کد خبر 1217739
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴

به گزارش مشرق کانال تلگرامی تاریخچه نوشت: هر ایرانی تا حالا این شبهه رو شنیده که این فسلطینیا خودشون زمیناشونو فروختن به اسرائیلیا.

اما جالبه که اصلا اینطور نیست، تاریخچه رو ببینید تا هرکی از این به بعد اینو گفت بدونید که طرف خالی میبنده.

دانلود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    19 3
    فروش زمین توسط فلسطینی ها به صهیونیست ها یک ادعای دروغ هست؛ و صهیونیست ها برای این ادعاشون نتوانستند سند به سازمان ملل ارائه کنند ... برای اطلاع بیشتر به کتاب قرن غلبه -(تاریخ یهود و صهیونیسم)انتشارات فکه مراجعه کنید
  • سعید IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    13 6
    کوه ها و رودخانه ها و زمین های لم یزرع و ... که قابل فروش نیستند چون در تملک شخص نیستند، بر چه اساسی رژیم اشالغر خود را مالک آنها می داند !!؟؟ به فرض که مثلا من بروم یه کشور خارجی و چند خانه و چند تکه زمین در آنجا بخرم، آیا اجازه اعلام حکومت و کشور مستقل در آنجا را دارم ؟؟!!
    • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      8 3
      بر اساس تراوشات ذهنی شیطانی در کتاب احکام تلمود ..
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    12 2
    دقیقا همینطوره.انشالله روزی صهیونیستها میندازن دریا
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    14 5
    اینطور یادمه که: تا سال ۱۹۱۸ فقط حدود یک و نیم درصد زمین های فلسطین مال یهود شده بود. با ورود انگلیس و تسلط بر فلسطین و استعمار فلسطین، دو درصد از زمین های مردم فلسطین، به زور و فریب، به یهود به فروش رسید. تا اینجا کلا سه و نیم درصد زمین های فلسطین مال یهود شد. همین دو درصد هم بخشی اش، فروش اجباری بوده. مثلا اگر نفروشید انگلیس مصادره می کند و ... . تا سال ۱۹۴۷ حدود سه یا چهار درصد زمین های فلسطین رو هم یهود یا از انگلیس هدیه گرفت! یا با زور از مردم تصاحب کرد و خیلی صاحبخانه ها را کشتند و کلی هم فراری و آواره شدند. سال ۱۹۴۷ قطعنامه سازمان ملل اعلام کرد هفت درصد مالکیت یهود بر فلسطین، بشود پنجاه و چهار درصد!!! و فقط چهل و چهار درصد زمین فلسطین بشود مال خود مردم فلسطین!!! دو درصد باقی مانده هم که شهر بیت المقدس بود بشود تحت تسلط اردن! (برای همین بعضی کشورهای اروپایی با انتقال سفارت شون به بیت المقدس مخالف بودن چون حتی خلاف قطعنامه کثیف و اشغالگرایانه خودشون بود) یک سال بعد از قطعنامه، سال ۱۹۴۸ انگلیس از فلسطین خارج شد اما بدون تجهیزات نظامی اش! همه را به یهود تقدیم کرد برای گرفتن پنجاه و چهار درصد زمین فلسطین از مردم فلسطین!!!!!! و خونریزی ها و بیرون انداختن کمنظیری آغاز شد تا هفت درصد یهود بشود پنجاه و چهار درصد!!!!
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    12 2
    تشکر از اطلاع رسانیتون. منم فکر میکردم این عربا بی غیرتی کردن خودشان زمیناشون را فروختن
  • US ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    6 0
    اگر فلسطینیها یک صدم اتحاد و درایت حزب الله را داشتند هرگز گرفتار قوم ظالم نمیشدند. چطور اسراییل در اوج قدرت با ۱۰۰،۰۰۰ نیرو و سلاح پیشرفته و حمایت غرب و اعراب از پس ۳۰۰۰ نیروی حزب الله بر نیامد اما چند هزار صهیونست مهاجر در نهایت ضعف توانستند یک ملت فلسطینی که آنزمان حمایت مصر و اردن و اعراب را داشتند به راحتی‌ شکست دهند؟ جنایت کار بودن صهیونست‌ها به جای خود، اما ببینید فلسطینی‌ها هنوز کشور نداشته دو دسته شده‌اند. دیدید با نیروهای مقاومت در منطقه چه رفتاری داشتند. بیخود گرفتار قوم ظالم نشده ا‌ند.
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
    0 0
    شما قطعا دروغ گو هستین و همه چی رو‌نمی گین برو یک بار دیگه تاریخ رو بخون و بی طرف صحبت کن فلسطینی ها مردم بسیار پستی بودند حتی به هم رحم نمی کردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس