رئیسی

حجت الاسلام سید ابراهبم رئیسی گفت: من خود را رقیب فساد و ناکارآمدی می‌دانم. من رقیب جناح‌ها نیستم.

به گزارش مشرق،  آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پس از ثبت نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: ابتدا لازم می‌دانم از دست‌اندرکاران امر انتخابات در حوزه اجرایی و نظارت و همچنین از شما اصحاب رسانه و دست‌اندرکاران عرصه خبر تشکر کنم.

وی ادامه داد: همچنین از مردم عزیز کشورمان در جای‌جای کشور که برای حضور بنده در انتخابات دعوت کردند و نیز از گروه‌ها و تشکل‌های روحانی، اساتید دانشگاه، دانشجویان، کارگران و سرمایه گذاران، کارآفرینان و همه مردان و زنان تشکر می‌کنم که برای اجابت دعوت آن‌ها که به اشکال مختلفی این دعوت را تکرار کردند به عرصه آمدم.

بیشتر بخوانید:

حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد

رئیس قوه قضاییه بیان کرد: برخی از عزیزان و دغدغه‌مندان به دلیل حساسیت و مهم بودن امر قوه قضاییه تاکید کردند که کار تحول باید در قوه قضاییه ادامه پیدا کند و امر مبارزه با فساد و اجرای عدالت تداوم پیدا کند و دغدغه این را داشتند که وضعیت دستگاه قضایی چه خواهد شد.

وی اظهار داشت: من به همه این عزیزان عرض می‌کنم باید از همه شما بابت دغدغه هایتان تشکر کنم. این دغدغه، دغدغه درستی است، اما در کنار مهم بودن امر قوه قضاییه، با یک امر اهمی مواجهیم و آن مسئله قوه مجریه است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: دیدن وضعیت معیشت و مشکلات آنان، بیکاری و گرانی، سفره مردم و وضعیت اقتصادی جامعه و معیشت مردم دغدغه جدی برای انسان ایجاد می‌کند و برخی از ناامیدی‌هایی که امروز در بخش‌هایی از جامعه در حال رخ نمایی است، می‌تواند در یک دولت قوی این ناامیدی‌ها تبدیل به امید شود.

دانلود

وی یادآور شد: می‌توان با همین امکانات و نیروی انسانی متراکم و جوان کشور و با همان ذخایر مادی و معنوی که کشور بحمدالله از آن برخوردار است، دغدغه‌ها و درد و رنج مردم را کاهش داد و ناامیدی را تبدیل به امید کرد.

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: حضور بنده در این عرصه اجابت دعوت مردم عزیزمان و نخبگان و همه کسانی است که امروز دغدغه وضعیت کشور را دارند؛ بخصوص دغدغه وضعیت اداری و اقتصادی کشور را دارند. اگرچه گروه‌های سیاسی و تشکل‌ها و مردم عزیزمان بسیار گفتند و دعوت کردند لکن حضورم در عرصه به صورت مستقل است.

وی تاکید کرد: حضور بنده نافی حضور هیچ‌کس نیست. کسانی که احساس تکلیف کرده و می‌خواهند در این عرصه حضور پیدا کنند، وظیفه خود را انجام دهند، آنچه ما می‌خواهیم پیگیری کنیم مسئله یک تحول است. حقیقتاً در همه مسائل اجرایی کشور، این تحول یک ضرورت اجتناب ناپذیر است که باید اتفاق بیفتد و ما به حضور و نقش آفرینی عموم مردم در این تحول نیازمند هستیم.

همه مشارکت کنند حتی کسانی که به هر دلیلی ناامید هستند

وی یادآور شد: می‌توان با همین امکانات و نیروی انسانی متراکم و جوان کشور و با همان ذخایر مادی و معنوی که کشور بحمدالله از آن برخوردار است، دغدغه‌ها و درد و رنج مردم را کاهش داد و ناامیدی را تبدیل به امید کرد.

بیشتر بخوانید:

بیانیه حضور سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ 

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: همه مشارکت کنند حتی کسانی که به هر دلیلی ناامید هستند، بیایند و در انتخابات شرکت کنند. من به مردم و همه کسانی که در جای جای کشور با هر سلیقه و خواسته سیاسی هستند، تاکید می‌کنم که بیایند و در انتخابات شرکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه من خود را رقیب فساد، ناکارآمدی و اشرافی گری می‌دانم، بیان کرد: من رقیب جناح‌های سیاسی و رقیب این گروه و آن گروه نیستم. من رقیب ناکارآمدی هستم و در این میان حتماً می‌دانم همچنان که در دستگاه قضایی از همکاری مردم و دانشگاه‌ها و حوزه‌ها و بخش‌های مختلف بهره‌مند بودم، در این عرصه نیز به حول و قوه الهی بهره‌مند خواهیم شد.

آیت الله رئیسی گفت: حضور ما باید منجر شود به انسجام گروه‌های مختلف، جناح‌ها و همه کسانی که دغدغه مردم، دین و ارتقای کشور به جایگاه بایسته و شایسته را دارند؛ لذا معتقدم هیچ بن بستی در اداره امور کشور وجود ندارد. همه امکانات در این کشور وجود دارد و باید یک مدیریت جهادی و کارآمد در این رابطه وجود داشته باشد تا مسائل شکل بگیرد.

بانیان و شرکای وضع موجود نمی‌توانند تغییر دهنده وضع موجود باشند

وی خاطرنشان کرد: این را هم باور دارم که بانیان و شرکای وضع موجود نمی‌توانند تغییر دهنده وضع موجود باشند. باید کسانی باشند که حقیقتاً به تحول و تغییر عقیده‌مند باشند لذا از مردم عزیزمان می‌خواهم در این میدان هرکدام خانه خود را یک ستاد انتخاباتی کنند. من نه بنای ستادهای انتخاباتی آن‌چنان دارم و نه امکان مالی دارم که در این رابطه بخواهم خرج کنم؛ به هیچ وجه.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: مردم و کسانی که در بخش‌های مختلف دعوت کردند خودشان در ستادهای مردمی و خودجوش تشکیل می‌دهند به عنوان اینکه هر خانه یک ستاد خواهد بود، تلاش می‌کنند و امیدواریم با حضور و نقش دادن به مردم بتوانیم مشکلات را حل کنیم و حتماً در بستر گام دوم نمی‌تواند وضعیت کشور و وضعیت معیشتی مردم این باشد که ما الآن شاهد آن هستیم.

وی گفت: ما با همکاری مردم و با همت همگان ان‌شاءالله دولتی مردمی و با تحول در بحث‌های مختلف اجرایی، ایرانی قوی را خواهیم داشت. این تحول و این دولت به عنوان دولت مردمی ان‌شاءالله آنچه رقم خواهد زد ایرانی قوی خواهد بود.

برنامه ما با همه کشورهایی که قصد دشمنی با ما را نداشته باشند، تعامل خواهد بود

آیت الله رئیسی در پاسخ به سؤالی درباره برنامه سیاست خارجی که برای دولت آینده خود مد نظر دارد، گفت: برنامه سیاست خارجی ما، سیاست نظام جمهوری اسلامی تعامل با همه کشورها به ویژه همسایگان خواهد بود، برنامه ما با همه کشورهایی که قصد دشمنی با ما را نداشته باشند، تعامل خواهد بود، دوستانه و عزتمندانه و مقتدرانه خواهد بود.

وی تاکید کرد: بنده قبل از حضورم در ستاد انتخابات کشور بیانیه‌ای را صادر کردم حتماً خبرنگاران عزیز و اصحاب رسانه در جریان ابعاد این بیانیه هستند و برخی از مواردی که در این وقت فشرده نمی‌توان بیان کرد در آن بیانیه به آن‌ها پرداخته‌ام نسبت به مسائل خارجی، تولید، اقتصاد به عنوان مسائل مهم که محوری‌ترین مسائل ماست، موارد اقتصادی و معیشتی و به ویژه رفع بیکاری مردم و اشتغال جوانان به نحوی در آن بیانیه مورد توجه قرار گرفته است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این سؤال که برای حضور در انتخابات برنامه ریزی داشتید و یا ناگهانی تصمیم گرفتید، گفت: تمام انتظار من این بود که در این میدان، عزیزی غیر از من حضور یابد، زیرا من کار مهمی داشته و دارم و مأموریتی مهم و سنگین.

وی افزود: از روز اول هم تلاش کردم این بخش را بخشی امیدوار کننده بسازم. نگاه‌های مردم عزیز هم در این رابطه شاهد است و اینکه تلاش‌هایی در این رابطه انجام شد. اما همین طور که به ایام انتخابات نزدیک شدیم، احساس من این شد که این همه درخواست‌ها که از سراسر کشور می‌رسد، و جامعه نخبگانی و دغدغه‌مند هستند، به نحوی دارند برای من یک مسئولیت جدی ایجاد می‌کنند که دیگر جای راحت طلبی و عافیت طلبی نیست.

وی بیان کرد: من در این قوه کارهای بسیار مهمی بر عهده دارم، اما از این قوه اهمیتش بیشتر حوزه دستگاه اجرایی است. می‌دانید و می‌دانیم در دستگاه اجرایی است که بسترهای فسادزا اصلاح می‌شوند و فساد از ریشه خشکانده می‌شود و بسیاری از ناکارآمدی‌ها اگر به کارآمدی‌ها تبدیل شود ما ناهنجارهای اجتماعی و اقتصادی را در جامعه نخواهیم داشت.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: حل خیلی از مسائل در دستگاه اجرایی می‌تواند از مسائل در دستگاه قضایی بکاهد و از پرونده‌ها کاسته شود. اگر امور در جای خودش انجام شود ما بسیاری از ناهنجاری‌هایی که می‌دانیم امروز مردم دغدغه‌مند هستند، امروز این ناهنجاری‌های اجتماعی و اقتصادی را نخواهیم داشت.

وی بیان کرد: لذا ما دستگاه اجرایی را اهم می‌دانیم. من در این حضورم در حقیقت نه به دنبال پست و مقام و جایگاه قدرت هستم و نه اینکه بخواهم با این جایگاه و مسئولیت بر قدرت و جایگاه خود بیفزایم. در این رابطه آنچه من قصد کرده‌ام ان‌شاءالله برای خداوند، پاسخ به خواسته و دعوت مردم و ان‌شاءالله گره گشایی از مشکلات مردم خواهد بود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: برنامه من این بود که به این عرصه و صحنه نیایم. بنده به خیلی از افرادی که از من سؤال می‌کردند، به آن‌ها پاسخ می‌دادم با توجه به جایگاهم در دستگاه قضایی نمی‌خواهم شرکت کنم، اما وضعیت عرصه طوری پیش رفت که این مسئولیت به عهده من افتاد به نحوی که احساس کردم در این رابطه اگر در این رابطه بخواهم شانه از زیر بار خالی کنم، فرار از مسئولیت و خدمتگزاری برای مردم خواهد بود.

وی درباره اعضای کابینه خود گفت: اجازه دهید این موراد را در فرصت‌های آتی خدمت تان عرض کنم؛ و مشخص شود شرایط به چه نحوی خواهد بود.

آیت الله رئیسی درباره اینکه مردم ستادها را به خانه ببرند، چه انتظاری از مردم دارید، گفت: من عرض کردم بانیان و شرکای وضع موجود نمی‌توانند مدعی تغییر وضع موجود باشند مردم از وضع موجود گله‌مند هستند و ناامیدی مردم در حال افزایش است که باید به این وضعیت پایان داد.

من خود را از مردم، با مردم و در مردم می‌دانم

وی افزود: نکته دوم اینکه حضور مردم برای این است که من خود را از مردم، با مردم و در مردم می‌دانم. حل مسائل را در گرو حضور مردم می‌دانم لذا حضور مردم، نخبگان و همه اقشار از هر جناحی، خودشان را به گروه و جناح خاصی منتسب ندانند و این طور فکر نکنند، قضیه اداره کشور جناح نمی‌شناسد و خط و گره سیاسی خاص نمی‌شناسد و باید حرکتی مردمی و دولتی مردمی برای شکل‌گیری ایرانی قوی، ان‌شاءالله.

وی درباره اینکه اگر شکست بخورید به دستگاه قضایی برمی گردید، افزود: من به شما بگویم‌ای عزیز جوانم کسی که برای انجام وظیفه‌اش به میدان می‌آید، برای او هرگز شکست معنا دارد و انجام وظیفه به‌هرحال پیروزی است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 89
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 46
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    16 32
    ؟؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      31 27
      سلام بر ابراهیم
    • پویا نوری IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      4 5
      چرا لال شدی ؟ به حول و قوه الهی دولتی با کمک این مرد بسازیم که بعد از انقلاب بی نظیر باشد ، پوزه ی آمریکا را بعد از مدتها با شدت به خاک خواهیم مالید و اجازه نخواهیم داد وادادگان سیاسی و نفوذیها مردم را از انقلاب و اسلام ناامید کنند
    • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      3 2
      جلیلی انسان انقلابی و خوبیست اما‌ چون متاسفانه تخریب شد و و محبوبیت عامه ندارد‌ و حتی حساسیت به او وجود دارد حضورش به نفع رییسی نیست بلکه به نفع لاریجانی است این مثل روز روشن است وقتی او‌ ثبت نام کرد اصلاح طلبها جشن گرفتند حرفهای او خصوصا در مناظرات پاشنه آشیل رییسی میشود سعیدمحمد و چند چهره قوی و محبوب برای کمک رییسی هستند کافیست. رییسی مردمی آمد لطفا رییسی را جناحی جلوه ندهید!‌ اجازه اشتباه نداریم! زنهار زنهار!
    • دکتر افسانه یوسفی IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      17 16
      رأی من آیت الله رئیسی
  • پری مجرد 43ساله IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    69 16
    خدا حفظت کنه بزرگ مرد
    • فرهاد IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      10 2
      باسلام ...
  • سید IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    38 3
    انشالله که ختم به خیر بشه... به تغییر امیدواریم واقعا هدا خودش کمکمون کنه.
  • پری مجرد 43ساله IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    48 15
    سلام و درود پروردگار متعال بر آیت الله رئیسی
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    55 11
    سید بزرگوار خوش آمدی
    • مهدی IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      15 19
      اشتباه است اشتباه همان اشتباه ۹۶
    • علیرضا IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      16 7
      سید بزرگوار خوش آمدید.
  • BE ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    50 13
    درود بر جناب رئیسی عزیز ، درود بر سعید محمد ، هر دو عشق ما هستید ، درود بر امام خامنه ای ، تا کور بشن وطن فروشهای بیشرف ، از ا.... طلب گرفته تا اصول گرا و کل ..... اپوزیسیون
  • محمود IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    41 11
    به نام خدا انشاالله به یاری خداوند ،همه دلسوزان نظام ،باانتخاب حضرت آیت الله رئیسی ،بعنوان ریاست جمهور سیزدهم ،طعم شیرین عدالت را با تمام وجود حس نمایند
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    36 7
    خداپشت و پناهت سید
  • BE ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    23 8
    آقای رئیسی رئیس جمهور و آقای سعید محمد معاون اول ، انشالله ، درود بر امام خامنه ای رهبر آزادیخواهان جهان ، تا کور شود هر آنکه نتواند دید
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    16 5
    خدا یارت آی سید بزرگوار وحامی محرومان با امدنت امیدی دوباره بهمون دادی
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    13 5
    دست مولا علی همراهت یا علی مدد
  • کارشناس IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    10 4
    فریب ملت کافیست کجایند متخلفانی که دستگیر شده اند. این همه سلطان دستگیر شدند چرا هر روز فساد اقتصادی بیشتر میشود. چطور گمرک محل ورود جنس قاچاق شده است
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    18 3
    این جمله که بانیان وضع موجود و شریکانش مدعی تغییر نباشند یکی از بهترین جمله های انتخاباتی است که در شعارهای تبلیغاتی و مناظرات استفاده شود
    • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      13 15
      اقای رییسی هم بامسولیت هایی که داشته از باعثان وضع فعلی هستند
    • علی IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      2 2
      آقای رئیسی از ترمیم کنندگان وضع فعلی هستند نه از باعثان.!
  • داریوش IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    10 16
    درود آقای رییسی.....از دوسال حکم زندان برادر جهانگیری دادن شما مشخص است برای فساد هزینه خواهید کرد.البته شما رییس‌جمهور خواهید شد .....اما از مشکلات مردم کم نخواهد شد...البته بهانه هم دارید ... مشکلات را به دولت قبل ربط می دهید دلم به حال مردم ساده دل با حافظه ماهی می سوزد
    • حق دوست IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      0 2
      حافظه ماهی حافظه خودت. دلسوزی هم بدرد خودت میخوره.! آقای رئیسی مرد حقی هستند.
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    13 3
    بامید نابودی شجره ملعونه تحریف و وطن فروشان خائن . سلام بر ابراهیم
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    12 2
    سید شریف،خدا وامام زمان پشت وپناهت.
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    12 2
    خدا حفظت کنه سید
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    16 4
    به خدا قسم خود بنده و خانواده ام هیچ تصمیمی برای شرکت در انتخابات نداشتیم ! ولی الان با آمدن این مرد بزرگ و دلسوز با جان و دل شرکت خواهیم کرد . چون از زمان تصدی ایشان در قوه قضاییه شاهد تحولات بزرگی در این قوه و برگرداندن سرمایه مردم و باز شدن کارخانجات و به سرکار برگشتن کارگران زیادی بوده ام . خدا انشاالله هر شخصی را که برای این مردم دلسوزی و تلاش میکند حفظ کند
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    12 5
    حالا که قراره آیت ا…رئیسی، رئیس جمهور شوند.که ما و تمامی اعضای خانواده همچون سال ۹۶ دوباره با افتخار به ایشان رای خواهیم داد، حتما می بایستی فردی به معنی واقعی سالم، شایسته و آشنا با مسائل و مشکلات موجود در قوه قضاییه و بویژه بدون حاشیه که به هیچ وجه هیچگونه شائبه ای در مورد خودش ، خانواده اش و اطرافیانش نباشد توسط ایشان برای ادامه مسیر تحول قوه قضاییه به مقام معظم رهبری برای جانشینی پیشنهاد گردد.
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    13 14
    شما که میدانستید برابر رقبا ،ناکارامد هستید ،نباید می امدید
    • محمد.قم IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      5 2
      چی میگی بابا؟یه بار تیترو قشنگ بخون بعد نظر بده. احتمالا همین طوری تا حالا رای دادی نه؟
    • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      2 2
      تیم اقای رئیسی باید در جمله بندیها دقت بیشتری کنند که اتو دست بدخواهان ندهند. انصافا جمله من رقیب ناکارمدی هستم اصلا برای مناظره انهم مقابل اژدهاهایی چون لاریجانی خوب نیست
    • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      0 0
      باید مینوشتند رقیب ناکارآمدان .
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    10 3
    درود بررئیسی خوش آمدی سید بزرگوار
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    10 2
    درود خدا بر آيت الله رئیسی.
  • زهرا IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    10 3
    درود بر سید ابراهیم رئیسی ♥ خوش آمدید
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    9 5
    آقای رئیسی خیلی روی معیشت مردم و اقتصاد کشور و ناکارآمدی های موجود تاکید دارند. امّا امیدوارم وقتی ناتوان در حل این مشکلات شدند، برنگردند و بگویند اینها هزینه انقلاب مردم و استکبارستیزی و .. است!
  • کشاورزمهر IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    8 3
    سلام، زمانیکه سیستم مجریه با حضور مدیران لایق ولایی و با وجدانی همچون جناب رئیسی اداره شود مطمئناً ضمن پیشگیری و جلو گیری از وقوع جرم و چپاول کار قوه قضاییه هم سبک خواهد شد، ملت مومن و انقلابی ایران کسی را می خواهد در راس امور کشور قرار دهد که دارای جسارت و به عدالت رفتار کند عاشق وطن باشد، نه اینکه شیفته غرب و دزد و فریبکار باشد.
  • از نسل سوخته 1360 تا نسل متقلب 1400 DE ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 0
    از نسل سوخته 1360 تا نسل متقلب 1400 با این بساط مدرگرایی عمدی برای بازار مدرکفروشی، کدام آزمون؟ کدام آموزش؟ کدام پرورش؟! چندین ماه است بخری دارند هشدار میدهند مراکز اموزشی بخصوص مهارت آموزی تحت نظارت وزرات ارشاد، دارند مدرکفروشی میکنند، چند سال پیش بقدری وضعیت مدرکفروشی و دادن نمره کیلویی و بدون صلاحیت علمی-مهارتی به محصلان باعث لغو امتیاز آزمون در مراکز مهاتری شد و بصورت جامع (هر چند عملا باز با تبانی مسئولان و کارگزاران ارشاد و ناظران و مدیران آموزشگاهها، همان آزمونها فرمالیته بود! چون عملا منابع سوالات مشخص و آزمون عملی الکی!)حالا بدتر شده، به بهانه کرونا مجازی و اما دروغین و تستها با از روی فایل PDF سرچ سریع و فله ای، اکثریت حداقل مهارت ندارند! نمونه اش در سایت آزمون هنر، چند بار امکان پرکردن فیلدهای خالی ثبت نام حتی تا 21 اردبیهشت! اصلا انگاری سال تحصیلی وجود ندارد! این وسط هر مرکز صدها میلیون پول حرام مدرکفروشی نصیبش شده و دهها نفر بدون صلاحیت علمی مدرک میگرند! شاید رئیسی بساط این فاجعه ضد ملی مدرکفروشی را جمع کند؟!
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    14 10
    یکی نیست به این آقای رئیسی بگه مرد مؤمن، انسان شریف و عزیز شما واسه چی اومدی، یه بار شکست خوردی، باز هم بدون اینکه چیزی تغییر کرده باشه اومدی حضور پیدا کردی؟ قراره باز از یه سوراخ دو بار گزیده بشیم! چرا جبهه انقلاب همیشه باید به خاطر محاسبه اشتباه شکست بخوره؟ خدایا خودت به داد برس
    • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      6 9
      الان خیلی چیز ها تغییر کرده قدرت مدیریت و تفکر ایشون در یکی از مهم ترین بخش های نظام بر همه اثبات شده و اشتباه بودن انتخاب دفعه پیش هم اثبات شده و قطعا این دفعه رأی خواهند آورد. با اختلاف زیاد نسبت به رقبا
  • Kardarblash IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    8 2
    سلام و صلوات خداوند بر سید ابراهیم رئیسی
  • بهمن IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    7 7
    آب زنید راه را هین که نگار میرسد .
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 2
    آینده معلوم میکنه بعدش هم خیلی ها فکر سفره مردم بودن ولی بعدش ......
  • وحیدی IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    10 5
    سعید محمد....جوان....انقلابی...
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    8 7
    اومدن آقای رئیسی و رفتنشون از قوه قضائیه مثل حلول ماه سوال میماند. صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت
  • مسلم IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    10 8
    تنها راه نجات کشور انتخاب آیت الله رئیسی
    • در پاسخ به مسلم چاپلوسيان IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      8 1
      خودشان مي نويسند حجت الاسلام،بعضى ها ميخوانند ايت الله
    • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      0 2
      تنها راه نجات کشور انتخاب آیت الله رئیسی است.
  • محمود IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    8 5
    سلام بر نزدیکترین گزینه به اصلح ترین سیدجان خوش امدی واصلح ترین شهید بی همتا حاج قاسم سلیمانی
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    7 3
    عشق ...
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    5 5
    ان شاءالله برای ترمیم چهره داخلی و خارجی ایران آقای رئیسی رییس جمهور شوند و دکتر سعید محمد معاون اول و دکتر جلیلی وزیر خارجه و آقای نیکزاد وزیر راه و شهر سازی و دکتر باقری لنکرانی وزیر بهداشت و دکتر علی باقری دبیر شورای‌عالی امنیت ملی
  • mojtaba SE ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    6 4
    من نمیدونم وقتی مردم با اقتصاد کشور مشکل دارن و احتیاج به یک مدیر و معلم اقتصادی هست ..این مدیر و معلم اخلاقی چرا آمده تو بازی؟؟واقعا که باید دید از چی سعید محمد به حل حله افتاده جناب رئیسی؟و بازیگر واقعی چه کسی هست؟ پاینده ابر قدرت ایران پاینده رهبر
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    7 9
    جناب رئیسی البته کل اتحادیه اروپا و کدخدا نه شما را تایید میکنن نه به رسمیت میشناسن و از نظر اونا تحریم هستید. و در صورتی هم که رای بیارید و رئیس جمهور بشید برمیگردیم به سالهای اول انقلاب و روابط ما با چند کشور محدود خواهد بود همین
    • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      4 3
      هنوز هم کلاغ همسایه در نظر شما غاز است . تا کی چشم به خود بستن و به دیگری گشودن . تنها به خود بازگشتن است که ما معنا می گیریم کاسه لیسی دیگران جز موجب عفونت نیست
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    12 9
    چهل سال است که مسولین ما فقط و فقط شعار دادند مطمئنا شما هم رییس‌جمهور شود کاری از پیش نخواهی برد.
    • محمد IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      1 5
      فقط انسان ناجوانمرد و کور می تواند این نظر را بدهد
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    12 3
    دیگه کلک پلیس بد پلیس خوب نمیگیره
  • کلهر IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    4 3
    با سلام حضور آقای رییسی یک فرصت برای ایران وایرانی است که با کمک هم بسیاری از مشکلات که مردم درگیر هستند برطرف کنیم آمدنش امیدبخش است همینطور عامل حضور کسترده مردم پای صندق ها رای خواهد شد تا دشمنان انقلاب مثل همیشه مأیوس بمانند
  • رضا IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    3 2
    می تونیم از امروز به اصلاح طلبان تبریک بگیم و همچنین بی بصیرتها
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    6 2
    فکر می کنید بقیه چه چیزی نخواستند که رییسی به آن عمل خواهد کرد، باید گفت رییسی شجاعت ، عدالت، راستگویی ، عمل گرا،شناخت جامعه و وطن دوست و ارتباط با اقشار مختلف جامعه با هر دیدگاهی و همچنین دلسوز مردم را دارد ، کافی است بیاید ، ببینید چگونه با بنگاهداری و کاسبی و دلالی بانکها و خودرو سازها بر خورد خواهد کرد بطوری که قیمت خودرو و غیره که به تحریم ربط داده اند پایین خواهد آمد چون در مرامش زد و بند نیست و چپاولگران را برنخواهد تابید، همه هجمه ای که از طرف بعضی کاندیداها و غیره به او می شود بخاطر این است که به دلیل جدیت در باج ندادن به آنها منافع خود را و بستگانشان را در خطر می بینند
  • عبدالله IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    11 1
    آیت الله رئیسی :کسیکه برای انجام وظیفه اش به میدان می آید. برای او هرگز شکست معنا ندارد. وانجام وظیفه بهرحال پیروزی است.
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    5 9
    با آمدن ایشان سپاه بازنده انتخابات شد
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    7 7
    همتون مثل هم هستید و فرقی با هم ندارید
    • محمد مهدی IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      1 3
      اینطور بود سنگ رو سنگ بند نمیشد. خدا نکنه همه مثل هم باشند. درود خدا بر حاج آقا رئیسی.
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    3 6
    (جلیلی رئیس جمهور-رئیسی قوه قضا-احمدنژاد بی ترمز رئیس مجلس-سلامی یا محمدرئیس سپاه وبسیج)ما رای میدهیم
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    5 3
    سید بزرگوار.. حرف دل خیلی هارا زدی
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    7 9
    گوش ملت از این اشعار پره.
  • هموطن IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 0
    با سلام تنها دلیل شرکت من و خیلی ها مثل من که از وضع موجود خسته شده بودند. فقط یکی به این دولتی ها و آقایان اصلاح طلب و خانواده لاریجانی بگه بس دروغ، فساد دیگر کافی است. سید عزیز اخرین فرصت این نظام برای پاکسازی از فساد است وسلام
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 0
    فکر کنم همه مشکلات تقصیر مردمه با عرض معذرت از آقای جمهوری اسلامی.
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 0
    دم سید گرم.ایشالله همیشه سرشون سلامت باشه.لحظه شماری میکنیم که ابراهیم بت شکن رو در پاستور ببینیم.یار واقعی مقام معظم رهبری ریشه فساد رو خشک میکنه.
  • علی IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    5 8
    یک سوال مهم از رقیب ناکارآمدی : پس تکلیف حکم ۱۰ ساله رهبری چی میشه؟ اون وقتی که رفتید ثبت نام کنید به فکر حکم رهبری بودید که تمام کمال انجام ندادید؟ یا اینکه ...
    • محمد علی IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      1 0
      خودشان تکلیف خود را بهتر می دانند.!!!
    • عبدالله IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      0 1
      وقتی مملکت بازهم بخواهد بیفتد تودست نااهلان میگی نیایند.؟!
    • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      0 1
      شاید با رهبری مشورت کرده باشن ، به شما چه ربطی داره ؟
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    16 1
    خودتان را خسته نکنید رئیسی تحت تعقیب انترپل هستش امسال رای ما سعید محمد جوان و انقلابی
    • IR ۰۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      1 0
      فالله خیر حافظا وهو ارحم الراحمین.
    • حقگو IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      0 0
      انتر پل کیه وکدام...؟!
  • حامد IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 1
    اشتباه اشتباه اشتباه. حضور شما تنها کاربردش شکستن رای جریان انقلابیه. هرچه سریعتر انصراف بدهید.
    • صادق IR ۰۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      0 1
      خودشان عقل کاملند ومصلحت را بهتر می‌دانند.
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 0
    بانیان وضع موجود نمی توانند مدعی تغییر باشند. خیلی این جمله حکیمانه است. سید خدانگهدارت با نیت خالص آمدی به امید خدا تحول را در قوه مجریه خواهیم دید
  • عباس466 IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    2 1
    اینکه ایشون پیروز میشود شکی نیست و اینکه ایشون موفق خواهد بود نمیتونم پیشگویی کنم هرچند خیلی امیدوارم ولی این را یقین دارم که ایشون وطن فروش نیست و نظام را هم به غرب نمیفروشد والسلام خدا هست
  • IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    1 1
    رئیسی رئیس جمهور خواهد شد
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    0 1
    جناب اقای رئیسی نماینده کلیه اقشار جامعه است . ایشان چون در قوه قضائیه بودند دارای فکری همه جانبه گرا و کامل هستند . بخلاف دیگران که هر کدام فقط یک بخش از حقیقت را می فهمند.
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    1 0
    آقای رئیسی، در صورتی که در انجام وظایف و شعارهای خودتان موفق عمل نکنید .... امیدوارم چنین نشود چون تخریب و کارشکنی در این عرصه از سوی دو جناح با انتخاب شما مضاعف خواهد بود. منتظر اعلام کابینه و برنامه های کاندیدا ها هستیم در غیر این صورت به شعار انتخاباتی اعتمادی نیست.
  • DE ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    1 1
    ایشون نیامده دوتا حرف خنده دار زد یکی اینکه توان مالی برای ستاد ندارم دوم اینکه قصد اومدن نداشتم.اینجوری باید اعتماد کنیم؟
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    0 1
    آخه ابله دور قبلی هم رای مال ایشون بود اگه شما وزارت کشوری ها اون گندها رو سر صندق های رای نمی زدید.
  • متین IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    1 0
    همه شماها توی راس دولت و مملکت بودین
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    0 0
    سلام و درود سید؛ دمت گرم که انسان صادقی هستی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس