کد خبر 1217615
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
سندرز

سناتور ایالت ورمونت دست کشیدن آمریکا از حمایت از رژیم صهیونیستی را خواستار شد.

به گزارش مشرق، سناتور ایالت ورمونت آمریکا خواستار توقف حمایت‌های کشورش از کابینه رژیم صهیونیستی شد.

بیشتر بخوانید:

سندرز: واشنگتن علیه خشونت‌های اسرائیل موضع گیری کند

در بحبوحه دور تازه تنش‌ها میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین، برنی سندرز اعلام کرد دولت آمریکا باید به پوزش خواه بودن برای کابینه بنیامین نتانیاهو پایان دهد.

روز گذشته نیز راشیده طلیب، نماینده دموکرات ایالت میشیگان در کنگره آمریکا که اصالت فلسطینی دارد خواستار مجازات کابینه بنیامین نتانیاهو به خاطر جنایات علیه فلسطینی‌ها شد. نماینده دموکرات میشیگان تاکید کرد ایالات متحده باید شرایط مهمی را برای تأمین مالی رژیم صهیونیستی تعیین کند تا به تبعیض نژادی که فلسطینیان تحت آن قرار دارند پایان یابد.

در دور تازه درگیری‌ها در اراضی اشغالی، رژیم اشغالگر قدس تاکنون ده‌ها ساختمان و خانه را در نوار غزه به ویژه شهرهای غزه و خان یونس هدف قرار داده و ویرانی‌های زیادی به بار آورده است. مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به این جنایات صهیونیست ها، اراضی اشغالی از جنوب تا شمال را آماج حملات گسترده موشکی و راکتی قرار داده که طی آن چند صهیونیست به هلاکت رسیده، ده‌ها صهیونیست زخمی شده و خسارت‌های سنگینی به دشمن صهیونیستی وارد شده است. برای اولین بار موشک‌های مقاومت به شمالی‌ترین شهرهای اشغالی رسیده و آژیر خطر حتی در الجلیل و مناطق دورتر از آن نیز به صدا درآمده است.

کشورهای غربی و بویژه آمریکا به عنوان حامی شماره یک رژیم صهیونیستی تاکنون ازبرگزاری نشست شورای امنیت با محوریت غزه ممانعت به عمل آورده اند و موضع سکوت درمقابل جنایات رژیم صهیونیستی در پیش گرفته اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس