لاوروف

وزیر خارجه روسیه امروز با اعلام آمادگی مسکو برای برگزاری گفتگوهای مستقیم میان فلسطینیان و رژیم صهیونیستی اعلام کرد: حملات به مواضع غیرنظامیان فلسطینی غیرقابل قبول است.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرگی لاوروف وزیر خارجه روسیه امروز دوشنبه در سخنانی از آمادگی مسکو برای سازماندهی گفتگوهای مستقیم بین رژیم صهیونیستی و فلسطینیان خبر داد.

بر اساس اعلام اسپوتنیک، وزیر خارجه روسیه در این باره اعلام کرد: حملات به مواضع غیرنظامی در فلسطین غیرقابل قبول است. مسکو آماده کمک به برگزاری گفتگوهای مستقیم بین اسرائیل و فلسطین در روسیه است.

وی در این خصوص ادامه داد: اکنون همه چیز به مذاکره طرفین و حسن نیت آنها بستگی دارد. ما همه کارها را انجام خواهیم داد تا به آنها کمک کنیم توافقاتی برای آرام کردن برهه زمانی پرتنش و بسیار خطرناک درگیری و رسیدن به آرامش سریع را آغاز کنند.

سرگی لاوروف در ادامه افزود: برای شروع مذاکرات مستقیم، لازم است خشونت از همه طرف متوقف شود.

بیش از یک هفته از آغاز دور جدید تحولات در کرانه باختری و نوارغزه می‌گذرد و آنچه که در ابتدا ایستادگی فلسطینی‌های ساکن قدس در برابر تجاوز اشغالگران در محله «شیخ جراح» بود؛ اکنون نه تنها به دیگر شهرهای مستقر در اراضی اشغالی نظیر «لاد»، «عکا» و «حیفا» نیز کشیده شده؛ بلکه شاهد آن هستیم که در گوشه و کنار جهان، به ویژه قاره سبز نیز افکار عمومی از جنایات صهیونیست‌ها به تنگ آمده و خشم گروه‌های مختلف مردمی فوران کرده است.

گفتنی است که وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که شمار شهدای فلسطینی در حملات رژیم اشغالگر به ۲۰۰ نفر از جمله ۵۸ کودک و ۳۵ زن رسید. همچنین در این مدت ۱۳۰۰ فلسطینی زخمی شدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    1 0
    رژیم صهیونیستی باید اجازه ساخت فرودگاه را در غزه بدهد.
  • امیر IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    0 0
    فلسطینی ها حواسشون باشه این همون روسیه هست در بعضی از مواقع طرف اسرائیلی هارو گرفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس