کد خبر 1218303
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۷
سرمربی ماشین سازی: داور ۲ پنالتی ما را نگرفت

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: داور ۲ پنالتی ما را نگرفت در حالی که اگر این اتفاق رخ می‌داد می‌توانستیم در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان برنده بازی باشیم.

به گزارش مشرق، علیرضا اکبرپور یکشنبه شب پس از شکست مقابل میزبانش نفت مسجدسلیمان در نشست خبری بیان کرد: رفتن به مسجدسلیمان سخت است چرا که باید ۲ پرواز از تبریز انجام دهیم و نیمی از راه را هم باید با اتوبوس برویم اما با این وجود از بازیکنانم تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه در این دیدار از بازیکنان جوان و امیدمان استفاده کردیم افزود: در برخی زمان‌ بازی، هم تیم ما و هم تیم نفت خوب کار کرد. هر ۲ تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و جا دارد به آقای فکری و همکارانش تبریک بگویم.

وی افزود: از نیم فصل اول تنها چند بازیکن در تیم ما مانده‌اند و برای این دیدار هم دستمان روی نیمکت خالی بود. متاسفانه مربیان قبلی، به برخی بازیکنان رضایت نامه داده و از تیم جدا شدند از طرفی ما هم نمی‌توانستیم بازیکن جذب کنیم.

اکبرپور گفت: من از تیم ماشن سازی رشد کردم و به فوتبال کشور معرفی شدم به همین دلیل هدایت این تیم را برعهده گرفتم تا به این تیم کمک کنم.

وی افزود: خیلی ها به من گفتند که ماندن ماشین سازی در لیگ برتر سخت است اما به این تیم دینی دارم. این تیم قدیمی ترین تیم شمال غرب کشور است و یکی از بهترین تیم های شهرستانی است.

دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و ماشین سازی عصر روز یکشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان با نتیجه یک بر صفر نفت به پایان رسید.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس