کد خبر 1218224
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
مجلس

عضو هیأت رئیسه مجلس از برگزاری هرگونه انتخابات به صورت الکترونیکی در صحن خبر داد و گفت:‌ این موضوع شامل انتخابات رئیس وهیأت رئیسه مجلس نیز خواهد شد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز هیأت رئیسه مجلس گفت: با تصمیم امروز هیأت رئیسه مجلس ۵ هفته متوالی جلسه علنی خواهد داشت و آخرین جلسه مجلس در روز ۱۹ خرداد خواهد بود.

وی افزود: طبق روال معمول مجلس سه هفته جلسه علنی دارد و نمایندگان یک هفته پس از آن برای سرکشی به حوزه‌های انتخابی خود می‌روند.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: احتمالاً از هفته آینده امکان حضور خبرنگاران در راهروهای مجلس فراهم شود البته این مسأله مشروط به عادی‌تر شدن شرایط کرونایی است و هر زمان که شرایط به اندازه‌آی مساعد باشد که نمایندگان همه در صحن مجلس حاضر باشند امکان حضور خبرنگاران در مجلس نیز فراهم خواهد شد.

سلیمی خاطرنشان کرد: به خاطر شرایط خاص کرونایی رأی‌گیری‌ها با ورقه انجام نمی‌شود و هرگونه انتخابات در صحن به صورت الکترونیکی خواهد بود و حتی این مسأله شامل انتخابات رئیس و هیأت رئیسه مجلس نیز می‌شود.

وی افزود: سفرهای کاری و نظارتی رئیس مجلس از هفته آینده ادامه پیدا خواهد کرد و سفر به پردیس و ایلام در اولویت کاری رئیس مجلس برای انجام وظایف نظارتی خود خواهد بود.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: علاوه بر این با رأی مثبت هیأت رئیسه با جابه‌جایی آقای محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی‌شهر از کمیسیون کشاورزی به کمیسیون قضایی مجلس موافقت شد.

سلیمی خاطرنشان کرد: همچنین رئیس مجلس گروه‌ها و هیأت‌هایی را مأمور رسیدگی به مشکلات مردم  کرد و بنا شد این هیأت‌ها به مشکلات تجمع‌کنندگان مقابل مجلس و همچنین مردمی که به مجلس برای رفع مشکلات‌شان مراجعه دارند رسیدگی و مشکلات آنها را مورد بررسی و پیگیری قرار دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس