کد خبر 1219137
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
رقیب تراکتور چطور مچ حریف استقلال را خواباند؟/تالیسکا 1000 میلیارد برای النصر آب خورد+عکس

بررسی خرید حنجالی و جدید النصر نشان دهنده این واقعیت است که رقیب تراکتور برای کنار زدن حریف استقلال مبلغی نجومی هزینه کرده است.

به گزارش مشرق، اندرسون تالیسکا هافبک برزیلی گوانگژو چین شب گذشته به کلید واژه اول صفحات مجازی در عربستان تبدیل شد. هشتگ تالیسکا شب گذشته بعد از امضای قرارداد غیرمنتظره با النصر مثل بمب خبری در رسانه ها و صفحات مجازی این کشور ترکید.

باشگاه الهلال عربستان رقیب استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021 دو هفته پیش از آغاز مذاکره اش با تالیسکای برزیلی خبر داده بود. اخبار دو هفته اخیر از منابع نزدیک باشگاه الهلال حاکی از آن بود که توافق بین طرفین صورت گرفته و بزودی این ستاره برزیلی پیراهن آبی پوشان شهر ریاض را برتن می کند.

رقیب تراکتور چطور مچ حریف استقلال را خواباند؟ +عکس

اما در عین ناباوری این بازیکن برزیلی هایجک کرد و النصر رقیب تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا و رقیب سنتی الهلال را برای آینده اش انتخاب کرد. این اقدام ستاره برزیلی مثل بمب در رسانه ها و صفحات مجازی عربستان ترکید. 

از انتقال تالیسکا به النصر کمتر 16 ساعت می گذرد و با نگاه به فیلم منتشر شده از سوی توئیتر باشگاه النصر متوجه می شوید این فیلم بیش از 3 میلیون بازدیدکننده داشته و این نشان دهنده بازتاب گسترده این انتقال است.

رقیب تراکتور چطور مچ حریف استقلال را خواباند؟ +عکس

هواداران دو تیم شهر ریاض یعنی الهلال و النصر شب گذشته در فضای مجازی به شدت باهم درگیر شدند و کری خوانی زردهای شهر ریاض علیه آبی ها تا امروز ادامه داشت.

بررسی رقم قرارداد تالیسکا نشان می دهد که این بازیکن برزیلی با مبلغی باور نکردنی راهی تیم زردهای شهر ریاض شده است. رقابت تنگاتنگ دو رقیب سنتی و پایتخت نشین های عربستان باعث شده تا تالیسکا سودمندترین فرد از این درگیری باشد.

رقیب تراکتور چطور مچ حریف استقلال را خواباند؟ +عکس

طبق گزارش‌های رسیده، باشگاه الهلال به این بازیکن برزیلی پیشنهاد دستمزد سالیانه 5 میلیون یورو داده بود ولی این بازیکن نپذیرفت و خواهان افزایش دستمزدش به 6 میلیون یورو در سال شد. همچنین آبی های ریاض به ستاره برزیلی اعلام کردند مبلغ فسخ قراردادش با باشگاه گوانژو چین خودش پرداخت کند.

اما ستاره برزیلی در این حین پیشنهاد بهتری از باشگاه النصر رقیب الهلال به دستش رسید. سران باشگاه النصر وارد این رقابت شدند و خواستند مچ رقیب سنتی خود را در این رقابت بخوابانند.

طبق گزارش های رسیده از عربستان، باشگاه النصر حاضر شده  دستمزد 6.5 میلیون یورو به این هافبک برزیلی پرداخت کند و همچنین مبلغ 36 میلیون ریال(234 میلیارد تومان) برای فسخ قراردادش به باشگاه چینی پرداخت.

رقیب تراکتور چطور مچ حریف استقلال را خواباند؟ +عکس

*ستاره برزیلی بیش از 1000 میلیارد تومان برای رقیب تراکتور آب خورد

النصر برای جذب تالیسکا مبالغ زیر را پرداخت کرد:

1- 109 میلیون ریال دستمزد سه ساله( تقریبا 740 میلیارد تومان)

2- 36 میلیون ریال مبلغ فسخ قرارداد(234 میلیارد تومان)

3- 13 میلیون ریال پاداش( 88 میلیارد تومان)

مجموع مبلغ پرداختی رقیب تراکتور برای جذب این بازیکن برزیلی 158 میلیون ریال( 1000 میلیارد و 82 میلیارد تومان) است.

با نگاه به آمار و ارقام پیشنهادی از سوی باشگاه الهلال رقیب استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا متوجه می شوید الهلال در مجموع پیشنهادی به مبلغ 405 میلیارد تومان  برای امضای قرارداد 3 ساله با تالیسکا داد بود ولی النصر رقیب تراکتور با پیشنهاد بیش از دوبرابر مچ الهلال را در این رقابت خواباند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آرش IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    3 0
    پول مملکتشون رو صرف یه مشت مشنگ میکنن.
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    3 0
    ما هم دیاباته داریم که شوت میزنه رو آسمون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس