کد خبر 1218870
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹
توضیحات رییس کمیته انضباطی در خصوص حواشی شهرآورد

رییس کمیته انضباطی در مورد دیدارهای جنجالی پرسپولیس برابر سپاهان و همچنین شهرآورد تهران توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش مشرق، ابوالفضل حسن‌زاده محمدی بامداد سه شنبه در گفت‌وگویی تلویزیونی در مورد اینکه چرا آرای کمیته انضباطی با تاخیر صادر می‌شود، اظهار داشت: مقررات انضباطی تکلیف را مشخص کرده است. یکبار باشگاه‌های فوتبال بندها را مطالعه داشته باشند. بعد از هر مسابقه گزارشی از ناظر بازی ارسال می‌شود و تهیه گزارش زمان بر است. 

وی افزود: مثلا باید گزارش اتفاقات کامل بازی پرسپولیس با سپاهان به صورت کامل ارسال می‌شد. ما ۲ نفر را تشخصی دادیم که باید حتما به کمیته انضباطی بیایند و ساعت ۱۵ خدمت مدیرعامل پرسپولیس و سپاهان هستیم تا داستان بازی با سپاهان که همیشه جنجالی بوده را جمعش کنیم.

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: ما باید حق دفاع به باشگاه ها دهیم. باشگاه‌ها معترض هستند که زمان کوتاه است.

رییس کمیته انضباطی تصریح کرد: هیچ پرونده‌ای کمتر از یک هفته به رای ختم نمی‌شود. از ابتدای لیگ ۲۹۴ شکایت مطرح شده که ۲۰۲ شکایت منجر به رای شده است.

وی گفت: دستور موقت این است که ما می‌توانیم به منظور اجرای عدالت محروم کنیم. ما برای چه کسی باید دستور موقت صادر می‌کردیم؟

بیشتر بخوانید:

مجیدی: وزیر که هیچ، نوه و نتیجه‌اش هم قهرمانی آسیا را نمی‌بینند

حسن‌زاده محمدی گفت: کریم باقری به نیروی کمیته انضباطی تبدیل شده و از او تشکر می‌کنیم. برخی کمک کردند تا داستان جمع شود چرا که اگر هوادار در ورزشگاه بود شاید اتفاق دیگری رخ می‌داد.

وی تاکید کرد: اگر خیلی حرکت خاصی بود دستور موقت صادر می‌کنیم و در غیر این صورت باید دفاعیه باشگاه بیاید.

وی با اشاره به زمان رسیدگی به اتفاقات دیدار پرسپولیس و استقلال گفت: دوشنبه قرار بود نشست شهرآورد برگزار شود که پرسپولیس تهران نبود و چهارشنبه هم استقلال بازی دارد. پنجشنبه در مورد اتفاقات شهرآورد جلسه برگزار خواهیم کرد.

حسن‌زاده محمدی گفت: کمیته‌ای در فدراسیون تشکیل شده تا همه مسابقات در هفته‌های پایانی لیگ زیر نظر گرفته شود.

وی در مورد برخی ادعاها که مطرح می‌شود، اضافه کرد: ما براساس حرف نمی‌توانیم تصمیم بگیریم اگر مستند باشد ما رسیدگی می‌کنیم. اگر مدارکی هست بیاورند ک ما هم استقبال می‌کنیم.

وی اضافه کرد: فوتبال ما روزهای خوبی ندارد. ما جام جهانی را در پیش داریم. خیلی از مسائل به خاطر دل هواداران انجام می‌شود. با هوادار رو راست صحبت کنیم. فضای مجازی جو فوتبال ما را متشنج می‌کند.

وی در مورد  اعتراض باشگاه استقلال که گفته بود چرا پیش از شهرآورد به خاطر اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان رای صادر نشد، گفت:  باشگاه استقلال که اعتراص داشت چرا اعضای نیمکت خودش وارد زمین شدند؟ کسی حق ندارد از بیرون وارد زمین شود. با هوادارانتان صادقانه تر صحبت کنید.

وی در مورد اتفاقات دیدار سایپا و یپکان تصریح کرد: شکایت مطرح شده اما هنوز به دست ما نرسیده است. نمونه مشابه این اتفاق در ایتالیا رخ داده است. اطلاعات را در اختیار همکاران قرار دادیم.

رییس کمیته انضباطی در مورد حضور هواداران در شهرآورد گفت:  برخی انتظارات فراقانونی دارند. من شاید به ورزشگاه بروم راهم ندهند اما حدود ۶۰۰ نفر در ورزشگاه بودند. باشگاه پرسپولیس به خاطر نقص قانون و پروتکل‌های بهداشتی هم به عنوان میزبان باید توضیح دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    4 1
    تکل دقیقه 95 ناشی از بی اعصابی بازیکنان استقلال بوده که می تونیم اونو به کل هواداران کیسه هم نسبت بدیم......
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    3 1
    وقتی که یک گل عقب هستی و دو تا موقعیت گل در عرض 45 دقیقه فقط تونستی ایجاد کنی، یعنی بی عرضه ای و بس........ پس جنبه باخت داشته باش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس