کد خبر 1218453
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
کرونا در جهان/ مجموع فوتی‌های آمریکا به ۶۰۰۰۰۰ نفر رسید + جدول تغییرات

طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته با مرگ ۲۸۹ نفر در کشور آمریکا, مجموع تلفات کرونایی این کشور به ۶۰۰ هزار و ۱۴۷ نفر رسید.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۱۶۳ میلیون و ۷۲۱ هزار و ۵۳۰ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۳ میلیون و ۳۹۳ هزار و ۴۰۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۱۴۲ میلیون و ۱۸۸ هزار و ۵۵ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

بیشتر بخوانید:

شمار مبتلایان جهانی کرونا به بیش از ۱۶۳ میلیون نفر رسید

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۰ هزار و ۳۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۳ میلیون و ۷۱۵ هزار و ۹۵۱ نفر رسیده است؛ تاکنون ۶۰۰ هزار و ۱۴۷ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۲۸۱ هزار و ۳۸۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۴ میلیون و ۹۶۵ هزار و ۴۶۳ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تاکنون ۲۷۴ هزار و ۴۱۱ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۶۸ هزار و ۴۱۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۵ میلیون و ۶۲۷ هزار و ۴۷۵ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۴۳۵ هزار و ۸۲۳ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای فرانسه، ترکیه، روسیه، انگلیس و ایتالیا نیز به‌ ترتیب با ۵ میلیون و ۸۷۷ هزار و ۷۸۷, ۵ میلیون و ۱۱۷ هزار و ۳۷۴, ۴ میلیون و ۹۴۰ هزار و ۴۲۵, ۴ میلیون و ۴۵۰ هزار و ۷۷۷ و ۴ میلیون و ۱۵۹ هزار و ۱۲۲ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای اسپانیا با ۳ میلیون و ۶۰۴ هزار و ۷۹۹ مبتلا و آلمان نیز با ۳ میلیون و ۶۰۲ هزار و ۹۳۹ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، هند و برزیل به‌ترتیب با ۲۷ میلیون و ۱۳۶ هزار و ۲۰, ۲۱ میلیون و ۱۷۴ هزار و ۷۶, ۱۴ میلیون و ۹۷ هزار و ۲۸۷ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

کرونا , آمریکا ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    0 3
    در آمریکا تقریباً نزدیک ۱۵۰۰۰ هزار نفر هم بعد از تزریق واکسن به دیار باقی شتافتند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس