آلمان: باید علل درگیری های اسرائیل و فلسطین را رفع کرد

وزیر خارجه آلمان که پیشتر از حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه دفاع کرده بود؛ اکنون از آتش بس استقبال کرده و می گوید باید علت درگیری های اخیرا را ریشه یابی و رفع کرد.

به گزارش مشرق، هایکو ماس وزیر خارجه آلمان که روز گذشته برای دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان به فلسطین اشغالی سفر کرده بود؛ در پیامی توئیتری به برقراری آتش بس در غزه واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید:

طرح القسام برای موشک باران کل اسراییل

وی در این باره نوشت: خوب است که اکنون شاهد برقرای آتش بس هستیم و افراد بیشتری قربانی نمی شوند. از مصر بابت میانجیگری نهایت تشکر را داریم. آنچه اکنون مهم است ریشه یابی و رفع علل این وقایع، اعتمادسازی و یافتن راهی برای حل درگیری های خاورمیانه است.

ماس پیشتر نیز در توئیتی، دیدار خود با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را در راستای حصول آتش بس، سازنده ارزیابی کرده بود.

این در حالی است که وزیر خارجه آلمان، روز گذشته، به محض ورود به فلسطین اشغالی، بدون اشاره به شهادت مردم بی دفاع غزه در اثر حملات هوایی رژیم متجاوز صهیونیستی، مدعی شد که تل آویو حق دفاع از خود را دارد که این شامل تخریب زیرساخت هایی می شود که ممکن است از آنها در حملات آتی علیه این رژیم استفاده شود!

از ساعت ۲ بامداد روز جمعه، آتش بس در فلسطین اشغالی و نوار غزه اجرایی شد. این در حالی است که طی ۱۱ روز تهاجم هوایی رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه، دستکم ۲۳۲ فلسطینی از جمله ۶۵ کودک و ۳۹ زن به شهادت رسیدند. همچنین شمار مجروحان بالغ بر یک هزار و ۷۱۰ تن است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    3 0
    حرامزاده و آشغال که هنوز باج میده بابت افسانه هلوکاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس