کد خبر 1219718
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷

وزارت بهداشت فلسطین در صفحه شبکه اجتماعی فیسبوک خود، اعلام کرد: تعداد قربانیان حملات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری و قدس طی ۱۰ روز اخیر به ۲۴۱ شهید و ۷۸۰۳ زخمی رسیده است.

به گزارش مشرق، وزارت بهداشت فلسطین در صفحه شبکه اجتماعی فیسبوک خود، اعلام کرد: تعداد قربانیان حملات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری و قدس اشغالی طی ۱۰ روز اخیر به ۲۴۱ شهید و ۷۸۰۳ زخمی با جراحت‌های مختلف رسیده است.

بر اساس این گزارش؛ ۲۶ نفر در کرانه باختری به شهادت رسیده اند که در میان آنها ۴ کودک وجود دارد. در کرانه باختری ۵۱۶۴ نفر هم زخمی شده اند.

در قدس اشغالی یک نفر شهید و ۱۱۰۸ نفر زخمی شده اند که ۶۰ نفر به شدت زخمی شده، ۲۰۴ نفر متوسط و ۲۲۳ نفر هم جراحت خفیف دارند.

در غزه هم ۲۲۲ نفر شهید شده اند که ۶۳ کودک و ۳۶ زن در میان آنها وجود دارد. همچنین ۱۵۳۰ نفر هم زخمی شده اند.

دفتر رسانه‌ای دولتی نوار غزه اعلام کرد: رژیم صهیونیستی ۱۸۰۱ حمله به نوار غزه انجام داده که خسارت‌های مالی ناشی از این بمباران‌ها به ۲۵۰ میلیون دلار رسیده است.

از دوشنبه گذشته رژیم صهیونیستی حملات گسترده‌ای به نوار غزه انجام داد و این باریکه را با حملات توپخانه‌ای هدف قرار داده است که در نتیجه این حملات بیش از ۲۰۰ فلسطینی تاکنون شهید شدند که در میان آنها زنان و کودکان نیز هستند و همچنین زیرساخت‌های نوار غزه تخریب شدند.

در همین راستا، گروه‌های فلسطینی حملات راکتی به شهرها و شهرک‌های اراضی اشغالی انجام دادند و بیش از ۱۰ صهیونیست کشته و چندین تن هم زخمی شده اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    0 0
    نسبت يك به بيست همه چي رو نشون ميده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس