کد خبر 1217539
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵

جزیره کیش علاوه بر جاذبه های دیدنی فراوان دارای رستوران های خوب و با کیفیت بسیاری است . و ما امروز می خواهیم تا شما را در انتخاب بهترین آن ها برای صرف ناهار یا شام یاری کنیم . و اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار دهیم که قطعا به دردتان می خورد. پس در ادامه همراه سایت سفر باتو  باشید .

بهترین  رستوران های جزیره کیش کدامند؟

۱- رستوران هشتگ سی ساید

در ابتدا یکی از بهترین رستوران های جزیره کیش در تور کیش سفر باتو را معرفی می کنیم ، که در امتداد ساحل واقع شده و دارای دو محیط سر پوشیده و سرباز است . بنابراین اگر شرایط جوی مساعد نبود می توانید خوراک خود را داخل سالن میل کنید و اگر هوا مساعد بود ، بر روی اسکله زیبای آن و همراه با چشم انداز زیبای دریا به صرف خوراک خود بپرازید . که در هر صورت تجربه ای بی نظیر خواهید داشت .

در ادامه باید اضافه کنیم خوراک های طبخ شده در این رستوران بسیار کیفیت بوده و تنوع بالایی دارند . منوی ان شامل خوراک های اصیل ایرانی ، فست فودها و خوراک های دریایی است  . و اغلب پرس ها بزرگ و تقریبا دو نفره هستند . شب ها در این رستوران با موسیقی های شاد از مهمانان پذیرایی می شود و جو شاد و دوستانه ای حکمفرما خواهد بود .

خلاصه اینکه ضمن اقامت در کیش فرصت صرف غذاهای لذیذ این مجموعه را از دست ندهید .

2- رستوران میرمهنا

در ادامه شما را با این رستوران سنتی آشنا می کنیم ، که یکی از قدیمی ترها بوده و از شهرت بالایی برخوردار است . این رستوران شب ها موسیقی زنده دارد و شما را برای ساعت ها سرگرم می کند .  در این رستوران نیز طمع خوب انواع خوراک های دریایی و کباب ها را تجربه خواهید نمود که به بهترین صورت طبخ و سرو می شوند . منوی رستوران میر مهنا بسیار متنوع بوده و شامل خوراک های اصیل ایرانی ، خوراک های فرنگی و دریایی است . البته پیشنهاد ما به شما قلیه ماهی این رستوران است و طعم خوش آن تامدتها در ذهن باقی می ماند . رستوران میرمهنا در نزدیکی ساحل قرار دارد و تماشای مناظر زیبای ساحل و آب های مواج لذت صرف غذا را دو چندان می کند .

این رستوران دارای فضای پارکینگ اختصاصی است و مشتریان می توانند با خیالی آسوده خودرو خود را پارک نموده و ساعت ها از اجرای موسیقی زنده و طمع خوب غذا های آن لذت ببرند . گفتنی است قیمت ها در این رستوران نسبتا بالا است ، اما ارزش حداقل یک بار امتحان کردن را دارد .

تور استانبول سفر باتو را از دست ندهید.

3- رستوران کوه نور

و اما رستوران کوه نور بهترین گزینه برای صرف خوراکی خوش طعم و لذیذ است . از این رو پیشنهاد می کنیم حین اقامت در جزیره کیش حداقل یک وعده غذا را مهمان این رستوران زیبا و شگفت انگیز باشید . کوه نور یکی از بهترین رستوران های جزیره کیش است و دارای فضایی زیبا و تماشایی است  . محوطه بیرونی آن زیبا و گلکاری شده است و داخل رستوران با سنگ ها و صخره‌ های کوچک و بزرگ تزئین شده که با نور پردازی های زیبا جلوه آن دو چندان می شود . همچنین رستوران کوه نور دارای موسیقی زنده است و هر شب راس ساعت نه و سی دقیقه برنامه آن شروع شده و تا ساعت دوازده شب ادامه دارد . و بند موسیقی آن یکی از مشهورترین ها هستند که فضا را عاشقانه و رویایی می کنند . منوی این رستوران نیز کامل است و شامل انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی و دریایی است که می‌تواند جوابگوی هر سلیقه‌ای باشد . با سفارش هر پرس خوراک امکان استفاده از سالاد بار را نیز خواهید داشت . در طبقه بالایی این رستوران یک کافه وجود دارد که می توانید بهترین نوشیدنی ها را در آن میل کنید . البته در ادامه باید گفت صرف خوراک در این رستوران چندان ارزان نخواهد بود . اما اغلب پرس های آن بزرگ و تقریبا دو نفره هستند  .

4- رستوران توتی فروتی

رستوران معروف و خوب توتی فروتی در کنار ساحل و در نزدیکی اسکله تفریحی کیش قرار گرفته و محل مناسبی برای صرف خوراک و لذت از چشم انداز زیبای دریاست . توتی فروتی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ آغاز نموده و با هزار و چهارصد متر مربع وسعت همیشه جای خالی برای مشتریان خود را دارد . منوی آن بسیار متنوع است و شامل انواع خوراک های ایرانی ، فرنگی ، دریایی و فست فودهاست . اجرای موسیقی زنده و منوی کافی شاپ از ویژگی‌های دیگر این رستوران بوده و به جذابیت آن افزوده است . برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد تهران و همچنین لوازم یدکی ام وی ام به سایتها مراجعه کنید.

5- رستوران فودلند

رستوران فودلند نیز یکی از پر طرفدارترین ها بوده که در امتداد ساحل مرجان واقع شده و بیش از ده سال از تاسیس آن می گذرد . فود لند بیش از دو هزار متر مربع وسعت دارد و از سه سالن مجرا تشکیل شده که هر سالن دارای دکوراسیونی زیباست . این رستوران منویی متنوع دارد تا جاییکه در این مجموعه بیش از یکصد نوع غذا و دسر به بهترین شکل طبخ و سرو می‌ گردد .


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس