کد خبر 1217787
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲
آب انتقالی به یزد وصل شد

یزدـ مدیرعامل آب منطقه‌ای یزد با اشاره به تعرض به خط انتقال آب یزد در شرق اصفهان گفت: با ۱۰ ساعت تلاش مداوم، جریان آب انتقالی به یزد وصل شد.

به گزارش مشرق، محمدمهدی جوادیان زاده با اشاره به تعرض به خط انتقال و قطع جریان آب استان در منطقه شرق اصفهان اظهار داشت: عملیات اصلاح خط انتقال آب به استان یزد انجام شد و جریان آب انتقالی به یزد دوباره وصل شد.

وی با اشاره به اینکه بعدازظهر روز جمعه ۲۴ اردیبهشت ماه به پنج حوضچه شیرآلات خط انتقال آب، تعرض و با برداشتن دریچه بتنی و تخریب شیرآلات داخل آن باعث نشت شدید آب خط لوله یزد شد، افزود: رسیدن جریان آب به استان ۱۰ ساعت به طول می‌انجامد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد عنوان کرد: سه اکیپ فنی کار اصلاح تخریب‌ها را انجام دادند.

جوادیان زاده ادامه داد: با قطع شدن آب انتقالی، آب شرب مردم یزد از محل ذخیره آب و منابع داخلی تامین شد و خوشبختانه تاثیر این قطعی، در خانه‌های مردم هویدا نشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 0
    باید با آب شیرین کن های هسته ای آب خلیج فارس رو تصفیه کنیم و با لوله کشی به استان های مرکزی کشور انتقال بدیم ، تمام کشورهای حاشیه خلیج فارس این کار رو انجام میدن ماهم باید انجام بدیم ، کشوری که به دو دریا وصله مشکل کم آبی نداره (البته اگر دولت بخواد و اراده ای براش باشه)
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 1
    جالبه دعوا سر آبی هست که از سرچشمه های استان چهارمحال و خوزستانه !
  • حسين IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    3 1
    خطاب به اصفهانى ها: وقتى به مافيا رأى مى داديد و خود را روشن فكر فرض مى كرديد و گول شعار آزادى و توسعه سياسى را خورديد بايد فكر اينجا را مى كرديد؛ گردشگرى و كشاورزى اصفهان فداى كشاورزى و صنعت و ... در استان ديگر شد! همه اينها در كنار باقى ماندن اختلاف با چهارمحال و بختيارى اوضاع را بدتر كرده!
    • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      3 1
      اصفهانی ها بهتر اینو بدونن اگه یزدی ها هم جلو سنگ آهن رو بگیرن چند نفر تو اصفهان بیکار میشن اون آبی هم که میگی میره برا کارخونه ها
    • حسين IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
      0 1
      اولا صنعت فولاد، درصد بسيار كمى از صنعت استان اصفهان را تشكيل مى دهد و ثانيا در روش توليد فولاد، بسيارى از مواد اوليه، (م ف مباركه)از بازيافت اسقاطى هست، منت روشن نگه داشتن كوره بلند ذوب آهن را به سر كسى نگذار! و ثالثا تنها معادن سنگ آهن در يزد نيست (كرمان را فراموش كردى؟) رابعا كارخانه اى كه در مرز استان چهارمحال و اصفهان قرار دارد و نيروهاى غير اصفهانى هم در آن مشغولند را تهديد به تعطيلى مى كنى؟ چند نفر اصفهانى بيكار مى شوند؟ خامسا استان يزد هم فولاد سازى ساخته، شنيدى؟ كشاورزى راه انداخته، مى دونستى؟ كشاورز نمونه كشورى، صادر كننده خيار و ... وقتى مافيا ٣٠ درصد كل آب زاينده رود را براى خودش سند مى زد، تعهدى به تامين خيار و گوجه و ... (گلخانه اى) به كشور نداد! صادرات و ارزآورى و آبادانى قوم و قبيله اولويت مافيا بود!
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    1 3
    چه خبر است چهار محال بختیاری را خشک کنی اصفهان را دور بزنی و در کویر برای یک عده رفاه درست کنی
    • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      2 1
      داداش چرت نگو لطفا برای مردم یزد رفاه درست نمیشه این آب میره برای کارخانه ها و اینو بدون اگه یزد هم دیگه سنگ آهن نفرسته اصفهان دیگه ادامش خودت خوب میدونی
  • IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    2 1
    بدیختی آب از حوضچه خوزستان و چهار محال بختیاری میره . بعد اصفهانیها ادعا مالکیت دارن. داداش اگه قرار کسی چیزی بگه اون ماییم که آبمون بوی فاضلاب مسده نه شما که خودتون مصرف کننده هستید
  • یک لر IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    1 1
    ظلم همیشگی به ملت لر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس