کد خبر 1218529
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹

 سایت شما اولین برداشتی است که بسیاری از مشتریان احتمالی شما خواهند داشت. این چهره کسب و کار و یا تجارت شما خواهد بود و در بسیاری از شرایط ، بهترین ایجاد کننده لید یا سرنخ برای کسب و کار شماست. سایت شما عامل محرکی در انتخاب یا عدم انتخاب افراد برای تجارت با شما یا کار با رقیب شما خواهد بود.

به همین دلیل انتخاب یک شرکت طراحی سایت بسیار مهم است، شرکتی که به شما کمک می کند تا به مشتریان خود برسید،اهداف خود را تحقق بخشید و در نهایت به رشد کسب و کار شما کمک می کنند.

راهنمای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت


 

در این مقاله به چند ویژگی مهم شرکت طراحی سایت اشاره شده که به شما کمک می کند تا تشخیص دهید شرکت مورد نظر برای شما مناسب است یا نه.

  1. یک تیم بازاریابی باتجربه دارند

گاهی اوقات ، مردم نمی خواهند سایت آنها کسب و کار  آن ها را گسترش دهد اگر از آن دسته افرادی هستید که می خواهید سایت شما تجارت شما را توسعه دهد ، پس حتماً یک شرکت طراحی وب انتخاب کنید که تجربه بازاریابی آنلاین داشته باشد.
یک شرکت طراحی سایت بدون تیم بازاریابی مانند فراری بدون موتور است. بله ، ممکن است عالی به نظر برسد ، اما قرار نیست جایی برود و کاری انجام دهد. اینترنت پیشرفت کرده و برای عملکرد سایت شما نیاز به بازاریابی دیجیتال فعال دارد. شما به چیزی نیاز ندارید که فقط زیبا به نظر برسد، بلکه باید برای شما نتیجه داشته باشد.

2-از قالب های کپی شده آماده استفاده نمی کنند

طراحی سایت با پلتفورم های رایگان وردپرس یا جوملا و .. که به آنها قالب آماده هم گفته می شود ،یکی از روش های ساخت سایت می باشد که در آن به جای اینکه قالب سایت را از ابتدا طراحی و کد نویسی کنند،از قالب های آماده و اکثرا کپی استفاده و آن ها را شخصی سازی می کنند.
طراحی کردن این دست از سایت ها نه تخصص چندان بالایی را نیاز داشته و نه هزینه بالایی را به همراه خواهد داشت.
و هرکسی بدون نیاز به هیچ دانش تخصصی با کمی جستجو در اینترنت میتواند با استفاده از پلتفرم های رایگان وردپرس،جوملا،دروپال و ... برای خود سایت بسازد و نیازی به پرداخت هزینه ندارد.فقط کافیست تا آنها را به صورت رایگان دانلود نموده و سپس با تغییرات جزیی در ظاهر سایت خود را ایجاد کند.

سایت های بی کیفیت با CMS و شروع مشکلات

باید بدانید سایتی که با قالب کپی شده وردپرس یا جوملا ساخته می شود پس از مدتی با مشکلات امنیتی مواجه شده و حتی ممکن است این مشکلات به حدی برسد که دیگر قادر به استفاده از آن سایت نباشید.
شرکت طراحی سایت هوم وب همواره با مشتریان زیادی روبرو بوده که  در تجربه قبل از همکاری با این شرکت حداقل یک بار طراحی سایت با وردپرس انجام داده و به علت عدم کسب نتیجه یا از دست دادن سایت ، علاوه بر از دست دادن مشتریان،بازار کار و زمان ،مجبور به پرداخت هزینه مجدد برای طراحی سایت شده اند.

3-دارای نمونه کار هستند

بهترین راه برای دانستن انتظارات از یک شرکت طراحی وب یا آژانس بازاریابی چیست؟
پروژه های واقعی که روی آنها کار کرده اند را مشاهده کنید. شرکت هایی که فقط طراحی سایت انجام میدهند ،صرفا برای شما یک سایت طراحی میکنند بدون توجه به بازخورد و افزایش مشتری و فروش شما.

دیجیتال مارکتینگ

ولی شرکت هایی هستند که علاوه بر طراحی سایت، تخصص لازم در دیجیتال مارکتینگ دارند. از نظر شرکت طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ هوم وب داشتن یک سایت فقط "ابزاری" است ،برای رشد فروش یا دستیابی به اهداف خاص مانند بازگشت سرمایه ، افزایش بازدید و...

طراحی لوگو حرفه ای

هم چنین شرکت هوم وب افتخار دارد که در کنار خدمات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ با استفاده از جدیدترین متدهای روز دنیا به شما در زمینه طراحی لوگو حرفه ای نیز کمک نماید.

راهنمای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

4-سابقه اثبات شده دارند و به هیچ کجا نمی روند

اعتماد به یک شخص یا شرکت طراحی سایت شبانه روزی که احتمالاً یک سال دیگر فعالیت نخواهد کرد خطرناک است. هر ساله هزاران شرکت طراحی جدید وجود دارد که شروع به کار می کنند و به همان تعداد درهای خود را می بندند. یک ویژگی مهم شرکت طراحی وب ، ماندگاری آنها است. شما باید با شرکتی همکاری کنید که قصد دارد فعالیت طولانی مدت داشته باشد.

5-اهمیت تبدیل بازدید کننده به مشتری را می داند

یک شرکت طراحی سایت باید چیزهای بیش از نحوه ایجاد یک سایت زیبا را بداند. یک شرکت طراحی سایت حرفه ای شامل تیمی از متخصصان است که می دانند چگونه ترافیک سایت شما را به لید و مشتری تبدیل کنند.

6-در صنایع مختلف تجربه دارند

یک شرکت طراحی سایت که با صنایع متنوعی کار می کند به احتمال زیاد یک سایت منحصر به فرد ایجاد می کند که مخاطبان بیشتری و متنوع تری را به خود جلب کند.سایت شما نمی تواند مانند بقیه باشد. باید بالاتر از رقبا بایستد تا از آنها پیشی بگیرد.

7-ارزان نیستند

سایت شما یکی از مهمترین بخشهای تجارت شما است و اگر به درستی انجام شود ، درآمد کسب خواهید کرد. سایت شما حتی با بازگشت سرمایه زیاد ، ممکن است یکی از گران ترین قسمت های کسب و کار شما باشد.
بسیاری از مشاغل هنگام ساخت و مدیریت صحیح ، سایت خود را به عنوان بهترین کارمند خود می دانند که هرگز بیمار نمی شود و یک روز تعطیل نمی گذارد.

سرمایه گذاری برای کسب و کار

اگر سایتی می خواهید که به شکلی موثر بتواند تجارت شما را رشد دهد ، باید مایل باشید در مورد آن گفتگوی آزاد داشته باشید و در آن سرمایه گذاری کنید. یک سایت عالی سود بالایی را برای یک کسب و کار خود فراهم میکند.
حتی در صورتی که یک کسب و کار پررونق داشته باشید ، یک سایت بد منجر به جلوگیری از رشد تجارت، اتلاف بودجه بازاریابی و پشیمانی خریداران می شود.

8-اهداف را تعیین می کنند ، پیشرفت را اندازه گیری می کنند و همیشه در حال بهبود هستند

راهنمای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

بهترین شرکت های طراحی سایت با ایجاد و راه اندازی سایت متوقف نمی شوند . طراحان وب و آژانس های بازاریابی بزرگ اهداف تعیین می کنند ، پیشرفت آنها را اندازه می گیرند و به طور مداوم کار خود را بهبود می بخشند. در دنیای امروز ، لحظه توقف سایت شما لحظه ای است که کسب و کار خود را از دست می دهید و رقیب شما سود می کند.

ارائه خدمات سئو حرفه ای

یکی از مراحل مهم بعد از طراحی سایت سئو سایت می باشد.بهتر است شرکتی که طراحی سایت شما را انجام میدهد تخصص لازم در خدمات سئو هم داشته باشد.

شرکت طراحی سایت هوم وب به کمک سال ها حضور در عرصه طراحی و سئوی سایت های مختلف این افتخار را دارد که با بهترین و باکیفیت ترین روش های طراحی و خدمات سئو حرفه ای سایت را به شما مشتریان عزیز ارائه نموده و با تعهد و تخصص خود موجب بهبود جایگاه شما در نتایج گوگل و ارتقای سطح میزان درآمد و رتبه شما در میان مشتریان گردیده تا به این طریق شما بتوانید در کسب و کار خود با موفقیت به مراتب بیشتری روبرو گردید.برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://whomweb.com مراجعه فرمایید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس