قالیباف نمایه

عضو شورای مرکزی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس گفت:‌ رئیس مجلس با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد که نمایندگان شاخص‌های رهبری در مورد انتخابات را برای مردم تبیین کنند.

به گزارش مشرق، ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز شورای مرکزی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس گفت: در این جلسه که با حضور محمدباقر قالیباف برگزار شد،‌ ابتدا موضوع انتخابات ریاست جمهوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

قالیباف: هیچ نامزدی حق ندارد مقابل تصمیم جریان انقلاب خود را اصلح بداند

وی افزود: در جلسه امروز رئیس فراکسیون بر حضور پرشور مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت نمایندگان شاخص‌های رهبر معظم انقلاب در مورد انتخابات را برای مردم تببین کنند و ان‌شاءالله مردم نیز با توجه به این شاخص‌ها در انتخابات حضور پیدا خواهند کرد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس اظهار داشت: در ادامه جلسه موضوع انتخابات رئیس و هیأت رئیسه مجلس که قرار است چهارشنبه هفته آینده برگزار شود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در این جلسه بنا شد تا در روز قبل از انتخابات هیأت رئیسه یعنی سه شنبه چهارم خرداد ماه، فراکسیون جلسه‌ای را در سطح مجمع عمومی برگزار کند.

وی افزود: در جلسه روز سه شنبه هفته آینده مجمع عمومی فراکسیون کسانی که کاندیدای هر یک از پست‌های هیأت رئیسه باشند، به رأی اعضای فراکسیون گذاشته می‌شود و طبق تصمیمی که امروز اتخاذ شد هر کدام از اعضای فراکسیون که بنا دارند کاندیدای هر یک از پست‌های هیأت رئیسه شوند باید از امروز تا دوم خرداد ماه یعنی دو روز قبل از جلسه مجمع عمومی فراکسیون کاندیداتوری خود را برای این منظور به صورت مکتوب به دبیر فراکسیون ارائه کنند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس اظهار داشت: در این جلسه بر این نکته تأکید شد که چنانچه هر یک از کاندیداها برای پست‌های هیأت رئیسه در فراکسیون رأی نیاورد، اخلاقا نباید در جلسه صحن برای انتخابات هیأت رئیسه کاندیدا شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس