کد خبر 1217821
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۶
مصدومیت «رابرت دنیرو» سر فیلم اسکورسیزی - کراپ‌شده

«رابرت دنیرو» هنرپیشه مشهور هالیوودی خارج از زمان فیلمبرداری در صحنه ساخت پروژه سینمایی «قاتلان ماه کامل» از «مارتین اسکورسیزی» از ناحیه پا مصدوم و به نیویورک اعزام شد.

به گزارش مشرق به نقل از ورایتی، «رابرت دنیرو» هنرپیشه مشهور هالیوودی خارج از زمان فیلمبرداری در صحنه ساخت پروژه سینمایی «قاتلان ماه کامل» از «مارتین اسکورسیزی» از ناحیه پا مصدوم و به نیویورک اعزام شد.

مصدومیت «رابرت دنیرو» سر فیلم اسکورسیزی +عکس

رابرت دنیرو هنگام فیلمبرداری «قاتلان ماه کامل» ساخته مارتین اسکورسیزی که در آن در کنار لئوناردو دی کاپریو بازی می کند، پس از آسیب دیدگی پای خود در اوکلاهوما در حال بازگشت به نیویورک است. ورایتی تأیید کرد که وی زخمی شده، اما مشخص نیست که این آسیب دیدگی چقدر جدی است. به گفته یک منبع، آسیب دیدگی در زمان خارج از فیلمبرداری رخ داده است.

مصدومیت «رابرت دنیرو» سر فیلم اسکورسیزی +عکس

تولید این پروژه سینمایی به توسط استودیو «اپل اوریجینال فیلمز» در اوزج کانتی اوکلاهوما در جریان است. «TMZ» گزارش داد که دنیرو روز پنجشنبه به نیویورک بازگشت و روز جمعه به پزشک مراجعه خواهد کرد.

بنابر اعلام «تی ام زی» دنیرو برنامه ریزی کرده بود تا چند هفته تولید را متوقف کند و مشخص نیست که آیا او بعدا از این مدت به مجموعه برمی گردد یا خیر.

مصدومیت «رابرت دنیرو» سر فیلم اسکورسیزی +عکس

این فیلم بر اساس کتاب غیر داستانی پرفروشِ «دیوید گرن» ساخته می شود و داستانش در مورد دفتر تحقیق تازه تاسیسی است که سعی در حل معمای قتل های زنجیره ای اعضای انجمن اوزِج دارد. این دفتر تازه تاسیس همان تولد «اف بی آی» است که به شکل گیری و گسترش این نهاد می انجامد. در این پروژه علاوه بر رابرت دنیرو و لئوناردو دی کاپریو، جسی پلمونز، تانتو کاردینال، پت هیلی و لیلی گلادستون نیز بازی می کنند.

مصدومیت «رابرت دنیرو» سر فیلم اسکورسیزی +عکس

«Tulsa World» این هفته گزارش داد که خیابانهای فِرفکس اوکلاهوما خاک آلوده شده تا جلوه ای از سال ۱۹۱۹ به آن بدهد، در حالی که اتومبیل های عتیقه وارد آن شده اند و رابرت دنیرو در یکی از عکس های این پروژه سینمایی با کت و شلوار راه راه سوزنی با یک کلاه مردانه دهه ۱۹۲۰ میلادی دیده می شود.

مصدومیت «رابرت دنیرو» سر فیلم اسکورسیزی +عکس

لازم به ذکر است که مارتین اسکورسیزی این فیلم را با بودجه کلان ۲۰۰ میلیون دلاری می سازد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس