کد خبر 1218154
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
دستگیری نمایه بازداشت نمایه

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی، عاملان گروگان‌گیری و اخاذی میلیاردی از پزشک کنگانی دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ رهام رضایی، عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در فروردین‌ماه سال جاری فردی با مراجعه به پلیس آگاهی یک فقره آدم‌ربایی و اخاذی را گزارش کرد.

بیشتر بخوانید:

دستگیری مامور قلابی و کشف یک فقره کارت شناسایی جعلی

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان بیان کرد: شاکی که خود را پزشک معرفی کرد گفت اسفندماه سال گذشته در منزل خود حضور داشته که با مراجعه چند نفر به درب منزلش او را گروگان گرفتند و پس از انتقال به خانه باغی در شهرستان بوشهر، با تهدید مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از وی مطالبه و پس از اخذ وجه او را رها می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اظهارات فرد ربوده شده و سرنخ‌های موجود و انجام اقدامات اطلاعاتی طراح اصلی این نقشه آدم‌ربایی و دیگر همدستان وی شناسایی شدند.

رضایی گفت: چند تیم عملیاتی از مأموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی و اخذ نیابت قضائی، به شهرستان‌های شیراز، ایلام و شهرری عزیمت و در ۳ عملیات هم‌زمان تمامی اعضای باند گروگان‌گیر که ۴ نفر (۲ خانم و ۲ آقا) بودند، بعد از ۲ هفته اعلام شکایت شاکی در مخفیگاهشان دستگیر و به پلیس آگاهی کنگان منتقل کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه یکی از متهمان دارای ۶ فقره سابقه محکومیت سرقت، نزاع و درگیری بوده است توضیح داد: متهمان در بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف و انگیزه خود را مشکلات مالی عنوان کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با اشاره به اینکه تمامی عاملان گروگان‌گیر پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضای قرار گرفتند، تأکید کرد: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت شهروندان برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    0 0
    درود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس