زاکانی

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: مسببین وضع اسفبار فعلی به عرصه انتخابات آمده اند و سودای دولت سوم روحانی را در سر می پرورانند در حالی که تحول اقتصادی با تصمیمات ۲۰ دقیقه ای میسر نخواهد شد.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی پس از ثبت‌نام در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری در نشست خبری با بیان اینکه امروز با یک تعارض مواجهیم، گفت: از یک طرف دارای مکتب عالمگیر اسلام، ایران متمدن، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، ملتی رشید و موقعیت سوق الجیشتی بی نظیر، امکانات و سرمایه های عظیم انسانی، مادی و معنوی، عمق استراتژیک و اراده عمومی برای تحول و پیشرفت ایران اسلامی هستیم که به راستی همه اینها حکایت از توانمندی ایران قوی و پیشرفته برای تکیه بر جام جهان دارد، اما از سوی دیگر، با حجم انباشته ای از ناکارآمدی های متعدد و آزاردهنده برای مردم مواجهیم.

ببینید:

فیلم/ "زاکانی" هم وارد عرصه انتخابات شد

وی بیان کرد: تورم دو رقمی، خط فقر تشدید شده، نرخ بالای بیکاری، وعده های فراموش شده دولتمردان، ناترازی در نظام بانکی، نقدینگی افسارگسیخته، وضعیت اسفبار بازار بورس و زیان جمع زیادی از مردم، کاهش ارزش پول ملی، عدم توجه به توانمندی های داخلی، سیاسی کاری ها، شعارزدگی ها و فساد اقتصادی خانمان سوز، تبعیض های ناروا و دنیاطلبی برخی از مسئولان و قدرت طلبی برخی از سیاسیون و انفعال و خدشه به استقلال سیاسی کشور در مقابل بیگانگان امید را در دل مردم به ویژه جوانان آینده ساز کشور کمرنگ کرده و انتظار از دولت آینده برای سامان دادن و کارآمدساختن حکومت در ارائه خدمت به مردم و تسریع پیشرفت کشور در گام دوم انقلاب اسلامی را بالا برده است.

ببینید:

عکس/ زاکانی با چه کسی وارد ستاد انتخابات شد؟

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه عدالت، استقلال، آزادی، پیشرفت در سایه معنویت و عقلانیت باید به معنای حقیقی کلمه محقق شود، تصریح کرد: تصمیم اینجانب تا دیروز، نیامدن بود و همه تلاش خود را معطوف به تبیین شرایط سخت کشور و انسجام جبهه انقلاب نمودم اما آرایش جدیدی در صحنه رقابت شکل گرفته است و تمام نمادهای فساد، اشرافیت سیاسی و ناکارآمدی به صحنه آمده اند.

زاکانی ادامه داد: مسببین وضع اسفبار فعلی و حامیان آنها طلبکارانه به عرصه آمده اند و سودای دولت سوم روحانی را در سر می پرورانند و در پاسخ به نیاز جبهه انقلاب و با اهتمام به منطق وحدت، پذیرفتم به میدان بیاییم تا ان شاالله با زمین زدن شبکه فساد و نفوذ، ایران قوی و پیشرفته محقق شود.

وی تاکید کرد: کشورداری و تحول اقتصادی نه با قانون شکنی، نه با حرف درمانی، نه با سستی و بیگانه پرستی، نه با غفلت از ظرفیت های داخلی و نه با تصمیمات ۲۰ دقیقه ای میسر نخواهد شد.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: جبهه انقلاب به سطحی از بلوغ و عقلانیت و هوشمندی رسیده است که هیچ نگرانی بابت تصمیم گیری جمعی در رسیدن به نامزد واحد نخواهیم داشت.

زاکانی گفت: مردم به جای کنترل از راه دور و پشت میز، حضور در میدان و حل مشکلات اقتصاد را می خواهند و دو قطبی انتخابات امروز، میز قدرت پرستی در برابر حضور جهادی در میدان خدمت رسانی و مبارزه بی امان با فقر، فساد و تبعیض است. باید به خدا توکل کرد، به مردم اعتماد و تکیه نمود. اهل علم و شایستگان را محور تحول قرار داد و از همه فرصت های جهانی و منطقه ای برای پیشبرد مصالح انقلاب و منفعت ملت بهره برد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 26
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محسن ZA ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    19 22
    بنده از صمیم قلب دوست دارم این آقای زاکانی تأیید صلاحیت شود و پایگاهِ مردمیِ خود را محک بزند، و از آن به بعد به اندازۀ همان پایگاه مردمی اش صحبت کند.
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      23 6
      اول اینکه ایشون پایگاه مردمی دارند ثانیا مگه برای جلوی فساد ایستادن و حق رو گفتن اصلا نیازی به پایگاه مردمی هست. نکنه از بیان حق ابا داریم؟
    • جواد IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      19 1
      تکیه بر تعداد و افراد برای پوشاندن حق و حقیقت دیگه فایده ندارد..دیدیم اونی که پایگاه 21 میلیونی داشت چه کردد....
    • پری مجرد 43ساله IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      14 3
      ... شو منافق
    • صادر IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      4 1
      پایگاهِ مردمیِ اندازۀ إِ إِ إِ إِ إِ إِ خ خ خخخ
    • محسن ZA ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      0 5
      خطاب به : کاربر 12:59 ؛ آقا جــواد ؛ خانم پـری مـجــرد 43 ساله ) عزیزان! آقای زاکانی اومده واسه ریاست جمهوری ثبت نام کنه. بنده هم تلویحاً گفتم شما اجازه بده اول صلاحیتت تأیید بشه (آخه قبلاً رد شده بود) بعد مردم هم بهت رأی بدن؛ اون موقع بیا هر چقدر دوست داری حرف بزن و از دیگران ایراد و اشکال بگیر. کجای این حرفم مشکل داشت؟
    • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      0 0
      تو برو نگران اونهایی باش که نه برای تو بلکه برای خدمت به اربابان غربی شون نامزد شدند. اونهایی که مثل مهره های شطرنج توسط نفوذی ها حابجا می شوند. ولی مطمئن باش ملت دیگر فریب این سیاه بازی اونها که شما کورکورانه ازشون حمایت می کنید را نمی خورند که موقع انتخابات به فلج مغزی مبتلا می شوید اما نون برای خوردن ندارید.
    • محمدایوب IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      0 0
      آقای صمیم قلب. اگه میخوای پایگاه مردمی رجوع کنی الان که روحانی وجهانگیری ولاریجانی. آخوندی فقط وفقط اگر مرد هستند. حرف مفت نمی‌زنند. فقط یک ساعت بیایند میان مردم. وزاکانی ورییسی وسعید محمد وسعید جلیلی ویا هرکه که مذهبی وانقلابی هستند درمیان مردم هستند و اینها هم می آیند. آنوقت ببینیم.
    • دکتر افسانه یوسفی IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      0 1
      درود خدا بر زاکانی شریف
    • SG ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      0 0
      اینجاش اشکال داشت که داری برای برادران دال( لاریجانی) ماله کشی سیاسی می کنی :)
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 12
    خوش آمدید ولی خود شما از کی تصمیم گرفتید رئیس جمهور شوید؟
    • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      13 1
      این عرصه فقط عرصه رئیس جمهوری نیست البته اولین بار این را جهانگیری نشان داد که به عنوان نیروی پوششی روحانی وارد شد.
  • CA ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    8 11
    آقای زاکانی مگه شما قبلا رد صلاحیت نشده بودی، حالا چی عوض شده که فکر کردی این دفعه صلاحیتت تایید میشه، فقط وقت کشور و نظام و مردم میگیری آقا، لطف کن حد خودت رو بدون و بکار خودت برس خواهشا
    • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      0 0
      خیلی تغییر کرده در طرح های اندیشمندانهایشان و همکاران، شورای نگهبان بایستی کلاس قانونگذاری، نگارش، عدم استفاده از کلمات انگلیسی و.... بگذارد.
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    22 6
    زاکانی بزن دهن لاریجانی کذاب
  • یوسف GB ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    18 0
    وجود مسببین وضع موجود مملکت در انتخابات خشکاندن امید وآرزوهای ملتی است که روزنه طلوع گشایش را دیده اند
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    4 1
    : جبهه انقلاب به سطحی از بلوغ و عقلانیت و هوشمندی رسیده است که هیچ نگرانی بابت تصمیم گیری جمعی در رسیدن به نامزد واحد نخواهیم داشت. لبته بلوغ مردم بجایی رسیده که دروغ راباور نکنند
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 0
    #مسببان_اوضاع_کنونی
  • مهران IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 3
    همه فقط حرف میزنند دریغ از یدونه کار عملی ...یدونه برنامه منطقی و علمی
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 0
    وزیر کشور دولت رئیسی...
    • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      0 0
      این حرفتان توهین به اصولگرایی است. اول ریاست جمهور از شما درس میگیرد. دوم این دوستان چقدر شیفته خدمت هستند. سوم قراره شرکت سهامی داشته باشیم. البته هیچ کدام نیست شماها برای خود داستان می سازید.
  • علی IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 0
    دمت گرم شما جاده رو برای آقای ریسی صاف کن... ما هم پشتتیم ..... باید کار این سکولار هارو تموم کرد
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    4 0
    زاکانی اگر اسامی رشوه بگیران کرسنت را که قبلا شعارش را بطور مرتب می دادی اعلام بکنی همگی به تو رای می دهیم .
  • علی IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    0 0
    همیشه همین بوده پدر سوخته هایی که نه اصل و نسب دارند نه شرف و ناموس بعد از خیانت و جنایت خود طلبکار هم میشوند و اشک تمساح می ریزند
  • محمدایوب IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    0 0
    آقای زاکانی آقای رییسی تنهاست ودرمقابل آن ....ی سیاسی قراردارند که برای رسیدن به قدرت مانند سال 96تمامی انسانیت واخلاق رازیر پا میگذارند که روحانی گفت رییسی بیاد پیاده رو رادیوار میکشد واکنون بدل روحانی نیامده به حیله روی اورده وادعا دارد با مراجع صحبت کرده. ومی گوید اقتصاد با پادگان ودادگاه درست نمیشود. از همین ابتدا دارد سیرت خود رانشان میدهد وبه سبک غربیان وارد میشود ازانجاکه آقای رییسی مبادی اخلاق می باشد باید انقلابیون دست دردست هم با مزوران ومنافقین مانند خودشان برخورد تاانشاالله به یاری خدا طومارانها بعد 32,سال پادشاهی وغارت گری درهم پیچیده شود
  • FR ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    1 0
    زاکانی ادم ادمکاست. از زمان کوی دانشگاه تا به امروز در کوچه پس کوچه های سیاست ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس