انتخابات

«غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی» نماینده حامی دولت در مجلس دهم: مردم کف خیابان در بین همه کاندیداها از لاریجانی حمایت خواهند کرد.

سرویس سیاست مشرق - سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ هم‌زمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد. در ستون  «صندوقچه انتخابات» به بررسی روزانه اخبار و حواشی انتخاباتی و رصد رسانه‌های داخلی و بررسی رسانه‌های معاند می‌پردازیم.

********

جیغ بنفش بی بی سی و منافقین از ثبت نام رئیسی

به فاصله کوتاهی پس از ثبت نام حجت الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» در انتخابات ریاست جمهوری، رسانه های معاند و از جمله بی بی سی فارسی و سایت گروهک تروریستی منافقین، هجمه علیه این کاندیدای انتخابات را آغاز کردند.

در همین رابطه بی بی سی فارسی در مطلبی با عنوان «انتخابات ۱۴۰۰؛ ابراهیم رئیسی از 'هیات مرگ' تا 'هیات دولت'؟» نوشت: «رد پای ابرهیم رئیسی در یکی از "مخوف‌ترین" برهه‌های تاریخی عمر جمهوری اسلامی به چشم می‌خورد. او یکی از چهار عضو کمیته موسوم به "هیات مرگ" در اعدام‌های سال۱۳۶۷ است که آیت‌الله منتظری قائم مقام وقت رهبری عملکردش را "جنایت" خواند».

عصبانیت بی‌بی‌سی و منافقین از ثبت‌نام رئیسی/ لاریجانی آشنا به «تعامل با جهان» است

رسانه ملکه انگلیس در ادامه نوشت: «قاعده انتخابات این است که رقیب اصلی آقای رئیسی می‌بایستی از جناح مقابل یعنی اصلاح‌طلبان باشد که تردیدهای جدی در تائید صلاحیت نامزدهای اصلی آن وجود دارد...در چنین شرایطی احتمال می‌رود انتخابات خردادماه بیشتر یک رقابت درون‌گروهی میان اصولگرایان و اصولگرایان میانه‌رو مثل علی لاریحانی باشد».

یک سوال؛ چرا پس از ثبت نام آقای رئیسی، جیغ بنفش بی بی سی فارسی و رسانه منافقین بلند شده است!؟ چرا رسانه هایی که پای ثابت حمایت از تحریم و جنایت علیه مردم ایران هستند، از آمدن رئیسی سراسیمه شده اند!؟

عصبانیت بی‌بی‌سی و منافقین از ثبت‌نام رئیسی/ لاریجانی آشنا به «تعامل با جهان» است

لاریجانی آشنا به «تعامل با جهان» است

«محمد مهاجری» فعال سیاسی اصلاح طلب در مصاحبه با سایت جماران گفت: «حضور آقای لاریجانی می تواند رقم مشارکت را به خصوص در کلانشهرها افزایش دهد. در موضوع مربوط به سیاست خارجی، آقای لاریجانی معتقد به سیاستی است که منتهی به گریز از تعامل با جهان نمی شود.  او خودش مسئول قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین است و بایسته ها و چشم اندازهای سیاست فعال خارجی را خوب می داند. این مساله در مقایسه با آقای رئیسی و برخی اصولگرایان تندرو مزیتی مثبت است».

مهاجری در ادامه گفت: «آقای لاریجانی همیشه ارتباطی محکم با بخش های مختلف حاکمیت داشته است. هم با مراجع عظام، هم با رهبری و هم با احزاب و گروه های سیاسی متعدد و حتی گروه های سیاسی تندرو ولو به صورت کمرنگ ارتباط دارد. ایشان همچنین با سپاه و قوه قضاییه ارتباط خوبی دارد و این موضوع می تواند از او رئیس جمهور موفق تر و کارآمدتر بسازد».

عصبانیت بی‌بی‌سی و منافقین از ثبت‌نام رئیسی/ لاریجانی آشنا به «تعامل با جهان» است

«غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی» نماینده حامی دولت در مجلس دهم نیز در مصاحبه با پایگاه خبری اعتمادآنلاین گفت: «کسی که برای اقتصاد کشور برنامه داشته باشد به او رأی می دهند. ما معتقدیم که  لاریجانی یک نامزد با برنامه و کاملی برای ریاست جمهوری است بنابراین مردم کف خیابان در بین همه کاندیداها از لاریجانی حمایت خواهند کرد».

مردم عملکرد مجموعه دولت را به پای جهانگیری می‌نویسند

علی صوفی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: «آقای جهانگیری نقاط ضعف و قدرتی دارد. به هر حال او هشت سال معاون اول دولت بوده است، در گذشته هم وزیر و نماینده مجلس بوده است و کارنامه‌ای کاملی دارد. اما نقطه ضعفش منسوب بودن به دولت روحانی است».

عصبانیت بی‌بی‌سی و منافقین از ثبت‌نام رئیسی/ لاریجانی آشنا به «تعامل با جهان» است

صوفی در ادامه گفت: «جهانگیری نتوانست کار کند و مردم به هر حال عملکرد مجموعه دولت را به پای او هم می‌نویسند...کار کنونی آقای جهانگیری بسیار سخت است و در واقع رأی‌گرفتن از مردم برای او دشوار است».

وی افزود: «معلوم نیست اصلاح‌طلبان بر او اجماع کنند یا نه اما اگر قرار باشد اجماعی شود باید بعد از مشخص‌شدن نتیجه بررسی صلاحیت‌ها باشد زیرا ممکن است جهانگیری ردصلاحیت شود. به فرض اگر تأییدصلاحیت شد در آن صورت اصلاح‌طلبان به نظرسنجی‌ها رجوع می‌کنند و اگر دیدند میزان اقبال به آقای جهانگیری از دیگران بیشتر است، بر او اجماع می‌کنند».

عصبانیت بی‌بی‌سی و منافقین از ثبت‌نام رئیسی/ لاریجانی آشنا به «تعامل با جهان» است

هدف جلیلی از کاندیداتوری کمک به رئیسی است

سیدحسین نقوی حسینی نماینده سابق مجلس گفت: «آقای جلیلی شخصیتی انقلابی و با برنامه است که شرایط لازم را برای ریاست جمهوری دارد اما هدفش از کاندیداتوری کمک به آقای رئیسی است».

نقوی حسینی افزود: «تا اینجای کار دو طرف میز انتخابات در حال تکمیل شدن است، در طرف جناح اعتدال و اصلاحات آقایان لاریجانی، جهانگیری، پزشکیان و مهرعلیزاده قرار دارند و در این طرف نیز آقایان رئیسی، جلیلی، رضایی و یک نامزد دیگر خواهند نشست».

عصبانیت بی‌بی‌سی و منافقین از ثبت‌نام رئیسی/ لاریجانی آشنا به «تعامل با جهان» است

وی درباره انصراف سعید جلیلی به نفع سیدابراهیم رئیسی بیان کرد: «این مسئله به نوع همکاری و توافق با آقای رئیسی بستگی دارد. یعنی ممکن است آقای جلیلی در مرحله ای تشخیص دهد اگر انصراف دهد به نفع آقای رئیسی است یا خیر برعکس یعنی تا آخر با ماندنش به آقای رئیسی کمک کند».

۹۰ درصد داوطلبان انتخابات شوراها در شهر تهران تایید صلاحیت شدند

احمد نادری، رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان تهران در جمع خبرنگاران با اعلام آمار آخرین وضعیت بررسی صلاحیت های داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراها در شهر تهران گفت: «در مرحله دوم بررسی صلاحیت داوطلبان در شهر تهران، ۹۰درصد افراد تایید صلاحیت شده و امکان ورود به عرصه رقابت برای شورای شهر تهران خواهند داشت».

عصبانیت بی‌بی‌سی و منافقین از ثبت‌نام رئیسی/ لاریجانی آشنا به «تعامل با جهان» است

نادری افزود: «با توجه به حساسیت حداکثری که نسبت به حقوق کلیه داوطلبان در قانون انتخابات لحاظ شده است، فرصت دیگر برای کلیه داوطلبانی که طی دو مرحله قبلی صلاحیت آنها تایید نشده است وجود دارد تا با مراجعه به فرمانداری نسبت به اعلام شکایت مجدد و درخواست بازنگری در پرونده خود را ثبت کنند».

ما ظرفیت های بسیاری زیادی به جز فروش نفت داریم

رستم قاسمی، وزیر اسبق نفت و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در کلاب هاوس سایت خبرآنلاین گفت: « ما کشور ثروتمندی در دنیا هستیم و نباید با چنین شرایطی مواجه شویم، راه عبور از این ایستگاه فعال کردن ظرفیت داخلی و باور به توان داخلی است. ما ظرفیت های بسیاری زیادی به جز فروش نفت داریم».

عصبانیت بی‌بی‌سی و منافقین از ثبت‌نام رئیسی/ لاریجانی آشنا به «تعامل با جهان» است

قاسمی افزود: «من به کشورهای زیادی سفر کردم و می توانم بگویم زیرساخت و سخت افزار بخش صنعتی ایران در کشورهای کمی وجود دارد و نباید به این شرایط می رسیدیم. تحریم ها بالاخره یک جنگ اقتصادی هستند و جنگ اقتصادی وارد همه خانه های ایرانیان شده است. برای مقابله با این جنگ باید لباس رزم جنگ اقتصادی را پوشید».

فعلا مشخص نیست عارف از چه کسی حمایت می‌کند

علیرضا خامسیان مسئول رسانه‌ای محمدرضا عارف، در گفتگو با اتاق سیاست در ایران در کلاب‌هاوس گفت: «روش و منش آقای عارف به اینگونه است که وارد عرصه نمی‌شود تا انشقاق را بیشتر کند. تحلیل ایشان این بود که شرایط برای نقش آفرینی ایشان فراهم نیست؛ در چند روز اخیر هم که خبر کاندیداتوری ایشان قوت گرفت، برخی با ایشان تماس گرفتند و خواستار کاندیداتوری شدند اما ایشان تصمیم گرفت وارد عرصه نشود».

عصبانیت بی‌بی‌سی و منافقین از ثبت‌نام رئیسی/ لاریجانی آشنا به «تعامل با جهان» است

وی درباره حمایت آقای عارف از یک کاندیدای دیگر، اظهار داشت: «آقای عارف فعلا مشخص نیست از چه کسی حمایت می‌کنند و مسیر همراهی با مردم را ادامه می‌دهند اما این به معنای بی تاثیری بر انتخابات یا قهر با صندوق رای نیست و باید ببینیم در هفته‌های آینده چه اتفاقی می‌افتد».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 86
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 14
  • NL ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    26 38
    باور نکردنی بود همه دست به دست هم بدن علیه لایق حقیقی جایگاه سعید محمد
    • IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      15 27
      دولت جوان حزب اللهی که اتو کشیده نباشه با اون چیزی که رهبری گفتن یعنی سعید محمد حالا شما دوس دارین جور دیگه ای تعبیرش کنین بکین. تازه دارم معنی حرف حاج قاسم که گفت رهبری تنهاست رو درک میکنم! پخش که میکنی نه؟
    • نادری IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      35 3
      دشمن هرجا رو کوبید جبهه خودی ست
    • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      19 2
      دوستان انقلابی متوجه باشند که به نظرسنجی های تلفنی و پیامکی و فضای مجازی پاسخ ندهند، زیرا اکثر این نظر سنجی ها از سوی دشمنان و یا ضدانقلاب و یا اصلاح طلبان هست و هدف شان این است که با به دست آوردن نام شخصیت محبوب انقلابی مورد حمایت مردم، با ترفندهای گوناگون به تخریب شخصیت وی بپردازند از جمله با شایعه سازی و دروغ بافی و تهمت زنی و یا با دادن آمارهای مغشوش و غلط طرفداران وی را از پیروز شدنش ناامید سازند و روحیه مخالفینش را تقویت ببخشند تا بتوانند رأی دهندگان خاکستری را به سمت نامزد دلخواه شان سوق دهند! بنابراین ما می توانیم با پاسخ ندادن به این نوع نظرسنجی ها دشمنان مان را در برزخ بی اطلاعی قرار دهیم تا در برنامه ریزی توطئه آمیزشان ناموفق باشند!
    • قمی IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      25 2
      آقای محمد مهاجری! آیا لاریجانی از پس خاطرات و نگاه شدیدا منفی مردم بخاطر بی خاصیت کردن مجلس .. برمی آید؟ ظاهرا هرگز
    • دکتر افسانه یوسفی IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      10 1
      رهبری که دولت جوان انقلابی را تعریف کردند
    • سید IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      3 1
      دولت جوان حزب الهی تازه نفس اتو کشیده نباشه،فقط به سعید محمد می خوره!!! حالا کارنامه و برنامه جای خود :) لطفا بدون ملاحظه فکر کنید
    • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      3 1
      رای من سعید محمد اقای رییسی برای قوه قضاییه خیلی خوبه تا ظریف و برجامی ها رو محاکمه کنه
  • IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    9 12
    آنها همین دو قطبی را می خواستند تا لاریجانی را رییس جمهور کنند. رییسی هم مرد دو قطبی نیست. مهم نیست که این حرفها را دشمنی تصور کنید. مهم دیدن قیافه شما فردای انتخابات است.
    • IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      22 8
      با اختلاف سید رییسی رییس جمهور خواهد بود. فکر نکن الان ۹۶ هست.یه نگاهی به تابلو صرافی ها و بعد نتیجه نظر سنجی ها بنداز تا به محبوبیت بیش از حد اشرافیت خانوادگی پی ببری!
    • DE ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      9 3
      من رئیسی رو خیلی دوست دارم واسه همین دلم نمی‌خواهد چهار سال دیگه ممنوع تصویر بشه
    • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      4 1
      اصلا بیایید به رستم قاسمی رای بدیم ، سعودی ها خودشون را خیس میکنند .
    • DE ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      1 6
      DE7 من رئیسی رو خیلی دوست دارم واسه همین دلم نمی‌خواهد چهار سال دیگه ممنوع تصویر بشه/ من هم شما رو دوست میباشم واسه همین دلم نمیخواد ۴ روز دیگه مهدورالدم بشی گوگولی. رفتی مهد کودک با بچه ها اینطوری حرف بزن نه در سایت ارزشی مشرق .کامنت تو توهین به شعور مردم است.
  • CA ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    8 63
    بهترین تحلیل از انتخابات این است: مشارکت زیر پنجاه درصد و پیروزی علی لاریجانی، والسلام
    • IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      22 3
      خواهشا شما دیگه تحلیل نکن سنگین تری
    • محمود رضا IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      10 1
      لاریجانی همون حسن روحانی با کت و شلوار هست
    • مهدی IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      6 0
      همین بی بصیرتی که مردم را بدبخت کرده. فوری همه بدیهای روحانی یادتون رفت که دم از لاریجانی روحانی دوم می‌زنید.؟!
    • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      4 0
      که بعدایشون بیادکجاروتخریب کنه؟دیگه جایی نمونده.تخریبچی که نمیخوایم بعد۸سال تخریب ایندفعه آبادگرمیخوایم.
  • TR ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    19 38
    بي بي سي كه از خودتونه
    • IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      12 2
      کرایه ها رو چرا گرون کردید؟
    • IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      21 7
      ۲:۵۴ بله بی بی سی تابع قوانین جمهوری اسلامیست و تحت امر اهبری فعالیت می نماید. شماها دیگه رسما رد دادین:/
    • IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      12 2
      تو ترکیه راننده تاکسی هستی:)
    • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      2 1
      اشتباه مثبت دادم
  • IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    34 14
    --درود خداوند برسیدابراهیم ریسی" بت شکن زمان..خدایا تورا به جدش قسم روسفیدمون بفرما ..مرگ بردشمنان ازبی بی سی وگروهک کثیف،مخوف وتروریستی منافقین لجن..تا تمام دشمنان ایران به کوری چشم دشمنان ایشاالله که ایت الله ریسی ریاست جمهور آینده است..
  • IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    36 5
    اگر دوباره اصلاح طلبها بیان، دیوونه میشم. خسته شدم بسکه کارمون به هر جا افتاد، زد و بندها سد راهمون شد و فقط باید سفارش شده باشی تا کارت راه بیفته. یه مجوز ساده میخواستم واسه کسب و کارم حالا بعد از یک سال بیشتر تلاش و امید، که همه سرمایه ام تمام شده، باید برای فروش تولیداتم به دستفروشی رو بیارم. اونم یه زن تو محیط خیابون... بعضی از آقایون مزاحم یک خانم دستفروش میشن.یک روز امتحان کردم و برایم خیلی سخت بود. نزدیک دو سال پیش به رهبری نامه نوشتم و میدونم ایشون چقدر سفارش میکنن به مسئولان برای رفع موانع تولید، ولی بیشتر به کارخانه‌ها و تولیدی های عظیم توجه شد. همه این تولیدی ها و کارخانه‌ها هم روزی یه کسب و کار کوچک بودند، اما در دولت فعلی همه تلاش‌ها، مثل تلاش من در نطفه خفه شد. من خیلی راهها رو رفتم. جا نمی‌زنم و یک روز صدامو به گوش همه می‌رسونم. آقای رئیسی میاد و پایان اشرافی گری و رابطه بازی ها رو میبینیم انشاءالله. مشرق اگه پیامم رو تائید نکنی خیلی نامردی. هر کس نمی‌خواد آقای رئیسی بیاد، دوست داره مردم ایران در سختی و مشکلات باشن
  • شیدا IR ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    32 5
    با سلام یکی از بزرگان انقلاب گفته بودند« ببینید کجا و چه کسی باعث عصبانیت دشمنان می شود» بدانید که آنجا و آنکس به نفع ومنفعت شما و نظام است
    • IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      6 28
      برجام باعث عصبانیت دشمن صهیونیستی و آمریکاست
    • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      8 0
      خیر به نفع اون هاست بالفرض به نفع باشه مذاکره هم خوب مذاکره کننده نیز باید خوب باشه تا دشمنان به راحتی به کشور ضرر نزنند دیدید چه قدر راحت سود گرفتند بعد هم تف کردند در برجام و خلاص مذاکره کنند گان ما در برجام باید شرایط سختی برای طرف مقابل می ذاشتند که گذاشته نشد. پس برجام به نفع ما نبود به نفع اونا بود که گرفتند امتیاز و دادند چی تف و بی آبرویی و دستی در پوست گردو به ما
    • علی IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      0 0
      فعلاایران عزیزمان شده دیوانه خانه کحایندمردان میدان آخرچراازسیاست مداران اقتصاددانانن مگرازاین هاکم داریم ازآنهااستفاده نمی شود.دیگرایران شده دیوانه خانه برای هرانتخاباتی وهربیسوادی دیگربعدازچهل سال برایش حاافتاده بایدچه کارکندوبه رای بدهدیانده بس است دیگروهزاران حرف وحدیث..
    • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      2 0
      این افو بی آبرویی حقمون بود وقتی برای برجام ندیده جیغو کفو هورا سر دادیم. فقط بند۳۷برجام ازماایرانیاآدمهای بله قربانگوساخت بعدازانقلاب بزرگی که کرده بودیم.امام خمینی،شهداوآیندگان شرمساریم
  • IR ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    28 3
    لاریجانی آشنا به تحمیل خسارت های محض مثل برجام در ۲۰ دقیقه است
    • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      10 0
      دقیقا همینطوره
  • IR ۰۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    31 8
    حداقل اینبار بی بی سی کاملاً راه را روشن کرد، ممنون. رأی ما فقط (( سید ابراهیم رئیسی ))
    • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      1 1
      کاملا موافقم
  • IR ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    23 4
    دشمنان استقلال و رفا مردم ایران! از ثبت نام آقای رئیسی عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید!
  • IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    11 1
    کاش مردم بدونن اونی که دشمن میزنه،خودیه.کاش بتونن خودشون و فکر و اراده شونو از چنگال منوتو و bbc و....آزاد کنن و با دید باز و منطقی رای بدن به کسی که واقعا دلسوز مردمه
  • IR ۰۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    15 1
    هیات مرگ، هیأت حاکمه جهود انگلیسی بود که قحطی مصنوعی بزرگ در ایران و بنگلادش ایجاد کرد و فقط یازده میلیون نفر را در ایران کشت.
  • SE ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    5 0
    خودش کف روی آبه
  • IR ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    12 2
    شما یه اصلاح طلب نشون بده که از رفاقت باشما غربی های دروغگو خیری دیده باشه والان آبروی حضور برای کاندیداشدن رو داشته باشه
  • SE ۰۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    12 3
    فا..... بی بی پتیاره دست به قلم شدند. مرگ اصحالات مرگ عوامل بی بی سی است
  • SE ۰۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    6 0
    هر سه با هم روی آب بخندین
  • عبدالله IR ۰۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    5 14
    دشمنان عصبانی باشید وازاین عصبانیت بمیرید. لاریجانی آشنا با تعامل با غرب است.
    • SE ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      4 0
      راست میگی لاریجانی وقتی دبیر شورای امنیت ملی بود آمده بود اروپا خاویر سولانا ببینه و از بس عشق تعامل غرب را داشت که خواست شیرجه بزنه بره بغل عمو خاویر ولی با یک جاخالی حالی داش علی کرد که تعاملت زیادی شیرن میزنه
  • ایرانی واداده بیکار IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    6 13
    این که چه کسی از کاندید شدن آقای رییسی خوشحال یا ناراحت هست من کاری ندارم . اما یک سوال من از آقای رییسی که مدعی است که آمده با فساد مبارزه کند دارم .که در این چهل سال و اندی که در راس قوه قضائیه حضور داشتی یا به عنوان نفر دوم و سوم این نهاد بودی ؛چرا با فساد گسترده در کشور مبارزه نکردی ؟؟؟یا وقتی که زالوئی مثل طبری به جان و مال مردم ایران افتاده بود چرا به مبارزه بر نخواستی ؟؟؟
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      0 0
      اگه رییسی با طبری مبارزه نکرد پس همه ی من بود طبری رو انداخت زندان؟ مبارزه با فساد باید ریشه ای باشه و بدون همکاری دولت امکان پذیر نیست
  • مهدی IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    27 5
    لاریجانی روحانی دوم است.!
    • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      15 0
      لاریجانی و جهانگیری در پی تشکیل دولت سوم روحانی هستند
  • US ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    10 1
    من شخصا نمی دونستم روحانی یک چیزی فراتر از اصلاح طلب دو آتیشه هست و کمر به نابودی انقلاب و حتی ایران خواهد بست امروز دقیقا لاریجانی گام به گام پا جای پای روحانی می گذاره. لاریجانی مهره خاموش و بسیار کلیدی اصلاح طلبها بوده و ما نمی دونستیم. وای به حال این کشور که ۴۰ ساله دوست و دشمن خودمان را نشناختیم. ای اف به روی تو لاریجانی. اف بر تو.
  • کیا IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    2 9
    اگرچه به نظرم تاکنون کسی در حد و اندازه حکومت اسلامی وجود ندارد ولی اگر احمدی‌نژاد تایید گردد صدرصد منتخب خواهد شد اگر چه کشور به انحراف خواهد کشید....
    • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      6 0
      تو اینقدر باهوشی، یه وقت چشم نخوری :)
    • آشنای ناآشنا IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      2 2
      100درصد،احمدی نژاد تاییدشه،همه بایدغلاف کنن
  • GB ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    1 10
    رئیسی رییس جمهور. جلیلی امور خارجه. سعید محمد وزیر کشور. لاریجانی اقتصاد و بازرگانی. احمدی نژاد مسکن. وزارت اطلاعات و کشور ادغام. ای بهترین دولت خواهد بود.
    • محمد مهدی اسلامی IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      0 0
      با سلام و احترام بر جنابعالی اجازه بفرمائید خدمت با سعادتتان عرض کنم که اگر می فرمودید آقای احمد نژاد وزیر در وزارت خانه ی خود بزرگ بینی و غرور مناسب تر بود . با عرض ادب ، محمد مهدی اسلامی .
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    6 2
    یک سوالی برام پیش اومده.. آقای زاکانی(در سال 96) حضور نامزد پوششی رو توهین به مردم میدانست.. الان ایشون نامزد پوششی هستند یا اومدن رییس جمهور بشن؟؟
  • رئوف IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    1 2
    خوشبینانه بخواهیم به آخر این بازی ریاست جمهوری نگاه کنیم و فقط متضررات بورسی که دولت رو مقصر و بقیه نظام که سکوت کردن رو حامی، آمار مشارکت باید حداقل 50درصد کمتر از دوره قبل باشه وگرنه باید شک کرد.
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    12 0
    درود بر فرمانروای عدالت جناب رئیسی گرامی خوش آمدی
  • هیچکس IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    1 0
    دلیل جیغ طرف سوءپیشنه طرف بود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    15 0
    من بلوچم و در دوره قبل به آقای رئیسی رای داده بودم امسالم ان شاءالله به ایشون رای میدم امیدوارم مردم ایران ایندفعه رو گول اصلاح طلبای غرب زده رو نخورن وجز آقای رئیسی و سعید محمد به کس دیگه ای رای ندن این دو نفر بهترین گزینه ها برای ریاست جمهوری هستن ولا غیر
  • شهروند محله مسجد سردار دلها شهرستان ارومیه IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    11 0
    سلام ریسی نماد مقاومت است ریسی نماد عدالت است ریسی نماد رهروی از ولایت است ریسی نماد افتخار قضاوت است ریسی سالار امید آفرینی صنعتگران است ریسی سنیل مدیریت در حمایت از تولید است ریسی صدای حامیان ضعیفان پشت درب مدیران نا کارآمد است ریسی حامی زنان مدیر اما با عفت و نجیب در عرصه مدیریت است ریسی ستاره امید مظلومان پا برهنه یمنی و فلسطینی در خاموشی جهانیان است ریسی یاور بی یاوران عرصه صداقت و پاک دامنی در برجام های بی فرجام است و درآخر ریسی سرباز امام در انتظاربرای ظهور در مدیریت جهانی است و یقین داریم که او پیروز و شگفتی ساز انتخابات سال 1400 خواهد بود چرا جون او عاشق مکتب سردار دلها شهید زنده و قهرمان جهانی قاسم سلیمانی است انشاالله و توکل الله.
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    4 0
    جعفر زاده ایمن آبادی در عین بیسوادی رئیس یکی از تخصصی ترین تشکیلات فنی مهندسی یعنی سازمان نقشه برداری کشور است.
    • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      2 0
      بله متاسفانه. این هم از شایسته سالاری در دولت تدبیر و امید هست دیگه
  • عمار انقلاب IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    8 0
    هر موقع در مناطق جنگی راه را گم کردید نگاه کنید آتش دشمن کدام سمت را می کوبد همان جبهه خودی است(شهیدهمت)
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    3 3
    به کسانی که تا دیروز تابلوی اصول گرا یا اصلاح طلب بالای مغازه شان بود و 40 سال به اندازه کافی جمـــــــــــــــــــــــــــــــع کردند ، خودشان و خانوادشان . حالا یک شبه مستقل شده اند رای نمی دهم.
  • 2669292811 IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    2 0
    تمام اینهایی که کاندید شدند توی این چهل سال بدبختی مردم انواع پست ومقامهاسیاسی واقتصادی را داشتند که الان حال واوضاع کشور به این روز افتاده.چه پست اجرایی وچه پست نظارتی. تنها کسی که بین اینها میشه گفت یک فکر وتفکر نو هست که مردم میتوانند دلشون را برای تغیرات بهش خوش کنند باز همین سعید محمد هست.اگر واقعا شعار جوانگرایی را قبول داریم باید به همین سعید محمد رای داد.
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    1 2
    اصلا خیلی فرقی نمی کند کدام رییس جمهور بشوند احمدی نژادی که یک زمان اصولگراها با تمام قوا حمایتش کردند ویا روحانی مدعی اعتدال وخاتمی اصلاح طلب حاصل عملکرد هر سه گروه وضعیت فعلی کشور هست وصرفا اختلاف کمی با هم دارند بنابراین به نظر مشکلات کشور صرفا با رییس جمهور حل نمی شود نهادهای دیگر هم باید اصلاح شوند ومدیران سیاسی ناکارآمد باید کنار گذاشته شوند سیاستهای کلان بازنگری شود با شعار نمی شود مملکت را اداره کرد معیشت مردم به شدت در تنگنا قراردارد
    • IR ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      0 0
      قربون ادم چیز فهم
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    0 0
    این بیچاره بی بی سی _ همیشه بوده در پیسی _جیغ بنفشش مگر __جز در خودش کرد اثر ؟ __چون نوکر بیگانه است __در بدر و بیخانه است __همدستیش با شیطان __برید ز قلبش قیطان __
  • دکتر. IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    6 2
    رئیسی... رئیسی. ..رئیسی....آقا اینقدر بت درست نکنید این همه در وصف رئیسی حرف میزنی اگه نصف اینارم که میگی موفق نشد چی؟همین شما طرفدارا هستین که کاررو خراب میکنید.تازه اگه نفوذی مخالفش نباشی؟ رئیسی هم مثل بقیه انسانه ...امام خمینی با اون عظمت گفت از شر نفسم بخدا پناه میبرم ..از شیطان غافل نباید شد.مگه احمدی نژاد آز آسمان نیومده بود من خودم کلی تبلیغ و رای جمع کردم آخر مقابل ولایت ونظام و قانون و مردم.دعا کنید هرکس و یا آقای رئیسی موفق بشه مملکتو از اینی که هست بدترش نکنه و امیدوارم اگه ایشون انتخاب شدن بحق جدش موفق بشه این مشکلات . اون تمجیدهایی که از آقای رئیسی کردید فکر کردم امام زمان صلوات اله تشریف آوردن.
  • محمد IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    6 0
    آرزوی سایر داوطلبان کارنامه دکتر سعید محمد است. مدیر برتر جهانی لایق ریاست جمهوری هستند.
    • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      6 0
      نامردا تو همه ی جریان ها دارن سعید محمد رو میزنن، دیروز هم که رسما پشتش رو خالی کردن. نظامی و سیستمی که امثال سعید محمد رو کنار بذاره ارزش جنگیدن و دفاع کردن نداره.
    • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      5 0
      سعید محمد از همشون بهتره چون طرفدار نخبگان هست
    • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      3 0
      رای ما فقط دکتر سعید محمد عزیز.من به اقای رییسی رای نمیدم با اینکه 96 رای دادم و خیلی هم دوسش دارم. ولی برای قوه قضاییه خیلی خوبه رهبری 10 سال ایشون رو اونجا گذاشتن . برگرد اقای رییسی مفسدان رو محاکمه کن
    • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      3 0
      منم موافق تعریفهایی هستم که ازآقای سعیدمحمدمیکنید.ایشون درقرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء یک سازنده واقعی بودن وباهمه هجمه ای که به این سازندگیهابودتوجهی نمیکردن وکاردرست خودشون روانجام میدادن.آقایون نامزدجبهه مثبت اصولگراچراتوجه نمیکنیدکه باعث پراکندگی آراء مثبت اندیشان شدیدلطفا روی یک نفراجماع کنید.
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    4 0
    دولت جوان* مومن انقلابی: وزارت امورخارجه =دکتر کمال خرازی وزارت صنعت معدن تجارت=سردار حسن پلارک وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح=سردار احمد وحیدی وزیر اقتصاد =دکتر حجت الله عبدالملکی* رئیس کل بانک مرکزی=دکتر محمدرضا پورابراهیمی* وزیر علوم،تحقیقات و فناوری=  پرفسور محمدمهدی زاهدی وزیر نفت= سردار سعید محمد* معاون اول دولت و دبیر شورای عالی امنیت ملی=دکتر سعید جلیلی* وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سخنگوی هیات دولت= دکتر وحید یامین پور* معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری=مهرداد بذرپاش* وزیر راه، مسکن و شهرسازی=علی نیکزاد
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    1 0
    لاریجانی باهوش، ترسو و مصلحت گرا برای دوستان هست، همانطور که تصویب برجام خودش رو نشون داد.
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    2 0
    با سلام و احترام و تشکر از سروران عزیزم در وب سایت محبوبم مشرق نیوز ، حال که با بزرگواری خودتان عرایض این بنده ی حقیر را منتشر میفرمائید ، با این که بحمد الله تعالی در کشور عزیزمان ایران مردم شریفش مؤمن و عاقلند فلذا هر گز فریب شیطنت های ایادی بیگانه از جمله بی بی سی مفسد را نمیخورند ، شاید بد نباشد که بخاطر بسپاریم چون بی بی سی و اندک پیروانش کارشان همیشه جز تحریف حقایق و یاوه گوئی نبوده است ، پس از باب تواصوا بالحق و تواصوا بالصبر ، ورد زبانمان این باشد که: چو شیطان بدست آورد قلب را __کند تقویت جانب سلب را __دهد وعده های چرند و پرند ___لذا پیروانش گمان می برند __یقین از همه مردم آنان سرند ___ندانند که در گمرهی سر برند _ شدند آلت دست شیطانشان ___به امرش بریدند قیطانشان . با عرض ادب ، محمد مهدی اسلامی .
  • امید IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    3 1
    مردم ایران در حال حاضر مناسبترین گزینه رئیسی و تیم مومن و جهادگر است . ما به آدمهای کت شلواری و اتوکشیده که فقط شعار می دهند و تئوری های غلط می بافند نیاز نداریم.
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    1 0
    "مردم کف خیابان ..... " مردم کف خیابان چکار می کنند انها در محل کارشان ،تحصیلشان ، خانه داریشان ، ....هستند . انها که تو می گی اراذل و اوباشاند که بدرستی گفتی که مدافع دوست تو هستند
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    0 1
    «محمد مهاجری» فعال سیاسی اصلاح طلب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ادم حیرت می کنه از برخی تحلیل ها تون شما دارین لاریجانی را هم اصلاح طلب معرفی می کنین؟ بی بی سی کدام بوق و کرنا را میگین؟ اگه اون خبر چنین برداشتی داره از نوشته های شما چه ها میشه برداشت کرد؟ شما چرا یه سر سوزن تعهد به حقیقت ندارید؟!!!!
  • سهراب IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    1 0
    آقای جعفر زاده حیف که خودت را خرج اصلاحات کردی ولی یادت باشه شما فقط یک رای داری به وزیر کشور ودیگر اختلاس گرها هم بگو که مردم نسبت به اونهایی که آدرس کف خیابان را می دهند تصویب بیست دقیقه ای برجام ذلت وسکوت مرگبار در فتنه 88 را فراموش نکرده اند.
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    2 0
    من واقعابرای آقای محمدمهاجری متاسفم چطوربعدسالهامثبت بودن دردام شیطان افتاد؟
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    1 0
    عارف عاقل یادش نرفت چه بلایی سر ابرویش آوردند و‌قبلش با کروبی چه کردند و حالا قراره لاروجانی را...
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    3 0
    مرگ بر انگلیس
  • محمد IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    1 0
    برادران عزیز اگر با دقت نگاه کنید و تحت تاثیر حرفهای بریده از تجربه های دقیق تاریخی قرار نگیرید خواهید فهمید که بعضی از مدعیان حمایت از علی لاریجانی در واقع آدمها و عناصر توجیه شده و خط داده شده جهانگیری و نیروهای خاص اصلاحاتچی ها هستند و در نتیجه آنها در صدد این مطلب هستند که در صورت تایید صلاحیت جهانگیری و وارد شدن او به صحنه انتخابات؛ با هماهنگی کامل پشت سر او صف بکشند و از لاریجانی رو بگردانند و عملا او را به سپر بلا و ضربه گیر جهانگیری تبدیل کنند و مثلا وقتی که مرتب گفته شود که لاریجانی می خواهد دولت سوم روحانی را تشکیل دهد اصلاحاتی ها می گویند خب ما که می خواهیم دولت مستقل خودمان را تشکیل دهیم و آن هشت سال مجبور بودیم تحت پرچم روحانی باشیم ؛ پس آن که می خواهد دولت سوم روحانی را تشکیل دهد لاریجانی است و هر چه فریاد دارید بر سر لاریجانی بکشید و خلاصه اینکه نظرشان این است که انتخابات دو مرحله ای شود و جهانگیری در مرحله دوم برنده شده و بقیه ببازند.
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    0 0
    قطعا موندن اقای جلیلی تا انتها به نفع اقای رئیسی نیست به دلیل اینکه پایگاه اجتماعی مشترک دارند. از الان از این حرف ها نزنید اصلا حوصله تَکرار انتخابات 92 رو نداریم!!!!!
  • IR ۰۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    0 0
    هرچی بی بی سی بگه درسته زمان شاه که صداوسیما مثل الان حکومتی بود مردم به اونا گوش میکردن تاریخ داره تکرار میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس