کد خبر 1219864
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
پدر و مادری که جنجال به پا کردند / اکبر خرمدین: دامادم را با همدستی دخترم کشتم / دامادم در کار قاچاق بود

چند روزی است به‌جای این‌که اخبار انتخابات ریاست جمهوری تیتر خبرها باشد، خبرهای پدر و مادری که دست به قتل‌های زنجیره‌ای زده‌اند باعث جنجال و البته شوک عمیقی به جامعه شده است.

به گزارش مشرق، قتل فجیع بابک خرمدین به‌دست پدر و مادرش افکار عمومی را جریحه‌دار کرده و همه درباره این حادثه تلخ صحبت می‌کنند. از روز گذشته اما با اعترافات پدر و مادر بابک درخصوص قتل دختر و دامادشان این شوک اجتماعی عمیق‌تر از پیش شده است و همه از خود می‌پرسند این زن و شوهر چطور در این سال‌ها اسرار این جنایت‌ها را در سینه نگه داشته‌اند و چرا هیچ‌کس متوجه مفقود شدن داماد و دختر آنها نشده است؟

از روز یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه امسال که ماجرای قتل بابک خرمدین، کارگردان سینما به‌دست پدر و مادرش برملا شد همه‌جا صحبت از این جنایت خانوادگی است. سرنوشت جسد مقتول از یک سو و اینکه چطور پدر و مادر بابک آن هم در این سن و سال تصمیم به قتل فرزندشان گرفته‌اند از سوی دیگر این جنایت را حائز اهمیت کرده است.

زن و مرد سالخورده روز دوشنبه در نخستین جلسه از بازجویی در دادسرای امور جنایی ادعاهایی جنجالی علیه بابک مطرح کردند. ادعاهایی که بسیاری از همکاران، شاگردان و حتی همسایگان از شنیدن‌شان حیرت کرده‌اند و معتقدند او فرد سالمی بوده است. کارآگاهان جنایی در جریان بررسی این پرونده با زوایای پیچیده‌ای روبه‌رو شدند.

بیشتر بخوانید

جزئیات جدید از پرونده قتل خرمدین

اعتراف جدید والدین بابک خرمدین به دو قتل دیگر از اعضای خانواده

از جمله اینکه یکی از خواهران بابک به نام آرزو همراه شوهرش فرامرز یکی از 3سال و دیگری از 10سال قبل ناپدید شده‌اند و هیچ‌کس از سرنوشت آنها اطلاعی ندارد. به‌همین دلیل همزمان با بازجویی درخصوص قتل بابک، 2 متهم درخصوص سرنوشت این 2 نفر نیز تحت بازجویی قرار گرفتند. آنها ادعا می‌کردند که فرامرز که در کار قاچاق بود 10سال بعد از خروج از کشور ناپدید شده و آرزو نیز که اعتیاد داشت 3سال پیش گم شده است.

با وجود این بازجویی‌ها از آنها ادامه پیدا کرد تا اینکه شامگاه سه‌شنبه پدر بابک در اعترافاتی تکان‌دهنده گفت که دامادش فرامرز که خواهرزاده‌اش بوده را در سال 90به قتل رسانده و پس از آن نیز دخترش آرزو را در سال 97به قتل رسانده و بقایای اجساد مثله شده هر 2 نفر را در اطراف شهرک اکباتان رها کرده است.

زن و شوهر جنایتکار صبح دیروز بار دیگر به دادسرای امور جنایی منتقل شدند و از سوی قاضی محمدجواد شفیعی تحت بازجویی قرار گرفتند. هر 2 نفر در اعترافات‌شان علاوه بر قتل بابک قتل آرزو و فرامرز را هم به گردن گرفتند و گفتند چون این 3 نفر فاسد بودند جان‌شان را گرفته‌اند. براساس این گزارش، هم‌اکنون این زن و شوهر در بازداشت به‌سرمی‌برند و تحقیقات برای زوایای پنهان این جنایت خانوادگی همچنان ادامه دارد.

*درباره زندگی دخترتان صحبت کنید. مشکلات شما با او از چه زمانی آغاز شد؟

دخترم آرزو ابتدا با یک دندانپزشک ازدواج کرد. آنها زندگی خوبی داشتند اما بعد از مدتی با یکدیگر دچار اختلاف شدند و مدتی بعد دخترم از شوهرش طلاق گرفت. او مدتی تنها بود تا اینکه با پسرخواهرم به نام فرامرز ازدواج کرد. او ورزشکار بود و در رشته‌های رزمی فعالیت می‌کرد.

*چطور شد که تصمیم گرفتید دامادتان را بکشید؟

فرامرز و آرزو مدتی با یکدیگر زندگی کردند اما بعد فهمیدم فرامرز در کار قاچاق است. او با قاچاقچی‌ها در ارتباط بود و آدم قاچاق می‌کرد. دخترم می‌گفت انسان خوبی نیست. می‌گفت در خانه رفتارهای زشتی انجام می‌دهد و افراد مختلف را به خانه می‌برد. او حتی با همسرم هم رفتار بدی داشت. به همین دلیل اواسط سال 90بود که من ، همسر و دخترم تصمیم گرفتیم او را بکشیم.

*درباره قتل فرامرز صحبت کنید. چطور توانستید او را که رزمی‌کار بود به قتل برسانید؟

یک شب او و دخترم را به خانه‌مان دعوت کردیم. آن شب غذا زرشک پلو با مرغ داشتیم. دخترم 80قرص خواب‌آور از قبل تهیه کرده بود که همه را داخل غذای شوهرش ریخت و وقتی فرامرز غذایش را خورد بیهوش شد. بعد من او را کشتم و 3 نفری جسد را به حمام خانه بردیم و در آنجا جسد را مثله کردیم و بقایای آن را همان شب در اطراف شهرک اکباتان انداختیم.

فرامرز یک پراید هم داشت که آن را در اطراف مهرآباد جنوبی رها کردیم و به خواهرم و خانواده‌اش هم گفتیم که او آمده و زنش را در خانه ما گذاشته و خودش هم برای کارش که قاچاق بود به منطقه اشنویه رفته است.

بعد از چند وقت هم وقتی خبری از او نشد همه گفتند شاید در مرز بلایی بر سرش آمده است و شاید قاچاقچی‌ها او را کشته‌اند. این حرف ما باعث شد که دیگر هیچ‌کس پیگیر سرنوشت فرامرز نشود و همه فکر کنند او خارج است یا اینکه کشته شده است.

*بعد از قتل دامادتان، دخترتان کجا زندگی می‌کرد و چه شرایطی داشت؟

مدتی بعد از قتل دامادم درحالی‌که همه فکر می‌کردند او به خاطر قاچاق ناپدید شده است دخترم درخواست طلاق غیابی داد و از دادگاه خانواده طلاقش را گرفت. از آن به بعد آرزو با ما زندگی می‌کرد. اوایل همه‌چیز خوب بود اما کم‌کم فهمیدیم که او معتاد شده است.

او ماریجوانا و هروئین و موادمخدر دیگر مصرف می‌کرد. دختر فاسدی شده بود و پسرهای مختلف را به خانه می‌آورد. وقتی من و همسرم به مهمانی می‌رفتیم می‌گفت هر وقت که برمی‌گردید خبر بدهید چون من مهمان دارم. او فاسد بود و آبرویمان را برده بود. همین رفتار آرزو باعث شد من و همسرم نقشه قتل او را بکشیم.

*نقشه قتل آرزو را چطور اجرا کردید؟ نقش همسرتان در قتل او چه بود؟

حدود 7سال از قتل فرامرز گذشته بود که تصمیم گرفتیم آرزو را هم پیش او بفرستیم. دیگر تصمیم‌مان را گرفته بودیم.

دخترم خیلی کله‌پاچه دوست داشت. یادم می‌آید که یک روز صبح برایش کله‌پاچه گرفتم و بیدارش کردم تا بخورد.

مادرش از قبل تعداد زیادی قرص در صبحانه او ریخته بود و آرزو چند دقیقه بعد از خوردن کله‌پاچه بیهوش شد. آن روز هم خودم او را با چاقو کشتم و با همسرم جنازه‌اش را به حمام بردیم و مثل فرامرز او را هم مثله کردیم. چند ساعت بعد تکه‌های جسد را داخل چند کیسه انداختیم و آخر شب در سطل زباله‌های اطراف شهرک اکباتان انداختیم و به همه گفتیم که آرزو به ترکیه رفته است. خانواده هم زیاد پیگیر ماجرا نشدند.

*آیا بابک از قتل آرزو با خبر شده بود؟

بابک رابطه خوبی با خواهرش نداشت و زیاد پیگیر نبود اما وقتی مدتی گذشت پرسید که بلایی برسر آرزو آورده‌اید؟ روز حادثه او خانه نبود اما آنطور که بعدا فهمیدیم ظاهرا او فیلم دوربین‌های مداربسته ساختمان را کنترل کرده و چیزهایی درباره قتل آرزو فهمیده بود. او دیده بود که من و مادرش چند کیسه را با خود بیرون می‌بریم اما به درستی نمی‌دانست که چه اتفاقی افتاده است. در خانه سعی می‌کردیم درباره آرزو حرفی نزنیم تا ماجرای او فراموش شود.

با این حال 4‌ماه قبل درحالی‌که حدود 3‌سال از قتل آرزو گذشته بود، دختر دیگرم که در این مدت همیشه برای روشن شدن سرنوشت خواهرش کنجکاو بود نزد پلیس رفت و اعلام مفقودی کرد. او گفت که خواهرش از 3سال قبل گم شده اما پلیس هیچ وقت نتوانست ردی از او پیدا کند.

*چطور شد که تصمیم گرفتید بابک را هم به قتل برسانید؟ آیا او را به خاطر اینکه ماجرای قتل آرزو را فهمیده بود کشتید؟

دردسرهای ما با بابک بعد از شیوع کرونا آغاز شد. او استاد دانشگاه بود اما بعد از شیوع کرونا کلاس‌هایش آنلاین شده بود و اغلب در خانه بود و از طریق فضای مجازی کلاس‌هایش را برگزار می‌کرد.

ما در شمال بودیم که برادرش تماس گرفت و گفت بابک خانه‌مان را خانه فساد کرده است. او دختران دانشجو را به خانه می‌آورد و مادرش را مجبور می‌کرد که از آنها پذیرایی کند و گاهی هم مادرش را اذیت می‌کرد به خاطر همین مثل دو دفعه قبل در غذای او هم داروی بیهوشی ریختیم و او را کشتیم و بعد از مثله کردن جسد در حمام تکه‌های جسد را در سطل‌های زباله میدان صادقیه، میدان قدس و فاز سوم شهرک اکباتان انداختیم.

*رابطه شما با بابک چطور بود؟ از اول هم از او نفرت داشتید یا این اواخر با هم دچار مشکل شده بودید؟

من بابک را خیلی دوست داشتم. نام خانوادگی ما چیز دیگری بود اما من فامیل‌مان را عوض کردم و خرمدین گذاشتم. وقتی هم که بابک به دنیا آمد به خاطر علاقه‌ای که به بابک خرمدین داشتم اسم پسرم را بابک گذاشتم. می‌خواستم نام بابک خرمدین را زنده نگه دارم. امیدوار بودم که پسرم راه بابک خرمدین را ادامه دهد.

*حالا که 10سال از قتل دامادتان، 3سال از قتل دخترتان و چند روز از قتل بابک می‌گذرد آیا از جنایتی که مرتکب شده‌اید پشیمان نیستید؟

از کاری که با همدستی همسرم کرده‌ام پشیمان نیستم. آنها افراد فاسدی بودند. خدا را هم شکر می‌کنم که آنها را کشته‌ام و از کارم راضی هستم. اگر پلیس ما را دستگیر نمی‌کرد حتما دختر و پسر دیگرم را هم می‌کشتم.

منبع: همشهری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 161
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 41
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    27 29
    دختر شون ام اس داشته چطور ازدواج کرده؟
    • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      26 15
      در و تخته جور شدن، خانوادگی قاتلن
    • سایه IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      35 10
      چه ربطی داره.منم ام اس دارم ولی ازدواج کردم
    • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      28 6
      مگه هر کسی ms داره نباید ازدواج کنه؟
    • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      7 12
      یک عده شون نمیتونن ازدواج کتن
    • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      15 5
      مهمتر اینه که مظنه ملک توی اکباتان الان اُفت کرده یا ......؟
    • Arian IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      26 1
      چرا چهره اش رو نشون نمیدن؟آبروی مومن میره؟مگه این مومنه؟روانیه،فقط موندم واسه کی رفت جنگ،چون همه واسه دفاع از ناموسشون جنگ میرن اما این خودش دشمن ناموس و خانوادش بود،این مورد واقعا باید روانشناسی بشه،تعجب میکنم با چه مصداقی گفتن شرایط روانی نرمالی داره چون حرفهاش پر از ضد و نقیضه،در ضمن دوست صمیمی دخترش گفته که این نامرد به دخترش تو سن پایین تجاوز میکرده،کاش این مورد روشن بشه،در تمام این سالها این مورد واقعا مرموزترین جنایتی بوده که تاحالا شنیده بودم
    • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      30 3
      دیگه به هیچ زرشک پلویی در خانه نمیشه اعتماد کرد کله پاچه که هیچی شاید تمام طباخ های ایران مجبور به تغییر شغل بشن
    • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      17 4
      جنگ نرفته شغلش سرهنگی بود وظایفش راانجام‌میداد
    • IR ۰۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      3 0
      حرفهایی که درباره دیگران میزنه و حرفهایی که دیگران درباره اش میزنند غیر از اعترافات خودش تازه اگر سالم باشه هیچیش اثبات شده نیست. باید منتظر پایان تحقیقات بود که ببینیم چقدر روانی است چون به نظرم قطعا خل است. و دادگاه مقدارش را میفهمه
    • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      1 1
      اگه اینها طبق گفته خودشون مذهبی نداشته باشند و بهایی باشند ، این احتمال وجود داره که شاید بچه هاشون مسلمون شده باشند و اینها به همین علت بچه ها رو به قتل رسونده باشند .
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    152 4
    ایشون رو یه روز بفرستید پاستور برای هواخوری
    • احسان معتمدی IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      82 8
      بهترین کار است ما را راحت میکنند از دست ادم های فاسد
    • RO ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      48 8
      بالاشهر هم بره بد نیست
    • سرباز IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      8 53
      میگم می خوای آدرس خونتون رو بده یه توک پا بیاد برای شما زرشک پلو با مرغ یا کله پاچه و ... براتون بیاره شاید دیگه این به ذهنت نرسهدکه پیشنهاد بدی بره پاستور
    • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      13 2
      دقیقا
    • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      54 4
      به به سرباز پاستور نشینان چه دفاعی میکنه از مافوقش. جنایتی که پاستور نشینان در حق مردم و کشور کردن مجازاتش بیشتر از فرستادن یه جانی به سراغشونه
    • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      9 21
      قراره بفرستیمش بهارستان.خیلی لازمه بره اونجا. نون 7 سال بود گرون نشده بود تا این مجلس تشکیل شد. یادم نمیاد تا قبل از این مجلس صف مرغ وجود داشته باشه
    • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      7 7
      به پاستوری برخورد بابا شما روتون خیلی بیشتر از این حرف هاست این دونفر باید به عنوان عامل انتحاری بیان پاستور
    • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      7 7
      البته تا قبل از مرداد امسال فکر کنم این قشنگ ترین یادداشتی بود که ذیل این خبر گذاشته شد
  • هادی IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    76 12
    این کارا یا از آدم هایی که مشکل روانی شدید دارن برمیاد یا کسایی که پیرو شیطان وفرقه های شیطانی هستن
    • شهریار IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      26 4
      شیطان اعمال انسان را در نظرش خوب جلوه می دهد
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    41 15
    رسماً روانی هستند ، چه کسی باعث این انحراف شده، لقمه حرام و رفتار و شیوه زندگی پدر و مادر در سرنوشت فرزندان حتماً تاثیر مستقیم دارد
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    52 12
    والله من فکر میکنم این پدر و مادر ۲ شخصیتی هستند و یا لقمه حرام در زندگی داشته اند واقعا میشه باور کرد هر ۳ نفر فاسد بودن الانم که میگه پلیس ما رو نمیگرفت ۲ فرزند دیگرم را هم میکشتم ابروی پدر و مادرهای با عاطفه ایرانی را بردند
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    75 18
    عجب جانوریه؟ احتمال زیاد قتلهای زیادی کرده
    • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      28 11
      کسانی که به این کامنت منفی داده اند دست کمی از این زوج شیطان صفت ندارند. ضمنا انصافا درود بر شرف ماموران آگاهی و پلیس جنائی که به سرعت دست این ها را رو کردند.
    • مهدی IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      4 1
      بعداز ۱۰ سال بسرعت وارد عمل شدند مملکت قانون نداره هر سه قوه کشور رو ویران کردند
  • علیپور IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    53 11
    این زن ومرد پیر خود خود شیطانملعونند هرچه زودتر باید نابود شوند تا نظام مقدس خانواده ها را کثافت نگیرد.
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    65 10
    همه رو کشتی یکی فاسد بود یکی بداخلاق بود یکی قاچاقچی بود.مرد حسابی مگه بخاطر اینا آدم میکشن.خدا به دادت برسه
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      35 7
      قطعا هر چه درباره قربانیان میگوید دروغ است!باید از دختر و پسری که زنده هستند بازجویی شود
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    37 23
    خب حالا چرا تکه تکشون کردین؟! فکر نکنم یک کلمه از حرفهای قاتلین راست باشه
    • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      7 7
      چون میخواستن از خونه خارج کنن
    • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      7 14
      تا اجساد را از خانه بیرون ببرند.
    • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      16 8
      میدونم ولی 2 تا فرزند را مگه میشه تکه تکه کرد! غریبه نبودند که
    • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      28 15
      منفی دهندگان ناعزیز ، به چی منفی دادین ؟ حتما ذات خودتون هم مثل این زوج ، پلید و شیطانی است.
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    30 8
    دختر شون از مرگ شوهرش باخبر بود و خواهرش هم از مفقودی خواهرش به پلیس گفته این دو هم ترسیدن
    • ناشناس IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      24 6
      یک قاتل زنجیره ای روانی هر تهمتی میخاد به آدمهایی که قربانی شدند و دیگر نیستند تا از خودشان دفاع کنند میزند . یکعده ای هم منتظرن ببینن این یارو چی میگه زنگوله کنن به دمشون ببندن !!!
    • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      15 12
      ۱۳۳۳چرت نگو قاتل و مقتول هردو مقصرن هیچکدام بی گناه نیستن
    • ناشناس IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      5 0
      1659 داری ور مفت میزنی کسی را که کشته اند و تکه تکه کردند و نیست تا از خودش دفاع کنه چطوری مقصر بودنش ثابت شده ؟؟ یک دکتر برو لازم داری .. حتما ...
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    25 13
    مرده به دختر خودش تجاوز میکرده باید مثل سگ دارش بزنن
    • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      3 10
      از پدر قاتل انتظار داری دختر راستگو در بیاد مطمئن باش دروغ گفته
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    30 8
    تمام ادمهایی که ازشون حرف میزنه مرده اند و به راحتی میتواند دروغ بگوید و تهمت بزند!دنبال شاهد زنده بگردید
  • يحيا IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    22 12
    کشتار در حمام؟! نجفي از اينها ياد گرفته يا اينها از نجفي؟!
    • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      6 8
      به اصلاح طلبها پیشنهاد بدید اینو درست کنن شهردار تهران !
  • ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    16 10
    از کجا معلوم دوباره فساد دختر و داماد و پسرشون راست میگن.از کجا معلوم واقعا دخترشون تو قتل شوهرش به پدر و مادرش کمک کرده.خیلی عجیبه یعنی واقعا اینها خانوادتا قتل یه چیز عادی هست.
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    28 8
    احتمالا لو رفتن قتل اول باعث همه این فجایع شده. دختر از قتل داماد باخبر شده بعد خودش هم کشته شده، بعد از مدتی بابک هم به قضیه ناپدید شدن خواهرش مشکوک شده و باز هم قربانی شده چون از صحبتهای قاتل مشخص شد که بابک تا حدودی متوجه قضیه شده بوده.
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    37 6
    احیانا شکنجه گر ساواک نبوده این جانی؟
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    17 7
    فکر کنم فیلم seven رو نگاه کرده الهام گرفته.
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    14 0
    این دفعه نوبت کیه ؟
  • داوود NL ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    12 8
    لامصب دکستری بوده واسه خودش.
  • مصطفی IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    7 8
    خودشون باید خودکشی میکردن با این تربیت فرزندشون
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    24 14
    سوره مبارکه تین : لَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنسَانَ فِي أَحْسَنِ تَقْوِيمٍ که ما انسان را در بهترین صورت و نظام آفریدیم، ثُمَّ رَدَدْنَاهُ أَسْفَلَ سَافِلِينَ سپس او را به پایین‌ترین مرحله بازگرداندیم، ********* باید فکر کنیم چه می شود که انسانی که می تواند به مقامی فراتر از فرشتگان دست یابد به پایین ترین درجه سقوط می کند . خدایا به تو از شر نفس اماره پناه می بریم
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    25 3
    چه فیلم ترسناکی میشه از قضیه اینا ساخت.
    • مهرداد IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      4 7
      جای هیچکاک خالیه
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    19 7
    بازهم اصل داستان رو نگفتن وجریان چیز دیگریست که حاضرن بخاطرش همه چیزرو گردن بگیرن
  • ZOHA IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    14 7
    اینادوتاقاتل وحشین... نبایدتوجامعه ول بشن....خطرناکه... هردوشونواعدام کنن...هم به نفع خودشونه هم جامعه.....
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    16 10
    احتمال داره که دروغ گفته باشه یعنی واقعا دخترشون هم در کشتن و مثله کردن داماد نقش داشته یا به این بیچاره هم دارن تهمت میزنن؟ پناه بر خدا همچین جنایت وحشتناکی رو هیچ جانور درنده ای هم انجام نمیده چطور 3 نفر رو کشتن و با خونسردی تکه تکه کردن و بعد با خونسردی به زندگی ادامه دادن! واقعا روی داعش رو سفید کردن با این جنایت. 7 ساعت در حمام مشغول قصابی فرزند خودشون بودن مگه میشه!! خدایا به تو پناه می بریم این جانی ها رو سریع اعدام کنید در ملا عام
    • ناشناس IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
      0 0
      صد در صد دخترشون آرزو در قتل دخالتی نداشته ، دوست آرزو گفته بود آرزو هیچ وقت پشت سر شوهرش حرف نمیزده چه برسه که بخواد توی قتلش شریک بشه
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    20 8
    چه راحت هم گفته اگه دستگیر نشده بودم اون دوتا فرزند دیگرم رو هم می کشتم! این که گفته بود ما خودمون میخواستیم بریم خودمون معرفی کنیم بعد قتل بابک پس چطور میخواسته اون دوتا دیگه رو هم بکشه؟
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    16 3
    ادم بی ابروی بی شرف نا نجیب!!!چقدر هم فکر ابروی نداشته اش بوده!!!!!
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    9 9
    حتماپشردومش هم ازمرگ بقیه باخبربوده مگه میشه بقیشون نفهمن چی به چی بوده؟
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    17 8
    کمترین عدالت در مورد این جنایت اعدام اینا در ملا عام هست هرچی فکرش می کنم اخه مگه میشه بچه خودت رو مثل گوسفند تکه تکه کنی خدا لعنت تون کنه ازش بازجویی کنید شاید داره دروغ میگه شاید دختر بیچارش هم خبر از قتل شوهرش نداشته! مگه میشه یه نفر رو اینطوری سلاخی کنی و بعد ذره ای عذاب نداشته باشی قساوت قلب تا کجا!
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    18 9
    این دو نفر یا روانی هستند که میگید پزشکان گفتند نیستند و یا شیطان مجسم هستند. هر توجیهی که برای این جنایت های کثیف خودشون میارن بهانه هایی بیش نیست. آزاد بودن اینها بسیار بسیار خطرناکه برای مردم. باز هم باید تحقیق کنید ازشون. کسی که بچه های خودش رو مثل آب خوردن کشته و مثله کرده هیچ استبعادی نداره مردم دیگه رو هم به همین بهانه فساد نکشته باشه. به نظرم تعداد قتل های این دو موجود شیطانی بیش از اینها باشه.
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    21 8
    شاید اینا اصلا نکشتند دارن رد گم می کنند- پیرن دیگه زندگی شونو کردن تو حرفاش مشخصه
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    19 1
    این پیرمرد جانی شکنجه گر ساواک نبوده احیانا؟ احتمال داره به جز این 3 قتل باز هم کسایی رو کشته باشه. این طور که این پیرسگ با خونسردی تمام کیسه های مربوط به جنازه رو جا به جا می کرد انگار تاحالا خیلی ها رو کشته و براش عادی بود خیلی
  • منوچهر IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    7 4
    اگه همین بابک وسایر اعضا خانواده درقبال داماد وخواهرشان که مفقود شدن وحتی مواردی را هم متوجه شدند این قدر بی خیال نبودن این بلا سرشان نمی امد میشه گفت تاوان بی مسولیتی
  • امیر IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    12 23
    بمیرید ملعون و عجوزه . گندش دراومده خودپدرمشکل اخلاقی داشتن و بعد بچه ها رو کشتند .روانی احمق پلید و دروغگو
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    7 1
    تاوان بی مسو لیتی درقبال همدیگه۹۹
  • امیر PL ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    16 22
    داعش داخلی، البته صد رحمت به داعش، باز داعش غریبه رو میکشه نه پاره تنش رو
  • مهدی IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    3 14
    خوب پس کسایی هم پیدا میشون که نمیتوانن چشمشان را روی فساد ببندن
  • ناشناس IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    17 0
    افراد روانی را غربالگری کنید . خصوصا در ادارات و نهادهایی که با مردم سرو کار دارند . خواهشا هنگام ازدواج و صدور گواهینامه رانندگی غربالگری روحی روانی را اجباری کنید . محیط بعضی از خانواده ها و خیابانها و ادارات شده جولانگاه بیماران خطرناک روانی !!!
  • امیر PL ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    10 0
    هر چیزی میتواند والد شود، اما هر کسی نمیتواند به درجه پدر و مادری برسد
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    10 11
    این وسط خود بابگ عجب خری بوده که قتل داماد و خواهرش را توسط این دو موجود دیده ،فکر نکرده بعدیش خودشه
  • مهدی شیرازی IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    13 4
    شیطان تمام عیار یعنی این پدر
  • حمید کلباسی IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    16 9
    این ابلیس مجسم 81 ساله را باید برای واکاوی زوایای پنهان جنایاتی که در تاریخ معاصر ایران کم سابقه بوده در اختیار روانشناسان خبره قرار دهند تا شاید از تکرار وقوع این فجایع جلوگیری شود
  • کیومرث IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    12 34
    پدرمادرشون لابدتشخیص دادن که حق اینها کشته شدن هست.کسی که خونه روجایگاه فساد وفحشا تبدیل کنه واقعا حق اش همینه .اگه پدر ومادر راست گفته باشن.
    • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      13 2
      خاک عالم بر سر بی شعورت.
    • امیرمحمد IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      3 8
      واقعا احمقی میگه به دختر هشت سالم تجاوز کردم بعدتو میگی مدافع حقوق بشره
    • طوبی IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      5 3
      از کجا معلوم قاتلین راست میگن...
  • DE ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    15 9
    بایستی ژن این زن و مرد را جداسازی کرد و با ژن دایناسورهای گوشتخوار مقایسه کرد. حالا خودشون قاتل این چه ژنی هست که داخل خون و بدن دخترشون هم بوده که راضی شده شوهرش را بکشه و بدنش را تکه تکه کنند . قصابی راه مینداخت شاید اینکارها نمیکرد میرفت لاشه گاو گوسفند تکه تکه میکرد راحت میشد.حالا بایستی تحقیق شود خب اونها فاسد و مستحق مرگ شما دو تا فرشته دقیقا کی از آسمون به زمین اومدید؟؟؟؟ پرونده تون پاک پاک ِ نه لابد تا حالا دوبله هم پارک نکردید!!
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    12 11
    دوستان! با توجه به اینکه در این مواقع قانون با والدین همکاری می کنه به شدت توصیه میکنم به حرف پدر و مادر خود عمل نمایید در غیر این صورت عواقب رفتار شما به پای خود شما خواهد بود، لاکردار امنیت جانی هم دیگه نداریم! خخخخ
  • محمد IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    14 1
    خدا قوت پدر جان خسته نباشی دلاور
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    14 5
    این مرتیکه را اعدامش کنیید کسی که به دخترش تهمت بزند نباشه بهتره دختر نباید برود بیرون حق ندارد تو جامه شیک بگردد باید بهش تهمت زد حالا گیرم دخترش با یک نفر تو محیط کار یا خونه با نفر دوست بود نباید تهمت زد بهش
  • محمد IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    14 8
    غیر از مشکل روحی و روانی و جنون اسم دیگه نمیشه روش گذاشت
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    3 22
    به نظر من کار خوبی کرده.
    • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      16 10
      کم روانی نداریم تو جامعه! واقعا انسانی؟
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    16 7
    من ۴۰ سال پیش برای خوردن سرپرنده حلال گوست را بریدم تا الان از خودم دلخورم ولی این مرد راضی وخدا را شکر می کند حتی اگر بچه ه فااسد باشند ادم بودن وحشیانه کشته شدند خدایا همه را به راه راست هدایت کن
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    13 7
    عزیزان این یک روزه قاتل نشده و بعد از قتل اول قتل های دیگه خیلی راحت تر میشه طرف برای فرار از عذاب وجدان باز هم قتل انجام میده و عادی میشه خدا نظر رحمتی به کسانی که دچار قتل میشن بکنه که برای رنج عذاب وجدان دچار عادی انگاری قتل نشندادم اگه یک مرغ رو با سختی بکشه بعدش ده تا شو برای فرار از فکر می کشه
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    3 0
    هفت درو بستی نمکی ؛ یه درو نبستی نمکی . شیشه رو شکستی نمکی ؛ نخورده مستی نمکی!
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    5 1
    الطاف خداوند . لو رفتند که خواهر وبرادر دیگه بابک کشته نشند !
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    8 10
    ما از پرونده خبر نداریم نه دختر و نه داماد و نه پسرش را می شناسیم!! اما در اینکه این زن و شوهر، یا روانی بودند و یا روانی شدند شکی نیست!!
  • علی بسطامی DE ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    15 0
    اون دو تای دیگه رو برای میخواستی بکشی مردک روانی!!! لابد اونا هم فاسد بودن. کاملا مشخصه که سلامت روانی نداره و دائم حرف از همدستی همسرش میزنه! تصورش اینه که چون بچه‌هاش بودن قانون کاری به کارشون نداره و اعدام نمیشن
  • رضا خسروی IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    5 7
    قانون اگر عدالت را رعایت کند باید پارک مادر اینها رو اعدام کند اینها روانی اند پدرو مادر نیستند
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    12 6
    احیاناً تو ساواک نبودن؟
  • ز IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    10 9
    مگه میشه انقدقصی القلب....پدری ک به دخترش تجاوزکنه حکمش هزارباراعدامه....مادرشم حرومزاده تراز شوهرش
  • حمید IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    4 7
    اینو آزادش نکنیدا جون مادرتون . بزارید تو زندان باشه اگرم نمبخواید ادمش کنید ، این معلوم نیست قسم چند تا دیگه رو خورده .
  • FR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    2 14
    خوب ديديد ايشان الهام گرفته از ليبرالها هستند و ذره اي از ايمان در قلبشون وجود ندارد و حتي پدر ميگويد حاضر است فلان نژاد را بخاطر تنفرش تا اخرين نفر بكشد !
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    19 3
    یه زمانی آمریکایی ها مسخره میکردیم که هویت ندارن و دست به جنایت میزنند حالا خودمون از آمریکایی ها بد تر شدیم
    • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      12 15
      خودمون نه،این آدم استثنایی.الهی شکرهنوزم بین ماباآمریکاییای جنایتکارفرسنگهافاصلس که مطمئنم این فاصله کمترکه نمیشه هیچی بیشترم میشه
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    5 2
    اینها روانی هستن نه پدر و مادر
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    8 10
    تا دیروز خودشو زنش فقط داماد و کشته بودن حالا امروز دختر بیچاره رو چون مرده و نمیتونه از خودش دفاع کنه شریک قتل میکنن عجب موجودات پستی هستین که به زنده و مرده دخترتونم رحم نمی‌کنید
    • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      2 1
      دختر و پسر و کلا بقیه فرزندانش نمیتونن بی اطلاع باشن، عقب مونده که نبودن
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    9 4
    انگار خانوادگی خل و چل تشریف دارند و عقب افتاده چون همشون در قتلها شرکت داشتند
    • ارسطو IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      2 4
      به نظرم دروغ میگه
  • احد IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    4 2
    ایناروانی هستند تا قتل دیگری مرتکب نشدن بکشین بالای دار
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    8 11
    2 تا پیرسگ روانی!
  • احد IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    7 9
    یکی نیس الان به خودشون بگه دامادت فقد انسان قاچاق میکرد یادخترت مشروب خوربود وپسرت...به اینامیگی فاسد کشتی شون.خدتون با این قتلها فاسد نیستید انسان سالمی هستید.باید همین جور کشته شن
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    4 1
    کلید ساز ببین چی به سر مردم آوردی...
  • بیسیمچی IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    4 14
    اینارو فقط باید اعدام کرد. چون برن زندان هم می بینی کم کم داره از تعداد هم بندا و زندان بانا یکی یکی کم میشن! ولی جدای از شوخی این داستان عجیب ترین پرونده ایه که بنده در عمرم شنیدم. معتقدم حقایق زیادی هنوز پنهانه.
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    5 0
    دختر دوم خانواده پس از گذشت سه سال پلیس را در جریان مفقودی خواهرش قرار می دهد. در این سه سال با توجه به بی خیالی پدر و مادرش نسبت به غیاب خواهر خود مشکوک نشده بود؟ خانواده واقعا اسرار آمیزی هستند.
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    3 3
    حواستون باشه تا پنجشنبه و جمعه زیاد مزاحم پدر و مادر سالخورده نباشید
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    12 10
    گویا آرزو به دوست صمیمیش گفته بوده که پدر بی شرفش بهش در کودکی تجاوز میکرده و مادرش هم وادارش میکرده که سکوت کنه! پلیدی و قساوت تا کجا! اینها خود شیطان هستند. اینها رو فقط باید یا سنگسار کنید و یا در ملا عام اعدام کنید
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    10 10
    به دختر بیچاره تعرض می کرده ، به قتل هم رسوندتش حالا کسی را که در دنیا نیست و نمی تونه از خودش دفاع کنه به همدستی در قتل هم متهم می کنه. در هر سه قتلی که تا به حال و با یک شیوه انجام شده زن و شوهر همدست بوده اند و کوچکترین نشانه ای از وجدان و شرافت و انسانیت در رفتار و گفتارشون منعکس نیست. فقط در عجبم از کامنت گذارانی که مثلا نوشته اند "در و تخته جور شدن، خانوادگی قاتلن " و کسانی که به این کامنت مثبت داده اند یا کامنتهای نمک پرانی و ... . پناه بر خداوند عالم.
  • *** IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    6 2
    خیلی خوب هر دفه با این اخبار حواس ملت همیشه در صحنه رو پرت میکنن ................................................................................................
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    3 1
    این ی پرونده عادی نیست حتی قاتل زنجیره ای هم نیستن شایدماههاطول بکشه تاانگیزه های واقعی،خودشونونمایان کنن.حتی بایدپیشینه خانوادگی اونابررسی بشه .قبلافامیلیشون چی بوده که عوض کردن،چراخرمدین؟چرامیتونستن بعداین ماجراهااینقدرعادی رفتارکنن،حتی دختری که ام اس داشته بعدقتل شوهرش؟ابهامات خیلی زیاده.آیابه جایی وصل بودن؟آموزش دیده بودن؟برای کارهای بعدی بایدبه نفسشون غلبه میکردن وازفرزندانشون میگذشتن؟آیاکارهای بزرگتری دربرنامشون بوده؟و....بایدصبرکنیم ببینیم چی میشه
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    3 0
    اگه فردا بگن خاشقجی آدم فاسدی بود از بن سلمان دستور گرفتیم بکشیمش ما هم همینجوری او را کشتیم من باور میکنم
  • ای بابا. IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    37 2
    ازکجا معلوم جنایات دیگری مرتکب نشده باشن ... . واقعا چرا فامیلیشون عوض کردن!؟ از عناصر ساواک ونفوذی در ارتش نبوده ؟ از کجا معلوم دستش به خون جوانان دیگر آلوده نباشد ! می بایست برای رسیدن به عمق فاجعه زندگی شصت سال گذشته این روانیا بررسی بشه ... .
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    8 4
    طرف نژاد پرست ملی گراست خودش میگه برای نابودی نژاد عرب هر کاری حاضر هست انجام بده خب حالا که اسراییل داره اینکار رو می کند برای حواس پرتی ملت از نسل کشی در فلسطین داره این اراجیف رو بهم می بافه البته جریان معروف لیبرال هم در داخل داره کمکش می کنه و این ماجرای از دم مشکوک رو هم میزنه طرف ۸۲ سالش هست این همه قتل کرده حتی همسایه هایش هم نفهمیده اند ؟؟؟؟ عجیب نیست ؟؟؟ مردم هم پدر و مادرها و هم جوانان مجرد رو تو شوک عمیقی فرو برده نامرد بی خدا ....
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    6 2
    ایهاالناس نان را گران کردند باز هم سرمون رو گرم کردند گفتم یه کاسه ای زیر نیم کاسه است....
  • بهزاد IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    2 1
    اگر به فرض دخترشان درقتل شوهرش دست داشته از شدت عذاب وجدان و ناراحتی به اعتیاد رو آورده اما این دو ابلیس چی .
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    8 2
    ظاهرا جفتی قات زدند و روانی شده اندکاش سراغ روحانی و جهانگیری میرفتنن راحت میشدیم
  • امیر IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    4 1
    چنین حادثه بزرگی می تواند ابعاد پیچیده ای داشته باشد. این که متحیر باشیم امری طبیعی است. اما این نباید باعث قضاوت های عجولانه شود. چرا این پدر و مادر به جنون رسیدند؟ حتما عوامل زیادی در آن دخیل است. کاش به بهانه جریحه دار شدن افکار عمومی مانع اشکار شدن ابعاد مختلف این حادثه نشوند.
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    4 1
    اینارو‌باید از برج میلاد از همون نوک تیزیش سه مرتبه پرتاب کنن تا دل مردم خنک بشه بدترین حکمی که یک قاضی میتونه بده اینه که اینا چندسال زندانی بشن بعدم ازاد بشن
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    4 0
    آخرین پست دختر در فیسبوک عجیب است .یا از قتل شوهر خبر داشته یا شریک قتل بوده. شاید قصد برملا کردن راز قتل را با پدر و مادر مطرح کرده که وادار به سکوت همیشگی اش کرده اند. همان کاری که با پسرشان کرده اند.سکوتی که هیاهو آفرید و قصابی خرمدین را بست.
  • DE ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    3 0
    چه داستان غم انگیزی، چطور بچه های خود را تکه تکه کردند و چرا کسی متوجه قطعات بدن انسان در زباله ها نشد
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    4 0
    آرزو کجا گفته در کودکی مورد تعرض پدرش قرار گرفته؟
    • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      4 2
      سرچ کن حرفهای دوستان آرزو،فیلم گفتگودوست آرزوهست
  • محمدجواد IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    1 7
    کاش من هم فرزند او بودم مرا به قتل میرساند ازین زندگی شکنجه وار راحت میشدم
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    6 1
    به نظرم سوای ارتکاب جنایت توسط پدر و مادر که بایستی در ابن مورد روانکاوی و ریشه یابی قرار گیرد .نقش پلیس را هم نادیده نگیریم .بر طبق روایتی که نیروی انتظامی از مجرمین این جنایات نقل میکند اینکه انان به پلیس مراجعه کرده و از ناپدید شدن دامادشان میگویند و بعد از چندروز  پیدا شدن وی را اعلام میکنند .در اینجا وظیفه پلیس راستی ازمایی ماجرا است که مطمئن شوند که کاسه ای زیر نیم کاسه نیست.وبا پی گیری این ماجرا از ارتکاب قتل های بعدی میتوانست جلو گیری کند.
  • سردار احمدی IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    9 1
    یعنی اگه پدره تو گروهک داعش میرفت جا ابوبکر بغدادی رو میتونست بگیره واقعا کثافت و کثیف این دو نفر خدا لعنتشون کنه
  • ف IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    6 0
    مشرق دیگه ولشون کن حالمون گرفتی یمشت روان پریش!!!
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    7 0
    این دوتا ابله منو یاد فیلم طناب آلفرد هیچکاک میندازن! تو یکی از دیالوگها میگه که چطور به خودت اجازه میدی که فکر کنی اون پسری که اونجاست انسان پستیه!؟ پس میتونی بکشی!! نکنه فکر کردی خدایی! تو قتل کردی! کسی رو کشتی که میتونست زندگی کنه و عاشق باشه طوری که تو نمیتونستی!... این پیرمرد ابله فکر کرده خداست و هر غلطی بخواد میتونه بکنه!
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    4 0
    خدایا صبرتوبنازم اینا جن زده هستنداز جن هادستورمیگیرن مگه انسان باقلب روشن میتونه جگر گوشه شو بکشه بعدخوشحال باشه اینا فقط وفقط از اجنه اطاعت میکنن خدایا ازبدیهای مادرگذر
  • ناشناس IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    0 2
    اعدام برای این دو نفر کم است انها باید زنده زنده بریده شوند کثافتهای پلیدو جانی
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    3 2
    من پلیس نیستم شم پلیسی هم ندارم ولی این اخبار مشکوک است. چطور قطعات بدن مثله شده دامادش را در شهرک اکباتان رها میکند ( در شهرک اکباتان!!! نه بیابان های اطراف تهران و یا دریاچه نمک قم ) و کسی آن قطعات را پیدا نمیکند. پلیس هم بلانسبت برادران نیروی انتظامی بوق !!! کشک !!!! پیگیر صاحب قطعات مثله شده نیستند. عمل ژنیتک و تست دی ان ای هم مربوط به قرن 47 شمسی است وهنوز به آن دست نیافته ایم تا صاحب قطعات مثله شده را پیدا کنیم !!!
    • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      0 1
      شرلوک هولمز بزرگ،قرن47 شمسی؟؟؟!!!قرن؟؟!!!!
  • حامد IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    3 0
    منتظر ربط دادن این ماجرا به قتل های زنجیره ای و ماهیگیری انتخاباتی توسط برخی! باشید
    • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      5 0
      خخخ شروع شده خبر نداری ....هم اهنگش رو پخش کردند هم اهدای ویلچر و شعار نویسی ها ..‌تازه اولشه ...
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    5 0
    از این که این دو نفر روانی هستن شکی نیست یه حیوون هم به بچش رحم میکنه چه برسه به ادم فقط موندم هشتاد قرص رو چه جوری ریختن داخل غذای یه نفر اصلا قابل خوردن ؟؟؟؟؟دامادچه جور تونسته بخور غذا رو بخوره؟
  • DE ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    4 1
    شیطان صفت ها جنون کشتن و تکه تکه کردن داشتند.
  • محمد IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    3 1
    بابک را از ما گرفتند
  • آرش IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    3 2
    من از وقتی این خبر رو شنیدم دیگه خونه پدر مادرم نمیرم
  • حامد IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    4 1
    یه خبری هم از آقای دندانپزشک بگیرید شاید اونم مثله شده باشه؟؟؟؟؟؟
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    2 0
    پلیس ماشین رو کشف نکرد؟ اون دو تا جنازه یک ردی ازشون پیدا نشد؟ این حرفها تناقض داره
  • فرهاد IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    3 0
    شر این زن و شوهر دیوونه را باید از روی زمین کند
  • IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    4 4
    به قرآن این باید رییس قوه قضائیه میشد تا تمام مفسدینو اعدام میکرد
  • IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    2 1
    فک نکنم از اصلاح طلبا خطرناکتر باشن ولشون کنین برن خدمت اصلاحاتیا برای عرض ادب.
  • IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    3 1
    فک نکنم از اصلاح طلبا خطرناکتر باشن ولشون کنین برن خدمت اصلاحاتیا برای عرض ادب.
  • ق/لطفا درج نکنید IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    2 0
    این شخص از ۳۰_۴۰ سال قبل دچار مشکلات روحی بوده که در اثر تشدید(بدون اختیار) به ارتباط با دخترش منجر شده نداشتن اعتقادات مذهبی و تکرار مسایل حل نشده در ذهن منجر به این فاجعه شده است.این شخص بیشتر از آنکه شایسته مجازات باشد باید در محلی خاص سوژه مطالعاتی برای اصلاح وضع جامعه،باشد.
  • عرشی IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    0 2
    والله منم یه داداشی دارم حقشه بمیره فقط مادر پدرم خیلی دوسش دارن ...منم دوسش دارم
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    3 0
    پیرمرده میگه راننده تاکسی بودم احتمالا بخاطر همین که ادم کشه این شغل روانتخاب کرده که با ادمها درارتباط باشه وکسی شک نکنه وخیلی ها رو کشته پیگیرباشه وگرنه بااین سن چرا باید رانتده بشه پیگیری بشه چندتای دیگه روکشته چون دروضع طبیعی نیست
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    5 1
    خواهشا این دونفر را در ملا عام اعدام کنید خواهشا تا همه ببینیم مرگ این دونفر شیطان داد خداراسپاس بگویم
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      2 2
      سلام خسته نباشید به نظرم باید این شیطانهادر محل خودشان سنگ بارون بشن
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    2 2
    مرتیکه انگل فساداخلاقی داشته واین طور که کلیپ "دوست صمیمی"مرحوم آرزو" راگوش دادم در8 یا9 سالگی پدر فاسدش بهش.....میکرده ودرطی دوستیشون میگه سه بار این رازرا گفته ومیگه وقتی دربچگی که این اشغال این کاره را میکرده،به مادرش میگفته ومادرش هم می گفته سکوت کن چیزی به کسی نگو.. وبخاطرهمین میگن ازناراحتی ام اس گرفته..ودرضمن دختردیگرشون آزیتا وشوهرش هم کسی ازشون خبرن نداره ونیستند!؟
  • سیامک DE ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    2 2
    وجدانأ رسانه ای کردن چنین قتل هایی تا حالا چه کمکی به کشور و جامعه کرده است ؟ .به جز اثرات بسیار منفی و ترور روحی و روانی مردم برای جامعه و کشور هیچ چیز مثبتی در بر نخواهد داشت . من تا آنجایی که می توانم سعی می کنم هرگز چنین حوادثی را نخوانم
    • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      0 1
      دقیقا حالمون بهم خورد از این همه شیطان صفتی
  • ماری IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    2 0
    واقعا متاسفم فقط این پیر مرد و بدن دست من میل آهنی داغ فرو کنم بهش
  • Neda IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    1 0
    اگه واقعا خرفایی که در مورد بچه هاشون میگن راست باشه اینا باید خودشونو میکشتن که ۵ تا بچه فاسد تربیت مردن
  • علی IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    1 0
    سلام درهرمملکتی آدم روانی پیدامیشه سوال اینه وقتی خواهر بزرگتر میره خب مفقودی خواهرش آرزو رومیده چرا پلیس پیگیری نکرده یه پیر مرد ویه پیرزن آبروی دستگاه های امنیتی واکاهی وپلیس بردن پس کو آن اشراف اطلاعاتی که می‌گفتیم اگه پلیس پیگیری میکرد چه بسا الآن بابک زنده بود
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    0 0
    کار خیلی خوبی کردی خدا قوت به بازوت بده بابای مهربون ومامان فداکار
  • ازي IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    0 0
    واااااي اون دوتا خواهر و برادر دگ قسر در رفتن معلوم نيست ميخواستن اونارو با چ غذايي پذيرايي كنن بعدشم پخ پخ پخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس