انتخابات

محسن هاشمی:در همه جای دنیا مبارزه با فساد، کار دولت است...من به این حرف معتقدم. معتقدم مبارزه با فساد، در درجه اوّل کار خود دولت است. بخش قضا مربوط به مرحله آخرِ کار است.

سرویس سیاست مشرق - سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ هم‌زمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد. در ستون  «صندوقچه انتخابات» به بررسی روزانه اخبار و حواشی انتخاباتی و رصد رسانه‌های داخلی و بررسی رسانه‌های معاند می‌پردازیم.

********

رسانه های حامی «قاتلان حاج قاسم» علیه رئیسی

رسانه هایی که کارویژه آنان تحقیر و توهین به مردم ایران و اختلاف افکنی میان مردم و مأیوس سازی اقشار مختلف جامعه است و همیشه پای ثابت حمایت از تحریم و کشتار مردم ایران بوده اند، در هفته ها و روزهای اخیر آتش توپخانه خود را علیه آیت الله رئیسی نشانه رفته اند.

رسانه های مذکور، حمایت از قاتلان حاج قاسم- فرمانده دلاور ایرانی در نبرد با تروریسم- را نیز در کارنامه خود ثبت کرده اند.

در همین رابطه «صدای آمریکا»- تریبون دولت تروریست آمریکا و حامی تحریم مردم ایران و مدافع تحریم داروی بیماران خاص و از جمله کودکان بیمار ایرانی- در گزارشی با عنوان «برخی نهادهای زیرنظر قوه قضائیه، خبرنگاران را برای انتقاد احتمالی از ابراهیم رئیسی تهدید کرده‌اند»  نوشت:«در حالی هنوز لیست نهایی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اعلام نشده، برخی منابع از اعمال فشار نزدیکان ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه برای ممانعت از انتشار مطالب انتقادی علیه او در رسانه‌های داخل ایران خبر می‌دهند».

رسانه های حامی «قاتلان حاج قاسم» علیه رئیسی/ عطریانفر: احتمالا رقابت نهایی میان جهانگیری و لاریجانی است

صدای آمریکا در ادامه نوشت:«برخی خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای تائید کردند که با آنها از قوه قضائیه تماس گرفته شده است. ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه است و برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده است».

همچنین سایت «ایران اینترنشنال» که همزمان به ملکه انگلیس و بن سلمان و خاندان آل سعود سرویس می دهد و حامی درجه یک گروهک تروریستی منافقین است، در گزارشی نوشت:«تعدادی از روزنامه‌نگاران تهدید به برخورد در صورت انتقاد از ابراهیم رئیسی و همچنین احضار به دادسرای فرهنگ و رسانه را تایید کردند.در روزهای گذشته گزارش‌هایی درباره تهدید تعدادی از روزنامه‌نگاران از طرف مقام‌های قضایی و نظامی همچنین احضار برخی از آنان منتشر شده بود».

رسانه های حامی «قاتلان حاج قاسم» علیه رئیسی/ عطریانفر: احتمالا رقابت نهایی میان جهانگیری و لاریجانی است

بی بی سی فارسی- رسانه ملکه انگلیس- نیز در مطلبی نوشت:«مهدی محمودیان در توییتر نوشته: "آقای رئیسی گفته‌اند با محدودسازی شبکه‌های مجازی مخالفند اما عواملشان در دستگاه قضایی هر روز با رسانه‌ها و فعالان تماس می‌گیرند تا مطالبشان علیه آقای رئیس را پاک کنند."او به طعنه افزوده: "همه آزادند هرچه می‌خواهند در حمایت از ما بنویسند."حسین رزاق هم که از کاربران شاخص اصلاح‌طلب در توییتر است نوشته: "فساد یعنی کارمندان یک کاندیدا در قوه‌ فعلی تماس بگیرند که اگر علیه ایشان در راه بدست گرفتن قوه‌ بعدی حرف بزنید با تمام قوا با شما برخورد می‌شود."».

رسانه های حامی «قاتلان حاج قاسم» علیه رئیسی/ عطریانفر: احتمالا رقابت نهایی میان جهانگیری و لاریجانی است

عطریانفر:احتمالا رقابت نهایی میان جهانگیری و لاریجانی است

«محمد عطریانفر» عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت:« قطعا انتخابات به مرحله دوم کشیده می‌شود و احتمال می‌دهم شاهد دوگانه جهانگیری و لاریجانی در مرحله دوم باشیم چون رییسی در دور گذشته انتخابات ریاست‌جمهوری (سال ۹۶) که مشارکت خیلی بالا و حدود ۴۰ میلیون بود حداکثر ۱۶ میلیون رای آورد. پیش بینی می‌کنم که رای او به مرز ۱۰ یا ۱۱ میلیون برسد. از آنجایی که پیش بینی می‌کنم مشارکت بالای ۵۵ درصد باشد رییسی نمی‌تواند در مرحله اول توفیق یابد و در مرحله دوم هم رقابت نهایی از آن لاریجانی و جهانگیری است».

رسانه های حامی «قاتلان حاج قاسم» علیه رئیسی/ عطریانفر: احتمالا رقابت نهایی میان جهانگیری و لاریجانی است

عطریانفر در ادامه گفت:«جلیلی در گفت و گوها و مناظره‌ها با رییسی همسویی می‌کند و تا آخر می‌ماند اما در بزنگاه انصراف می‌دهد. جهانگیری، محمد شریعتمداری و مسعود پزشکیان که به احتمال زیاد تایید صلاحیت می‌شوند طبق توافقی که در نهاد اجماع ساز صورت گرفته، در هفته پایانی پس از مشخص شدن نتایج نظرسنجی به نفع یک نفر کنار می‌روند».

تصویب برجام در ۲۰ دقیقه، نشان از شایستگیِ بالاست

«علی لاریجانی» رئیس سابق مجلس و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، در نشست مجازی در کلاب هاوس با اشاره به تصویب ۲۰ دقیقه ای برجام در مجلس در دوره ریاست وی گفت:«اگر کسی اینقدر توانمند است که تصویب یک معضل مهم ایران و جهان را  در بیست دقیقه به سرانجام برساند؛ شایستگی بالایی دارد و به او رای بدهید. معیشت مردم و تورم طاقت فرسا بر مردم نباید بازیچه بازیهای سیاسی عده‌ای شود».

رسانه های حامی «قاتلان حاج قاسم» علیه رئیسی/ عطریانفر: احتمالا رقابت نهایی میان جهانگیری و لاریجانی است

لاریجانی افزود:«حصر قرار بود یک اقدام موقت باشد و نباید اینقدر طور می‌کشید، رئیس‌جمهور می‌تواند جلسه شورای عالی امنیت ملی را تشکیل دهد و حصر را پایان دهد».

وی در ادامه گفت:«بنا ندارم به هیچ وجه از انتخابات کنار بروم؛ گناه کبیره نکردم که وارد عرصه انتخابات شدم. به مراجع ارادت دارم؛ همیشه از نظرات مراجع استفاده می‌کرد اما از کسی اذن نگرفتم...ولایت فقیه میوه مراجع است؛ بحث اذن مطرح نبود، دفتر آیت الله سیستانی به بنده نگاه محبت آمیزی دارند».

مبارزه با فساد در درجه اوّل کار خود دولت است

«محسن هاشمی» رئیس شورای شهر تهران و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت:«رهبر انقلاب در سال ۱۳۸۰ در مورد مبارزه با فساد رهنمود دقیقی داده اند که در همه جای دنیا مبارزه با فساد، کار دولت است چرا ما قوّه قضاییّه را مسئول این کار می‌کنیم؟ من به این حرف معتقدم. معتقدم مبارزه با فساد، در درجه اوّل کار خود دولت است. بخش قضا مربوط به مرحله آخرِ کار است».

رسانه های حامی «قاتلان حاج قاسم» علیه رئیسی/ عطریانفر: احتمالا رقابت نهایی میان جهانگیری و لاریجانی است

هاشمی افزود:«این سخن به معنای آن نیست که ما همان روش های قضایی و امنیتی و برخورد را در دولت انجام بدهیم، بلکه تاکید دارد که از روش جهانی مبارزه با فساد یعنی خشکاندن سرچشمه رانت از طریق شکستن انحصار، ایجاد رقابت و شفافیت استفاده کنیم. اقتصاد شفاف و رقابتی بزرگترین دشمن رانت وتبعض است، اما متاسفانه کسانی که مدعی مبارزه با فساد هستند در عمل با رقابت و شفافیت مخالفت می کنند».

وی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت:«در دهه نخست انقلاب که نظام پارلمانی را شاهد بودیم، عملا اینطور بود و رییس جمهور نقشی تشریفاتی داشت اما پس از اصلاح قانون اساسی رییس جمهور اختیارات زیادی دارد که البته باید در استفاده از این اختیارات با هوشمندی عمل کند».

نیمی از اماکن رفاهی برای دولت است و باید در اختیار مردم قرار گیرد

«سعید جلیلی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه نیمی از امکانات گردشگری کشور دولتی است و در بیشتر ایام سال بلااستفاده باقی می‌ماند، گفت:«مطابق برآوردها، می‌توان بدون دخالت در ارائه خدمات به کارکنان دولت، با استفاده از همین امکانات دولتی، به آحاد مردم و به ویژه جوامع هدف نظیر زوج‌های جوان خدمات رایگان ارائه داد».

رسانه های حامی «قاتلان حاج قاسم» علیه رئیسی/ عطریانفر: احتمالا رقابت نهایی میان جهانگیری و لاریجانی است

جلیلی افزود:«اگر بحث عدالت اجتماعی مطرح می‌شود، باید امکان سفر زیارتی و سیاحتی برای دورافتاده‌ترین روستاییان کشور نیز فراهم باشد. در سخت‌ترین شرایط اقتصادی، هزینه‌های کلانی برای امکانات رفاهی کارکنان دولت اختصاص پیدا کرده است که می‌توان بدون افزایش بودجه، همین خدمات را در اختیار سایر آحاد جامعه نیز قرار داد».

دروغ گویان علیه قالیباف عذرخواهی کنند

جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در بیانیه ای با بیان این که عملکرد آیت الله رئیسی در سال‌های اخیر، ایشان را فردی تحول‌گرا و فسادستیز نشان داده، تصریح کرد: این جمعیت حمایت رسمی خود را از وی به عنوان نامزد اصلح بین کاندیداهای جریان انقلاب اعلام می کند.

جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در بیانیه خود با اشاره به تخریب ها علیه محمدباقر قالیباف تاکید کرده است: از جمله این تلاش‌ها این بوده که عملکرد و شخصیت دکتر قالیباف را به بهانه‌های مختلف زیر سئوال ببرند.  تخریب‌های سازمان‌یافته معاندین نظام و جریان اصلاحات و همچنین نفی‌های ناجوانمردانه برخی افراد در لباس خودی در راستای تحقق همین برنامه رخ داده است. اما بررسی عملکرد ایشان، به خصوص در انتخابات‌های اخیر نشان داده است ایشان جز به تکلیف انقلابی و اسلامی، به چیزی دیگری نمی‌اندیشد و حتی حاضر است ایثارگرانه کنار برود و برای پیروزی کاندیداهای دیگر تلاش کند.

رسانه های حامی «قاتلان حاج قاسم» علیه رئیسی/ عطریانفر: احتمالا رقابت نهایی میان جهانگیری و لاریجانی است

در این بیانیه با اشاره به سوابق اجرایی محمدباقر قالیباف در فرماندهی قرارگاه خاتم، بسیج، نیروی هوایی سپاه، نیروی انتظامی، شهرداری تهران و ریاست مجلس آمده است: با وجود آن که این سوابق او را یک سر و گردن از بسیاری کاندیداها بالاتر می‌نشاند، اما از هیچ تلاشی برای وحدت جریان انقلاب فروگذار نکرده است و در برابر تخریب‌ها مظلوم بوده ولی مصالح کشور را به نفع شخصی خود ترجیح داده و در برابر تخریبگران سکوت کرده است 

این بیانیه افزوده است: آقای قالیباف در سال ۹۶ ایثارگرانه کنار رفت و در انتخابات ۱۴۰۰ در جریان انقلاب برای رسیدن به وحدت تلاش کرد و علی‌رغم دعوت‌های مردمی، کاندیدا نشد. این درحالی است که در بسیاری از نظرسنجی‌ها (از جمله نظرسنجی ایسپا که نزدیک به دولت است) دکتر قالیباف در کنار آیت الله رئیسی از پر رای ترین کاندیدای اصلاحات با فاصله مناسب رای بیشتری داشت و علیرغم اوج گیری تخریب ها روند صعودی پیدا کرد که بدان معناست که افکارعمومی متوجه تخریبی بودن این فعالیت ها شده و ایشان از تخریب نوعی مصونیت پیدا کرده است

جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در بیانیه خود رفتار ایثارگرایانه دکتر قالیباف را نشانه باور و پایبندی واقعی ایشان به سیاست ورزی مومنانه و سیاست ورزی نواصول گرایانه توصیف و تاکید کرده است: عدم کاندیداتوری دکتر قالیباف نشان داد که همه برچسب زنی ها علیه آقای قالیباف که تلاش های وی را انتخاباتی و قدرت طلبی دروغ بوده است امروز کسانی که به دروغ، تلاش‌ها و خدمات ایشان در عرصه‌های مختلف را به انگیزه‌ی جلب رای و پیروزی در انتخابات، تحلیل می‌کردند، باید عذرخواهی کنند و در پیشگاه الهی شرمنده باشند. 

شورای وحدت در سراسر کشور از آقای رئیسی حمایت خواهد کرد

«منوچهر متکی» سخنگوی شورای وحدت تصمیمات مهم جلسه هیئت عالی این شورا را تشریح کرد؛ وی با اشاره به تدوین چارت سازمانی فعالیت ستادهای انتخاباتی شورای وحدت در سراسر کشور و لزوم تشکیل سریع این ستادها برای حمایت از نامزدی جناب حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت:«بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در شورای وحدت، دفاتر شورای وحدت در استان‌های کشور ماموریت یافتند تا نسبت به انتخاب فردی شایسته و توانمند از چهره‌های ملی و استانی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی شورای وحدت در آن استان اقدام نمایند. مسئول هیئت اجرایی مرکز استان نیز به عنوان نایب رئیس ستاد انتخاباتی تعیین می‌شود تا ظرفیت کمیته‌های اقشاری و موضوعی را در ستادها به کار گیرد».

رسانه های حامی «قاتلان حاج قاسم» علیه رئیسی/ عطریانفر: احتمالا رقابت نهایی میان جهانگیری و لاریجانی است

متکی در ادامه ضمن اشاره به این مسئله که فعالیت‌های انتخاباتی شورای وحدت در سراسر کشور با مسئولین ذیربط منصوب جناب آقای رئیسی هماهنگ خواهد بود، افزود:«شورای وحدت تمام ظرفیت خود در سراسر کشور را برای حمایت یکپارچه از حجت الاسلام آقای رئیسی بسیج نموده است».

سه کرسی از ۱۶ کرسی خبرگان استان تهران خالی است

«شکراله حسن بیگی» رئیس ستاد انتخابات استان تهران در مورد تایید صلاحیت شدگان میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان اظهار داشت: بر اساس تأیید شورای نگهبان ۱۴ نفر از داوطلبان تایید صلاحیت شدند و از ۱۳ خرداد تا ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ زمان تبلیغات نامزدهای میاندوره‌ای مجلس خبرگان است و ۲۷ خرداد تبلیغات ممنوع و در ۲۸ خرداد انتخابات انجام می شود.

رسانه های حامی «قاتلان حاج قاسم» علیه رئیسی/ عطریانفر: احتمالا رقابت نهایی میان جهانگیری و لاریجانی است

حسن بیگی افزود:«سه کرسی از ۱۶ کرسی خبرگان استان تهران خالی است و تاکنون بر اساس نتایج اعلام شده ۱۴ نفر برای این سه کرسی در استان تهران با یکدیگر رقابت می‌کنند».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 53
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 34
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    16 44
    فقط محمود جانم می تونه مارو از منجلاب موجود نجات بده
    • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      19 9
      فعلا یکی باید محمود شما رو از منجلاب انحراف نجات بده
    • DE ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      15 14
      رای من و دوستانم سعید محمد، آقای رئیسی بهتر بود در قوه قضاییه می‌ماندی و در تله اصلاح‌طلبان و اصولگرایان نمی افتادی.
    • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      12 5
      مرگ برضدولایت فقیه
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      13 4
      لاریجانی و جهانگیری جزو بانیان وضع موجود هستند و شانس شون تقریبا"هیچ است.
    • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      6 5
      30 خرداد ماه 1400 چهره افسادطلبان تمامیت خواه استمرار طلب دیدن داره ! خخ
    • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      5 4
      اصلاح طلبان و کارگزارانی ها اقتصاد کشور و معیشت مردم را نابود کردند و باید از سیاست کناره گیری کنند.
    • هموطن IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      10 7
      محمود جانت تبدیل شده به یک موسوی دیگر تا دیر نشده برائت کنید از محمود جانت
    • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      2 4
      زرشک
    • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      10 5
      احمدی‌نژاد فعلی یار ۱۲ تیم انتخاباتی و جنگ روانی لاریجانی برعلیه کاندیدای انقلابی و مردمی است
    • DE ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      4 4
      ۱۲:۱۵ - فقط محمود جانم می تونه مارو از منجلاب موجود نجات بده// اولا نصف منجلاب موجود نتیجه افکار مشایی و افعال محمود است ثانیا محمود احمدیمشاء و طرفداران او را بایستی از منجبلاب دگماتیسمی و نوک بینی خود را دیدن نجات داد نجات دیگران فعلا پیش کش.
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    20 6
    یکی ساقی عطریانفر رو عوض کنه! مثل اینکه هنوز تو سال ۹۶ سیر میکنه.
    • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      12 5
      مردم تحمل دولت سوم روحانی را ندارند و دیگه اشتباه سال 96 را تکرار نمی کنند.
    • BE ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      4 3
      اتفاقا جنس خوب میزنه ایشون اگه اینکاره باشه ، جنس بد مال فقیر فقراست
  • بینام IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    16 2
    تحلیل های عطریانفر رو دوس دارم گفته رئیسی نمیتونه بره دور دوم و جهانگیری و لاریجانی میرن دور دوم ؛))))))))))
    • عبدالله مومن IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      6 3
      غش غش غش غش غش غش
    • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      9 3
      برجامو پله کردند و مردمو ذله کردند بازهم بفکر انتخابات هستن!
  • مهرناز IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    25 3
    عطریانفر " توهم زدی " بااین خوش خیالی مبازره اخر جهانگیری ولاریجانی " در جا " بدونه اب " شنا کن .
    • دیده بان IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      8 2
      جهانگیری که هیچ جایگاهی توی مردم نداره و دلار4200 تومانیش هم که تشتش از پشت بام افتاده ... لاریجانی هم که منتسب به برادران لاریجانی است و برادران لاریجانی هم که واقعا هیچ جایگاهی در بین مردم ندارن و همینجوریش هم کلی حرف و حدیث در موردشون و ثروت های نجومی شون مطرحه... بعدش هم اینکه 16 میلیون رای رییسی را خود عطریانفر می دونه طیفی داده اند که ذره ای در عقیده شون به رییسی خللی نیست و اتفاقا 16 میلیون رای سرجاشه. اما با توجه به کارهای رییسی در قوه ی قضاییه و درآوردن کارخانه های بزرگی چون هفت تپه و دشت مغان و رشت الکتریک از حلقوم غارتگران بیت المال شک نکنید این 16 میلیون رای الان دست کم 24 میلیون شده. عطریانفر معلوم نیست چه عطری زده که کلا گیج می زنه... عطرتو عوض کن عطریانفر...
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    21 5
    آقاي رئيسي نبايد در مقابل اين دروغ سازي ها ساكت باشند و بايد همگي را رسوا كنند
    • دیده بان IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      7 3
      دروغگو خودش رسوا میشه نیازی نیست آقای رییسی درگیر این مسائل بشه. به قول قدیمی ها دروغ پاهای کوتاهی داره. زود می خوره زمین...
    • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      6 3
      صبرسید زیاد است خداوند یاریش کند
  • FR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    9 2
    اصلاح طلبها از حالا دارند حساب خودشان را ظاهرا تاکید میکنم ظاهرا از لاریجانی جدا میکنند به دو دلیل یکی اینکه میترسند لاریجانی از ظرفیت اونها استفاده کنه و لااقل در سیاست داخلی در پازل انها بازی نکنه یکی اینکه در صورت نتیجه کمپین بتونند روش مزورانه خود را پیش ببرند ......
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    8 2
    اول این دو نفر تایید بشن، تا بعد.....
  • K IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    6 3
    بهتر است بساط این ..... اصلاح طلب از مملکت جمع بشه و کشور یکدست بشه رابطه با دنیا اصلاح بشه و با برنامه ریزی بریم به سمت ده اقتصاد اول دنیا ...
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    2 3
    لاریجانی گفت:«اگر کسی اینقدر توانمند است که تصویب یک معضل مهم ایران و جهان را در بیست دقیقه به سرانجام برساند؛ شایستگی بالایی دارد و به او رای بدهید. معیشت مردم و تورم طاقت فرسا بر مردم نباید بازیچه بازیهای سیاسی عده‌ای شود».
  • 1313 IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    5 2
    فقط میتوانم بگم خدا خودش ما رو از شر هر چی شعار ده و گول زنه خلاص کنه و به انتخاب درست هدایت کنه حال آدم بد میشه از حرف های این ها انگار این چهل سال چی کار میکردن امور که دست خودتون بود هیچ گلی به سرمون نزدین الان تو چهار سال میخواین ایران گلستان کنین باز صد رحمت به رئیسی واقعا حداقل چهار تا کار کرده تو دوران مسئولیتش ولی اون یکی ها به جای به گردن گرفتن کم کاری خودشون کم مونده ملت تلبکار خودشون کنن آقای لاریجانی 12 سال چی کار کردی که این همه ادعای ال میکنم و بل میکنم میکنی بعضی از این ها مردم چی فرض کردن نمیدونم
  • هموطن IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    4 0
    من فکر نمی کنم آقای لاریجانی که در انتخابات مجلس با مساعدت مراجع تقلید در قم با رای نه چندان قابل ملاحظه نماینده شد این بار مردم ایران حاضر شوند بعنوان رئیس جمهور انتخاب کنن و ضمام کشور را با اون همه سو. مدیریتی که در ریاست مجلس داشت ری به ایشان بدهند ،جهانگیری که باید با سیاست خدا حافظی کند
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    5 8
    جهانگیری و رییسی و قالیباف و لاریجانی و.... تمام از یه کشور دیگه اومدن میخوان ایران رو آباد کنن. یکی نیست بگه که آخه شما بی‌خاصیت‌ها 40 ساله مملکت رو به گند کشیدید. تمام شماها جز ارشدترین مقامات کشور بودید چرا اون موقع هیچ کاری نکردید
    • ناصر IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      3 1
      واقعا حرفت کاملا منطقی وبجاست
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    5 3
    آقای عطریانفر شتر در خواب بیند پنبه دانه هنوز هم در توهم فتنه گری هستید اما دیر شده اگر هم دست به فتنه گری بزنید در نطفه خفه خواهید شد
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    4 0
    وَلَا يَحْزُنكَ قَوْلُهُمْ إِنَّ الْعِزَّةَ لِلَّهِ جَمِيعًا هُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ ﴿يونس: ٦٥﴾
  • مسعودی نیا IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    3 2
    مرگ بر این تحلیلت عطریانفر
  • علیرضا IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    4 2
    اقا این عطریانفر یا بی سواده یا خوش رو زده به.....
  • سید IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    4 4
    آقا سید باتقوا ست یک سیاست بازشیاد نیست دروغگو نیست واین نیاز واقعی ملته
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    4 5
    بصیرت وبی بصیرتی در موقع انتخابات خود را نشان می‌دهد. بیائید کاری کنیم تا اشتباه ۸سال و۴سال پیش تکرار نشود.تنها راه نجات اعتماد به رئیسی است .جهانگیری ولاریحانی نابودگران اصلی معیشت واقتصاد کشورند.
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    0 1
    نمیدونم چرا چند وقته نظرات ما منتشر نمیشه.. ولی بدانید این حرف های عطریانفر جنگ روانی است.. روز نامه ها و خبرگزاری اصلاح طلبان تخریب و جنگ روانی رو شروع کردن
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    2 0
    تمامی مردم ایران از هر گروه و حزبی که هستند دارای منافع مشترک هستند و با ید برای ان منفعت مشترک که پیشرفت امور اقتصادی و اجتماعی است پیوند های دوستی و برادری را تقویت کنند و گوش به حرف خناسان و عناصر فاسد که بدنبال تفرقه افکنی هستند و به مردم توهین می کنند -ندهند . ما یک ملت هستیم و یک ملت هم باقی می مانیم تنها راه پیشرفت ایران وحدت و برادری است و با همدلی و مشورت با همدیگر باید کشور را اصلاح کنیم .حرف تفرقه افکنانه حرف شیطان است . توهین و فحاشی کار ادم با شخصیت نیست .از همدیگر انتقاد کنیم ولی توهین و فحاشی نکنیم . هیچ کدام از کاندیداهای محترم نمی خواهند مردم به همدیگر توهین کنند . موفق باشید .
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    2 2
    تصویب برجام در ۲۰ دقیقه، نشان از شایستگیِ بالاست البته اینکار نشان از دیکتاتوری مطلق رئیس مجلس با همراهی نمایندگانی که 70 نفر آنها به خاطر مفاسد گوناگون ردصلاحیت شدند کارهای غیر عقلانی خود را نشان شایستگی بالا می دانند زهی خیال باطل
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    1 5
    کل خانواده من رای فقط ریسسسسسسسسی
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    1 3
    از مردم ایران عاجزانه خواهش می کنم احساسی تصمیم نگیرند مابه یک رئیس جمهور شجاع مدیر مدبر شجاع ولایتمدار وضد فساد نیاز داریم
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    1 3
    مرگ بر ضد ولایت فقیه
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    1 2
    عطریانفر مهره غرب است وسیاسی نطر میده جهانگیری مرده سیای است
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    0 2
    مردم ایران خواهش می کنم اشتباه ۸سال پیش راتکرار نکنید به فردی اصلح رای دهید گول تبلیغات مسموم رانخوریدبادستمال کثیف نمی‌شود شیشه راپاک کرددولت ضد فساد می‌خواهیم
  • محمد IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    0 0
    یکی پیدا شود به این جناب عطریان فر مدعی درک و فهم سیاسی بگوید که این اندازه خوش بینی و خیال پردازی برای مزاج آدمی زیان آور و مشکل ساز است ؛ مثلا از هر چیز که بگذریم ترکیب رای دهندگان چه جوری است که جهانگیری و لاریجانی به دور دوم می رسند؟؟!!!
  • DE ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    4 2
    ما به رئیسی رای نمیدهیم چون تو قوه قضائیه بهش نیاز داریم
    • 2323 IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      0 0
      ریشه فساد از ریشه باید خشکاند نه قوه مجریه لنگش بندازه رو لنگش بگه قوه قضائیه رسیدگی کن بعد از کلی ضرری که به مملکت وارد میکنن ریشه فساد ها همون قوه مجریه هست
  • محمد IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    0 3
    این دو نفر که اسم بردید حتی ته ته لیست هم جایی ندارند .
  • IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    0 4
    معلومه دزدهای بیت المال از آمدن رئیسی به وحشت افتاده اند مخصوصا دزدانی که در پوشش رسانه کار می‌کنند... علی برکت الله
  • قاسم IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    0 2
    اول خفه شو بعد ببین جهانگیری جونت با اون همه ....تایید صلاحیت میشه
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    1 0
    قابل توجه اعضاي محترم شوراي نگهبان ،لاريجاني بايد به دلايل ذيل رد صلاحيت شود١-پيوند با بعضي از سران فتنه وجلسات چندين ساله وي با خاتمي وباند قدرت وثروت٢-سكونت وشهروندي دختر وي در آمريكا كه حتما اميد به جاسوسي اين دختر دارند٣-خوي اشرافي گري ،نگاه استعلايي به زير دستان ٤-عدم پايبندي به مرزهاي قانون وعدالت اجتماعي ،خصوصا زماني كه در تعازض با منافع ايشان باشد!!!٥-دشمني وكينه آشكار وي با جريان انقلابي
  • علیرضا IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    0 0
    عطریانفر درست میگویند در اردوگاه غربگرا ها رقابت اصلی بین این دو دروغگوست
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    0 0
    اسم این رسانه مغرب خیلی بهش میاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس