کد خبر 1217319
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵
تصادف

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از واژگونی یک دستگاه خودرو در بزرگراه شهید یاسینی و جان باختن ۵ نفر خبر داد.

به گزارش مشرقسید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اعلام خبر واژگونی مرگبار پژو ۲۰۶ در بزرگراه شهید یاسینی اظهار کرد: ساعت ۲۳:۰۷ شب گذشته (۲۴ اردیبهشت) یک مورد حادثه خودرویی در بزرگراه شهید یاسینی، زیر پل شهید بابایی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به‌سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

واژگونی خودرو در بزرگراه شهید یاسینی/ ۵ نفر جان باختند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران افزود: در محل حادثه مشاهده شد در حاشیه جاده و در کانال آبی که خشک بود و هیچ آبی در آن وجود نداشت، یک دستگاه پژو ۲۰۶SD روی سقف کاملاً واژگون و کاملاً له شده است.

دانلود

واژگونی خودرو در بزرگراه شهید یاسینی/ ۵ نفر جان باختند

وی تصریح کرد: پنج سرنشین پژو ۲۰۶ در خودروی مذکور محبوس بودند همچنین ظواهر نشان می‌دهد که خودرو در بزرگراه شهید بابایی در حال تردد بوده که به دلیل نامشخصی پس از برخورد با گاردیلهای کناری پل و بزرگراه و شکستن آنها به پایین و در حاشیه جاده (بزرگراه شهید یاسینی) سقوط کرده است.

ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان عملیات را آغاز کردند و هر پنج سرنشین را شامل چهار مرد و یک خانم (همگی حدود ۳۰ تا ۴۰ ساله) از خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند که متأسفانه به تأیید عوامل اورژانس مشخص شد هر پنج نفر جان خود را از دست داده‌اند.

سرعت غیرمجاز علت مرگ ۵ عضو یک خانواده +فیلم و عکس

سخنگوی آتش‌نشانی تهران متذکر شد: در نهایت خودرو با جرثقیل آتش‌نشانی از کانال خارج و محل برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد.

سرهنگ احسان مؤمنی درباره جزئیات واژگونی مرگبار پژو ۲۰۶ در شرق تهران، اظهار کرد: در ساعت ۲۳:۲۰ شب گذشته، یک دستگاه پژو ۲۰۶ در مسیر بزرگراه شهید بابایی به شرق ـ یاسینی، به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله‌نقلیه ناشی از سرعت غیرمجاز از راه منحرف شده و به شدت با گاردریلهای کناری بزرگراه برخورد کرد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: سرعت این وسیله‌نقلیه به حدی بود که چهار شاخه گاردریل را از جای کنده و ترمزهای پیاپی راننده نیز نتوانست خودروی وی را از واژگونی نجات دهد و این ۲۰۶ پس از این برخورد از سطح  سواره‌رو بزرگراه بابایی به پایین سقوط کرد.

سرعت غیرمجاز علت مرگ ۵ عضو یک خانواده +فیلم و عکس

وی با بیان اینکه عدم توانایی راننده در کنترل خودرو مزید علت این حادثه بوده بوده، گفت: این بی‌احتیاطی باعث شد پژو ۲۰۶  به در حالت واژگون شده به پایین سقوط کرده و به کانال آب محور شهید یاسینی به جنوب افتاده و در نهایت متوقف شده بود.

این مقام انتظامی ادامه داد: متأسفانه در این حادثه و در اثر شدت ضربه راننده ۳۰ ساله و چهار سرنشین این خودرو  که یکی از آنها خانم بود، در دم فوت کردند.

مؤمنی بیان کرد: بلافاصله پس از دریافت این خبر تیم کارشناسی منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ، در محل حادثه حاضر شدند و با ایمن‌سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با اظهار تأسف از بروز این حادثه و همدردی با خانواده‌های این عزیزان از رانندگان خواست حین حرکت با سرعت مقرره تردد و از انجام اعمال و حرکاتی که باعث حواس پرتی می‌شود خودداری کنند.

سرعت غیرمجاز علت مرگ ۵ عضو یک خانواده +فیلم و عکس

سرعت غیرمجاز علت مرگ ۵ عضو یک خانواده +فیلم و عکس

سرعت غیرمجاز علت مرگ ۵ عضو یک خانواده +فیلم و عکس
منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 27
    چه باحال
    • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      6 0
      چ باحال ؟چند نفر مردن کجاش باحاله ؟
    • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      9 0
      بی شعور خانواده خودت اینطوری میشدن باحال بود؟؟
  • امیر NL ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    6 0
    تازه این کیفیت یک خودرو در دسته خودرو های 200-300 میلیونی برای قشر متوسط به بالای جامعه است!
    • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      1 2
      هرجایی دیگری بود و هر ماشین دیگری بود با این شدت تصادف حتماً کشته میداد
    • دیدگا IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      2 0
      لااقل ایکاش در برابر پولی که از مردم میگیرن ایمنی خودرو رو هم مدنظر قرار بدن... کیسه هوا و ایربگ های جانبی و مقاوم سازی شاسی و بدنی خودرو اگه مناسب باشه قطعا مرگ و میرها کاهش پیدا میکنه!!!
    • ho3ein021 IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      3 2
      بیشتر از قیمت و کیفیت ماشین. به شعور راننده ربط داره
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    10 0
    خدا بیامرردشون..شنیدن این حوادث چقدرغم انگیزه..
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 1
    یک ام وی ام 315 دیدم از روی پل در جاده بروی سقف افتاده بود و کیسه های هوای ان باز شده و سقف کم له شده بود سرنشین یک خراش سطحی روی بینی خود داشت فقط خودروهای داخلی بسیار بی کیفیت تر از نمونه های چینی هستند
    • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
      0 0
      پیشنهاد می کنم سایت تصادف های جهانی رو هم بازدید کنی تا متوجه بشی ایمن ترین خودروها هم تا یک سرعتی ایمن هستند
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    5 1
    ترمزهای غیرایمن ماشینهای ۳۰۰ میلیونی دستپخت تفکر لیبرالی که چمپره زده روی خودروسازی کشور
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 0
    والله اجل هم خیلی مهمه . من خودم از یک تصادف خیلی شدید که ماشین چندین غلت زد و رفت هوا و محکم با سقف کوبید زمین ،زنده و سالم درآمدم . سقف ماشین هم فرو رفت ولی خب ظاهرا اجل من نیامده بود
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 1
    هیچ کس از سرعت غیر مجاز قضیه حرفی نمی زند یک مقدار عبرت بگیرید آهسته و با سرعت مطمئنه برانید اجل در کمینگاه سرعت است
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    3 0
    خدا رحمتشون کنه
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 1
    اولا خدا رحمتشون کنه دونا عجیبه که از نظر ما مردم همه چی ایراد داره الا رانندگی ما! من تصویر bmw له شده در اتوبان همت را هم دیدم! با این نوع رانندگی تانک هم دستمون بدن له میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس