کد خبر 1220257
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
حوادث

دستگیری زورگیر مسافر کش نما که به شیوه ای عجیب از مسافران زورگیری می کرد و باعث آزار و اذیت مسافران به دام افتاده می شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    19 0
    توصیه نکن سردار. این پدرسوخته ها رو قبل از تحویل به دادسرا توی آگاهی طوری بزنید که فلج بشن. به خدا عین صوابه.
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    7 0
    خاک تو سرت بی غیرت وشرم اوره که نون حرام چطور ازگلوتون پایین میره..هیچ وقت سوار ماشین شخصی نمیشم مگر بشناسم..بهتره که تا جایی که امکان دارد خانم ها سوار ماشین شخصی نشوند..چون تاکسی ها افراد شناخته شده ورحمتکشی هستند وکمترشنیده شده به راه خطا برن..تاکسی تلفنی هم باز بهتر ازشخصی..یه بار بنده امدم تهران اول کارگروایسادم گفتم به تاکسی خیابون پیروزی میری دربست گفت البته مسیرم نیست ولی بیا باهم گشتی هم میزنیم سوارنشدم بلافاصله رفتم جریان به پلیس گفتم باهاش برخوردکرد..منظورم خود انسان هم باید احتیاط کنه شک کرد سوارنشه..
    • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      0 0
      اینها حتی تاکسی بظاهر تاکسی هم درست می کنند تاکسی نمابهتر است پلیس هوشیارانه بطور مدام در سطح کشور بیدار و پیگیر باشند البته هستند کمال تشکررا داریم اما کافی نیست -در روستاها و شهرها و شهرستان و دهستانهای استانها بخصوص ویلاهای نوکیسه ها در روستاهاکه باوام ارزان قیمت برق سوبسید دار و آب سوسید دار و نان سوبسید دار روستائی و... برای یک عده مهاجر رفته اند راههای کج و.. در شهرها وزندانها یاد گرفته ان با قرض و قوله در روستای پدری یا مادریشانخانه ساخته اند آن خانه ها مامن این جانی ها است یا خانه ویلائی دایی و عمو .... واحدهای انتظامی و مسکن و شهر سازی در سطح کشور این خانه و صاحبان آنها را در دفتر مخصوصی ثبت کنند و پایش دائمی ایجاد کنند فرصت تجدید قوا به مجرمین ندهند
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    0 0
    با دوپا خارج نمیشن با کله باید خارج میشدین
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    0 0
    17:8آخ گفتی حرف دلم.بود آفرین 80 ضربه شلاق بعد زندون ودیه واگرسابقه داره مچش قطع کنتد بخد قسم چهار نفر قطع عضو بشن دیگه کسی طرف دزدی وزورگیری نمیره مثل عربستان.شنیدم عربستان کسی درب ماشین قفل نمی کنه..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس