کد خبر 1218451
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
خلبان مستعفی رژیم صهیونیستی: ارتش اسرائیل یک سازمان تروریستی و فرماندهان آن جنایتکاران جنگی هستند

یک خلبان مستعفی رژیم صهیونیستی، ارتش این رژیم را یک سازمان تروریستی و حکومت آن را یک نظام نژادپرست دانست که منطقه را به سمت فاجعه می‌کشاند.

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه رای‌الیوم، «یوناتان شاپیرا» خلبان مستعفی نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش اسرائیل یک سازمان تروریستی است و فرماندهان آن جنایتکار جنگی هستند.

این افسر سابق اسرائیلی توضیح داد که در سال ۱۹۹۳ به ارتش رژیم اسرائیل پیوست و در سال ۲۰۰۳ در انتفاضه دوم فلسطین استعفا داد.

ببینید:

عکس/ حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه

این خلبان مستعفی ارتش رژیم صهیونیستی افزود که پس از پیوستن به ارتش اسرائیل نظر خود را تغییر داده و متوجه شد که بخشی از یک سازمان تروریستی شده است.

شاپیرا گفت که ارتش اسرائیل یک سازمان تروریستی بوده و فرماندهان آن جنایتکاران جنگی هستند و حکومت اسرائیل نیز یک حکومت یهودی نژاد پرست است که کل منطقه را به فاجعه می کشاند.

وی ادامه داد، من به این موضوع کاملا اعتقاد دارم و بسیاری نیز هستند که به آن اعتقاد دارند؛ اما همه نمی‌خواهند نظر خود را بگویند. این یک حقیقت است که من باید آن را بگویم.

این خلبان سابق ارتش رژیم صهیونیستی از همه جهانیان خواست تا از فلسطینی‌ها در برابر شرایط کنونی محافظت کنند؛ زیرا آنها به دلایل نژادپرستانه کشته می‌شوند و برای جلوگیری از بروز یک فاجعه بزرگ به حمایت زیادی نیاز دارند.

وی همچنین با انتقاد از رسانه ها و سیستم آموزشی رژیم صهیونیستی تاکید کرد که افراد در این سیستم شستشوی مغزی می شوند و نمی‌توانند حقیقت را ببینند؛ ضمن اینکه کودکان نیز در یک سیستم آموزش نظامی افراطی صهیونیستی آموزش می‌بینند.

یوناتان شاپیرا اظهار داشت که تحصیلات خود را برای پیوستن به ارتش اسرائیل برای حمایت از اسرائیلی‌ها ادامه داد؛ اما پس از خدمت در نیروی هوایی و پرتاب بمب روی غیرنظامیان متوجه شد که این عمل یک اقدام تروریستی است.

وی خاطر نشان کرد که چندین بار به دلیل مشارکت در اعتراضات فلسطینیان در کرانه باختری برای شکستن محاصره غزه و بیان اظهاراتی در حمایت از فلسطینیان دستگیر و زندانی شدم و روند شستشوی مغزی توسط رسانه ها وحکومت و ارتش اسرائیل بسیار زیاد است.

این افسر سابق اسرائیلی تصریح کرد، از هنگام استعفا از ارتش اسرائیل یک کمپین برای تشویق سایر پرسنل نظامی به استعفا آغاز کرده و از سال ۲۰۰۳ تاکنون ۲۷ خلبان از ارتش اسرائیل استفاده کردند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمد JP ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    28 1
    درود بر شرفت ۰۰۰۰۰
  • ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    22 1
    درود به شرفت
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    23 0
    مرگ برقوم صهیونیستی جهودی اسراییل
  • مجید IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    18 1
    بهترین کاری که این خلبان همون موقع میتونست انجام بده بمباران مقر فرماندهی خودصهیونیستهابود
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    16 0
    ایشون را باید بیارید ایران و ازشون استفاده کنید دقیقا شست و شوی مغزی که میگن درسته، توی فروم ها و سایت های به زبان انگلیسی، مردم اسراییل صحبت کرده انذ، در واقع فکر میکنن حق با اون هاست و تازه با این قدر کشتار در فلسطین، اونا (مردم اسراییل! مظلوم واقع شدن
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    20 0
    مرد آزاده
  • علیرضا IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    5 1
    درود به عزت و شرفت.... خداوند شمارو عاقبت بخیر بکنه انشاالله...
  • کاک نصیر IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 0
    سلام کاشکی دفتر ریاست جمهوری اسراییل را میزدید که این عالی میشد و خلاصه حیف فرصت داشتی و استفاده نکردید. ولی باز درود بر تو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس