کد خبر 1218264
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸
انفجار

بخشدار فشافویه گفت: تعداد فوتی‌های حادثه انفجار در کارخانه آلومینیوم‌سازی به ۴ نفر رسید.

به گزارش مشرق، کریم رئوف در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور به‌موقع آتش‌نشانی و اورژانس در محل حادثه اظهار داشت: ساعت ۱۶ و ۱۹ دقیقه عصر امروز حادثه انفجار در محل کارخانه ذوب آلومینیوم واقع در شهرک آلومینیوم کاران بخش فشافویه شهرستان ری اتفاق افتاد.

وی افزود: در ابتدای ورود عوامل امداد و نجات به محل حادثه مشخص شد که ۲ نفر از کارگران جان باختند و ۴ نفر مصدوم شدند لذا ۲ نفر از مصدومان از طریق اورژانس هوایی به مراکز درمانی منتقل و ۲ نفر نیز سرپایی درمان شدند.

بخشدار فشافویه در ادامه بیان کرد: ۲ مصدومی که به بیمارستان منتقل شده بودند به علت شدت جراحات جان باختند و تعداد فوتی‌های این حادثه در حال حاضر به ۴ نفر رسیده است.

رئوف در پایان خاطرنشان کرد: در این حادثه با حضور به‌موقع عوامل آتش‌نشانی شهرک صنعتی شمس‌آباد، اورژانس، نیروی انتظامی، اداره گاز، عوامل بخشداری فشافویه و حراست شهرک صنعتی شمس‌آباد اقدامات لازم برای جلوگیری از بروز گسترش حریق به عمل آمد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمدجواد IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    8 2
    کارگرای بیچاره راحت شدن ازین جهنم اقتصادی
  • منتقد IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    4 0
    کارگر بیچاره باید چوب ایمنی نداشته محیط کار را بخورد ای بشکند گردن کار فرما یی که فقط منافع ایمنی جهنم.
  • IR ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    4 1
    اداره استانداردبایستی کارخانجات راازنظرایمنی وآتشنشانی ووسایل آتش زاووسایل اطفاحریق وازنظرسطح ایمنی بازدیدکندودایم تذکربدهد...طوری برنامه ریزی شودکه مخازن نفتی وبنزینی رادراماکن مسکنی دورنگه داردوحاشیه کارخانجات وپالایشگاههاوانبارنفت هادورازاماکن مسکونی باشد
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    1 0
    خدا رحمتشان کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس