هیچ اختلافی در جریان انقلاب وجود ندارد

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: هیچ اختلافی میان اضلاع سیاسی نیروهای انقلاب وجود ندارد و ما کماکان یک هدف واحد را دنبال می‌کنیم و آن چیزی جز پایان دادن به دولت سوم روحانی نیست.

به گزارش مشرق، امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، با اشاره به آغاز موتورتخریب و عملیات روانی رقیب، گفت: هیچ اختلافی در جریان نیروهای اختلاف وجود ندارد و لازم است تا نیروهای انقلاب نسبت به دام اختلاف افکنی هوشیار باشند.

وی افزود: چند توئیت یا کانال معلوم الحال نباید باعث شود تا ۸سال مدیریت ضعیف و ناکارامد را ازیاد ببریم، برخی تلاش می‌کنند با حاشیه سازی متن را کنار زده و اصل را به مباحث دم دستی یا سلیقه ای تبدیل کنند.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در واکنش به اخبار کاندیداتوری «علی لاریجانی» و برخی یاران دیگر «حسن روحانی»، اظهار داشت: هیچ اختلافی میان اضلاع سیاسی نیروهای انقلاب وجود ندارد و ما کماکان یک هدف واحد را دنبال می‌کنیم و آن چیزی جز پایان دادن به دولت سوم روحانی و این تفکر معیوب نیست.

رسولی تصریح کرد: هرکسی بخواهد در این پازل، جای روحانی تفکرش را ادامه دهد در کنارمردم، درمقابلش محکم خواهیم ایستاد و اجازه نمی‌دهیم بار دیگر با نمایش های سیاسی به اهدافشان برسند.

وی با تاکید بر اینکه باید رد تخریب را در خانه لواسان بگیرید، گفت: برخی توان رقابت واقعی ندارند اما در حال روشن کردن موتور تخریب هستند.

سخنگوی شورای ائتلاف گفت: افراد سرشناس و شناخته شده‌ای که ماه‌هاست در لواسان تشکیل جلسه می‌دهند و راه‌های تخریب آیت الله رئیسی را بررسی و نقشه تخریب آماده کرده اند. بدانند این‌بار ره به جایی نمی برند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    3 1
    دیگه چه تخریبی مونده ؟؟؟!!! فکر کنم دیگه این دفعه بیان مثلا بگن: مردم اگه اینا رای بیارن تو خونه تون هم دیوار میشکن و همسرتون رو مجبور می کنن با چادر تو آشپزخونه کار کنه. !!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس