کد خبر 1219017
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
گازتا ایتالیا: توافق رئال با آلگری / زیدان در راه یوونتوس

گازتا ایتالیا از توافق رئال مادرید با مکس الگری پرده برداشت و مدعی شد که زیدان در راه تورین است.

به گزارش مشرق، گازتا دلا اسپورت ایتالیا از توافق ماسیملیانو آلگری با باشگاه رئال مادرید پرده برداشت و اعلام کرد که سرمربی سابق یوونتوس با سران رئال مادرید برای جانشینی زیدان به توافق رسیده است.

طبق گزارش گازتا، توافق مادرید با آلگری ۲ ساله است و این سرمربی سالیانه ۱۰ میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت. طبق گزارش روزنامه ایتالیایی اگر اوضاع برای آلگری پیش آید یک سال دیگر نیز قرارداد او تمدید خواهد شد.

البته رسانه های اسپانیایی هنوز این خبر را تایید نکردند و مدعی هستند که «رائول» گزینه دیگری برای مادرید است. چیزی که قطعی است رفتن زیدان بوده و باید دید پس از هفته آینده چه اتفاقات بزرگی در تیم رئال رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

واکنش زیدان به خبر جدایی از رئال

از طرف دیگر گازتا نوشت که زیدان در راه رسیدن به تورین است. این نشریه ایتالیایی نوشت که آلگری یکی از گزینه‌های یوونتوس برای جانشینی پیرلو بود اما او تصمیم گرفت که به رئال مادرید برود. البته گازتا نوشت که یکی از دلایل خروج زیدان، رفتن به یوونتوس است و به نوعی می‌توان این تغییرات را معلولی از تصمیم زیدان دانست. 

پیرلو در این فصل اصلا خوب کار نکرده و احتمال دارد یوونتوس اصلا نتواند این فصل سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بگیرد. هفته پایانی سری‌آ با هیجانی فوق العاده دنبال خواهد شد و میلان، یوونتوس و ناپولی می خواهند برای رسیدن به اروپا بجنگند. از بین این ۳ تیم شانس یوونتوس از همه کمتر است و باید دید میلان در مقابل آتالانتا در هفته پایانی چه نتیجه‌ای خواهد گرفت؟

نتیجه هفته‌های پایانی در سری‌آ و لالیگا بسیار تاثیرگذار خواهد بود و نتایج می‌تواند تاثیرات زیادی روی جابه‌جایی آلگری و زیدان داشته باشد. یک سوالی که اینجا مطرح این بوده که آیا زیدان در صورت عدم حضور یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا و رفتن رونالدو همچنان علاقه دارد روی نیمکت بیانکونری بنشیند. یا اگر زیدان توانست عنوان قهرمانی را از اتلتیکومادرید بگیرد، آیا حاضر به ترک نیمکت رئال خواهد شد؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس