کد خبر 1219349
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۴
ترورهای نافرجام فرمانده گردان‌های قسام

منابع خبری رژیم صهیونیستی گزارش دادند که ارتش اسرائیل دست‌کم دو بار تلاش کرد تا «محمد ضیف» فرمانده گردان‌های «عزالدین قسام» را ترور کند، اما هر دو بار به شکست انجامید.

به گزارش مشرق، ارتش رژیم صهیونیستی طی ۹ روز اخیر (از ابتدای جنگ غزه) دو عملیات برای ترور «محمد ضیف» اجرا کرد و هر دو بار فرمانده گردان‌های «عزالدین قسام» (شاخه نظامی حماس) جان سالم به در برد.

بیشتر بخوانید:

حمله موشکی و راکتی «قسام» به ۶ پایگاه هوایی اسرائیل+فیلم

روزنامه «تایمز اف اسرائیل» به نقل از منابع اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بدون ارائه جزئیات بیشتر در این باره گزارش داد که دولت اسرائیل اجازه درز چنین خبری را سه‌شنبه شب داده است.

همزمان، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از منابع نظامی گزارش داد که ارتش اسرائیل همچنان در صدد ترور الضیف و دیگر فرماندهان عالی رتبه حماس است.

کانال ۱۲ اسرائیل افزود: «فرماندهی ارتش به نتانیاهو گفته که شرایط فعلی اجازه می‌دهد که محمد الضیف و دیگر فرماندهان و شخصیت‌های شاخص از بین بروند».

در همین راستا، روزنامه عبری زبان «یدیعوت احرونوت» هم به نقل از وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اسماعیل هنیه و یحیی سنوار در فهرست اهداف این رژیم قرار دارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • سردار IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    10 7
    خبر فوری: نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی کشته شد.
    • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
      3 0
      شاید این جنگو صهیون شروع کرده تا گرای فرماندهان مقاومت رو بگیره و اونهارو ترور و حذف کنه حتی به قیمت موشکباران چند هفته ای اراضی اشغالی.فتامّل
    • ابوالفضل IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
      2 0
      خبر فوری ،تکذیب شد خیلی هم سالم هست
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    2 0
    بین خودتون جاسوس دارید
  • مهدی IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    9 1
    طرف تو دعوا زورش نمی رسه می ره از دور فحش می ده و خط و نشون می کشه. جلوی موشکهای مقاومت که تو سرشون می خوره هیچ غلطی نتونستند بکنند حالا هی خبر مثلا درز می دند که بله ما داریم ترور می کنیم و فلان می کنیم. برید بمیرید بابا صهیونیستهای نکبت!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس