیسی نمایه

رئیس قوه قضائیه ظهر امروز به مدت دو ساعت از نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ بازدید و از تلاش‌های فعالان شرکت‌های دانش‌بنیان تشکر کرد.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه ظهر امروز (جمعه ۳۱ اردیبهشت) با حضور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ در پردیس، از نزدیک در جریان فعالیت‌ شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های حاضر در این نمایشگاه قرار گرفت. 

بیشتر بخوانید:

حمله به رئیسی فقط به خاطر یک شعار !

وی در گفتگوی رو در رو با غرفه‌داران جوان حاضر در این نمایشگاه گفت: کلید پیشرفت کشور در دست جوانان قرار دارد و این نسل است که می‌تواند پیشران این حرکت تحول‌گرایانه و فناورانه در آینده ایران ما باشد.

رئیسی افزود: جوان خوش استعداد ایرانی در هرجا باشد، چه در یک شرکت دانش‌بنیان، چه در یک مدرسه، چه در یک محله، همان جا را با مردم و برای مردم و به نفع مردم مسئولانه می‌سازد.

وی ضمن تشکر از تلاش‌های مراکز دانش بنیان گفت: رمز ساختن ایران زیبا و پیشرفته در نگاه امیدوار و اراده مصمم جوان دانشمند ایرانی است و من قدر این نگاه و تلاش ها را می‌دانم. 

حضور دو ساعته حجت‌الاسلام رئیسی در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱

در پایان این بازدید، رئیس قوه قضائیه در مراسم اختتامیه این نمایشگاه که همراه با تقدیر از نفرات و استارتاپ‌های برتر بود، حضور یافت.

در این بازدید سورناستاری معاون علمی‌وفناوری رئیس‌جمهور رئیس قوه قضائیه را همراهی می‌کرد.

بر اساس این گزارش، پیش از این نیز آیت‌الله رییسی با برگزاری نشستی با حضور مهمترین شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت آپی کشور، از آنها دعوت کرده بود تا برای کمک به ایجاد «قوه‌ قضاییه هوشمند» به یاری این قوه بشتابند. 

پس از این نشست، با همکاری معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری اولین پارک علم‌وفناوری قضایی کشور سال گذشته با حضور رئیس قوه قضاییه و معاون علمی‌وفناوری رئیس‌جمهور افتتاح شد تا شرکت‌های دانش‌بنیان با حضور در این پارک علم‌وفناوری بتوانند آخرین دستاوردهای علمی خود را در اختیار دستگاه قضایی قرار بدهند؛ از نتایج این همکاری‌ها می‌توان به راه‌اندازی بیش از ۴۰ سامانه هوشمندسازی قوه‌ قضاییه از جمله تشخیص هویت آنلاین افراد برای امکان استفاده از سامانه ثنا و همچنین خدمات متعدد الکترونیک از طریق اپلیکیشن عدالت همراه و سایت عدل ایران به عموم مردم کشور اشاره کرد. 

پیش‌بینی می‌شود در سال جاری نیز با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان ۵۰ سامانه هوشمند دیگر به سامانه‌های هوشمند قوه قضاییه افزوده شود و گام نهایی در تبدیل قوه قضاییه به قوه قضاییه هوشمند برداشته شود. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس