کد خبر 1217339
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱
یک اسم بزرگ در بین خروجی‌های احتمالی بارسلونا

موندو ادعا کرد که کاپیتان بارسلونا تابستان از جمع این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش مشرق، موندو در چاپ روز گذشته خود از تیتر «انقلاب بزرگ در بارسلونا» صحبت کرد و مدعی شد که لاپورتا روی نام ۱۴ بازیکن کنونی تیم خط سیاه کشیده است. 

طبق گزارش رسانه نزدیک به باشگاه بارسلونا، مدیریت این تیم قصد دارد در تابستان پیش رو ۱۴ بازیکن را بفروشد که نام‌هایی چون اومتیتی، نتو، کوتینیو و بریت ویت به چشم می خورد.

موندو ادعا کرد که یک نام بزرگ در لیست خروجی‌های بارسلونا وجود دارد که آن هم کاپیتان چهارم تیم است. سرخیو روبرتو که این فصل در بیشتر مسابقات مصدوم بود، به احتمال فراوان به گفته این نشریه بارسایی، نیوکمپ را ترک خواهد کرد.

یک اسم بزرگ در بین خروجی‌های احتمالی بارسلونا

سرخیو روبرتو از سال ۲۰۰۹ در آکادمی بارسلونا کار خود را شروع کرد و توانست از سال ۲۰۱۰ در تیم اصلی این تیم آغاز به کار کند. 

روبرتو تاکنون ۳۰۴ بار برای بارسلونا به میدان رفته و ۱۰ گل به ثبت رسانده است. مهمترین گل او بی‌شک، گل ششم بارسلونا در دیدار مقابل پاری سن ژرمن بوده که محبوبیتی ویژه برای او به همراه داشت. 

روبرتو در پستی در اینستاگرام نسبت به ناکامی در این فصل واکنش نشان داد و گفت: وقتی اتفاقات برای شما بد می‌رود، شما تمام سعی خود را می‌کنید تا اوضاع را تغییر دهید. من روزهای سختی را هم از لحاظ فیزیکی و هم از لحاظ ذهنی می‌گذرانم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس